Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
stadion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Če okt 23, 2008 12:23 am

Napaka P2279 - neznano kje pušča zrak

Napisal/-a stadion Pe apr 28, 2017 1:05 am

Dvomim, da bi znal tule kdo kaj na pamet pomagati, ampak vseeno, taka je vsa zgodba. Na žalost je malo daljša, ampak če se bo še kdo čez mesec, leto ali desetletje zbegan našel tule, ker ima podobne težave, mu bo mogoče tole kaj v pomoč.

Avto je bil deležen čelnega trčenja in ocenjen kot totalka. Zbit je imel cel sprednji del (hladilnik vode, hladilnik zraka, ventilator,..), zračni filter (ohišje), plastični pokrov ventilov (razpoka, luknja). Mašina je sicer ostala cela, je pa zaradi sile trka odlomilo nosilec na sovoznikovi strani, tako da je mašina butnila nazaj proti kabini avta in stisnila EGR loputo (zdrobilo je njeno plastično ohišje), EGR ventil (zdrobilo njegovo plastično ohišje) in sesalni kolektor (zlomljen gus, razpoka).

20170303_095654 (1).jpg
Situacija po karambolu


Ko se je avto pri kleparju sestavil nazaj (nova (rabljena) loputa, nov EGR ventil (rabljena) in nov zračni filter (žal ne za 1.9 TDI, ampak za 2.0 TDI - ker ustreznega ni bilo na razpolago) je bil avto prižgan glasnejši (višji obrati), hkrati pa je bilo pod pokrovom motorja kar nekaj črnega kondenza (vroč izpušni zrak je več kot očitno nekje izpuščal, saj se je dalo na oko opaziti pihanje dima, zakajenost). Po 10 minutah vožnje, ko si haubo odprl, si videl, da se je iz tega dima vsepovsod naredil kondenz in da je bilo vse vlažno(črna sajasta rosa po loputi, po EGRju, po gusu sesalnega kolektorja). Poleg vsega pa je bil avto glede moči dosti šibek in je celo cukal.Sevede sem najprej sumil na tisto še vedno nepopravljeno razpoko v sesalnem kolektorju, ker je bila to za oči najbolj očitna stvar. No in sem dal menjati še sesalni kolektor (pazi: 30EUR sesalni kolektor na ebay, 300 EUR menjava).

Napake, ki jih je pred menjavo sesalnega kolektorja zaznal računalnik:
P2002 (diesel particulate filter efficiency below threshold bank1),
P2279 (intake air system leak)
Ekran: rumena lučka za motor, utripajoča rumena lučka check engine ter rumena lučka auspuh.

Napake so ostale enake po menjavi sesalnega kolektorja.

Avto je bil po menjavi sesalnega kolektorja še kar brez moči pa tudi dim se je še kar dalo videti s prostim očesom. Tukaj sem šele končno opazil (kar je bilo sicer zelo očitno, pa me čudi da niso tega videli že na servisu, niti da tega nisem jaz že davno opazil sam), da je v bistvu počen plastični pokrov ventilov na zadnji strani , saj je skozi njega pošteno pihal ven zrak in delal črne saje(ta luknja je nastala, ko je mašino stisnilo ob gus lopute in EGRja). Na tej točki sem kupil še nov pokrov in novo tesnilo za pokrov ter to zamenjal. Napake, ki jih je javljal računalnik, so bile po menjavi še vedno iste, avto pa je bil s stiskom na gas očitno močnejši, prav tako pa ni več cukal med vožnjo. Predvsem pa so se zdaj nehale delati črne saje pod pokrovom motorja, saj ni bilo več videti dima/izpuha tam okoli. Ta problem sem torej "rešil".

Včeraj sem šel po karambolu prvič na daljšo vožnjo z avtom (200km) in očitno mu je to samo po sebi kaj pomagalo, saj je napaka P2002 izginila, z njo pa tudi rumena lučka za motor in rumena lučka za auspuh. Upam da se ne vrne nazaj. Pride včeraj še nov zračni filter po pošti za 1.9 mašine in končno danes zamenjam še tega.

Zdaj je aktualna situacija taka:
Takoj ob vžigu mi ne gori nobena lučka, vendar takoj ko je avto prižgan 5sekund, prične na ekranu utripati rumena lučka za check engine (širala).
Priklopim računalnik in javlja samo eno napako, to je P2279 (intake air system leak).
Včasih se pojavi spodaj kot pending error, včasih pa prov kot že error.

Bottom line.
Ta error in utripajoča lučka mi bo živce požrla. Polno denarjo je že šlo, da se je praktično vse zamenjalo, kar ima veze s pretokom zraka (loputa, egr ventil, sesalni kolektor, pokrov ventilov, zračni filter), pa mi še kr javlja, da je intake air leak. Avto na avtocesti komajda prileze do hitrosti 130km/h - sevede, če vozim po ravnem. Če grem v klanec navzgor, zmore komaj 80km/h. Obrati tudi ne grejo več kot do 2500.

Glede na to, da se je praktično vse zamenjalo, ostajam že brez idej kaj bi bilo lahko še narobe.
Na sumu imam samo še tezo, da sem od avto dilerja dobil nedelujoč EGR ventil ali pa da je moral kondenz, ko je še fajn spuščalo pod pokrovom motorja, to kaj poškodovati v elektroniki naknadno. Avto prižgan zveni normalno, tih, nobenih visokih obratov (ima jih cca 800). Nobenega črnega dima zadaj. Tam v drugi prestavi se mi po občutku ne zdi toliko močen kot v prvi in v tretji.

Ima kdo kako idejo? Če ne grem jutri ali po praznikih do avto elektrike in da mi preveri če loputa in egr sploh delujeta (pravilno). Neka elektronika in piski se iz nju slišijo ko ugasnem avto, ampak res ne vem več kaj naj od tu dalje naredim. A so kakšne priročne metode za ugotavljanje kje pušča. A naj prižgem cigaret in začnem pihat dim čez eno cev pa čakam kje bo dim pobegnil? Najbrž nikjer, ker bi se ga že zdaj opazilo. Sumim na elektroniko, kratek stik? Glede na karambol je lahko karkoli, kar je bilo spregledano.
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Re: Napaka P2279 - neznano kje pušča zrak

Napisal/-a pocesnkII Pe apr 28, 2017 6:02 am

povsej verjetnosti imaš počeno kako cev od turbine do sesalnega kolektorja, lahko tudi IC netesni in pušča, lahko da kaka cev ni dobo nataknjena na svoje mesto.

tukaj bi bilo fino uporabiti tester tudi še za kaj drugega kot samo gledanje in brisanje napak.---> parametri o tlaku oz polenju turbine oz tlaku v sesalnem kolektorju....
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
stadion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Če okt 23, 2008 12:23 am

Re: Napaka P2279 - neznano kje pušča zrak

Napisal/-a stadion Pe apr 28, 2017 12:18 pm

Ko je bil avto pri pooblačenem VW servisu so se mimogrede ob menjavi kolektorja tudi s turbino ukvarjali in zamenjali kar je bilo počeno (neka plastična cev od turbine) in če bi bilo kaj okoli turbine, bi to že takrat rekli da je turbina fuč.
 
stadion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Če okt 23, 2008 12:23 am

Re: Napaka P2279 - neznano kje pušča zrak

Napisal/-a stadion Pe apr 28, 2017 4:05 pm

No zadeva je "rešena".

Avto je sestavljal klepar, šel je še čez enga mehanika in pooblaščen servis, pa nihče ni opazil tega.
Na dnu spodaj (pod plastičnim pokrov) je mašina vsa črna, mastna.
Pogledam intercooler cev (ki gre do turbine) in vidim veliko razpoko.
800 EUR so izvlekli z mene pa nihče ni videl tega, nesramnost pa kleparja, da je takšen del nazaj namontiral.

[
rsz_20170428_152647.jpg


Ker seveda rezervnega dela (cevi) ni bilo pri roki, sem s selotejpom orenk povil razpoko .
Lučke so ob prižigu avta ugasnile, avto je bil pa s priitiskom na gas dvojno, trojno močnejši v pospešku in moči kot prej.
Sevede zdaj turbina piska, kot da sem piščalko na njo namontiral. Najbrž je šel zrak bolj utesnjeno skozi sistem (ker ni puščalo) in je izpostavilo zdaj še kak problem na turbini?

No po 500m vožnje je selotejp itak popustil, spet je začel uhajat zrak čez razpoko, lučke so se vrnile, turbina pa je utihnila z žvižganjem.
Čakam na rezervni del po praznikih.

Zanimivo, da je ob zamašitvi luknje tudi intercooler postal bolj tih. Prej je bil pa tako glasen, da je še mašino preglasil
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Napaka P2279 - neznano kje pušča zrak

Napisal/-a uros11 Pe apr 28, 2017 5:07 pm

Kaj misliš z glasnim intercoolerjem? To je hladilnik, to mora biti tiho.
 
7050002677222
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe apr 28, 2017 5:26 pm

Re: Napaka P2279 - neznano kje pušča zrak

Napisal/-a 7050002677222 Pe apr 28, 2017 5:58 pm

Kako to da piska in kje je ta luknja. Ni razvidno kako je to slikano. Če je kjerkoli v temu sistemu nezstesnjeno, potem lahko samo olje izhaja in ne zrak. To sem doživel na mojem avtomobilu ko je bila manšeta raztrgana od turbine zaradi nepravilne montaže manšete. Imam Sediči od Fiat ki ima turbolader turbino katere lamele, ki se pri ohladitvi in potem pri vžigu, dokler ni olje zagreto, ne postavijo pokonci, ampak so nagnjene do polovice v ohišju in zato se pojavlja žvižganje, če se odpeljem v mrzlem stanju motorja. Potem ko se olje nekolko ogreje se žvižganje ne pojavlja pri obratih motorja. Nisem verjel ampak sem v manualih pridobljene iz Nemškega Fiat Servisa Düsseldorf prebral tovrstno anomalijo turbine. Razni Fiat servisi so mi do takrat pojasnevali, da so lamele ukrivljene in prihaja to zaradi pojava poledenelosti pozimi v turbini ali pa je posledica trdega predmeta ki je bil usesan z zrakom med vožnjo. Hudič ga ved kakšna je to družba.
 
stadion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Če okt 23, 2008 12:23 am

Re: Napaka P2279 - neznano kje pušča zrak

Napisal/-a stadion Pe apr 28, 2017 6:21 pm

Ta slika je narejena spodaj pod avtom.
Odstranjen je bil plastični zaščitni pokrov.
Cev se nahaja med veternico ventilatorja in gusom mašine.
Seveda jo je čelno trčenje stisnilo skupaj in preluknjalo.

Ta prebita cev je cev, ki je priklopljena na interkuler na eni strani in v turbino na drugi strani. Od karambola je prebita cca 20cm stran od priklopa na interkuler, kakršno je klepar kar nazaj namontiral z luknjo, tako da me že 2 meseca zezajo lučke na ekranu da nekje zrak spušča, sedaj pa šokiran opazim da je spodnji del mašine čist črn. od mokrih saj.


Zdaj sem se vrnil z kratke vožnje (15minut).
Check engine in rumena engine lučka sta na ekranu ugasnili.
Zdaj stabilno gori samo auspuh rumena lučka.

Sem pogledal z računalnikom in ne javi nobene napake. 0 fault, 0 pending.
Za vsak slučaj dal brisanje ampak lučka stoji. Še avta ne rabim vžgat pa gori.

No ko se pa zdaj vozim po cesti pa sevede fajn žviža turbina. Bolj kot pritisnem na gas, bolj je glasna.
Dokler je zrak spuščal spodaj čez cev je bila tiho, zdaj ko je "zatesnjeno" pa se pisaknje sliši gor pri turbini.
Popravil air leak, pa fasal žvižganje turbine.
Zadnjič spremenil stadion, dne Pe apr 28, 2017 6:24 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Napaka P2279 - neznano kje pušča zrak

Napisal/-a Fan So apr 29, 2017 9:42 am

Cevi ni potrebno menjati z novo, staro se popravi :) Piskanje bi lahko bila posledica uhajanja zraka na mestu kjer se je povijalo počeno cev.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
stadion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Če okt 23, 2008 12:23 am

Re: Napaka P2279 - neznano kje pušča zrak

Napisal/-a stadion Ne apr 30, 2017 12:29 am

Danes sem krivca za 2 meseca živcev, ker so ves ta čas utripale lučke za napake na ekranu in ker avto ni imel moči, izruval ven in ga celostno pregledal. Problem je bila ta očitna luknja v cevi za turbina-intercooler, kot se jo vidi na sliki.

123.png


Ob tej priložnosti bi se še enkrat zahvalil kleparju, ker mi je namestil tako cev nazaj ko je sestavljal avto, da naslednja dva meseca, vključno z njim, nihče ni poznal vzroka za "air leak" in pomanjkanje moči motorja.

Ker tega rezrevnga dela ni, ker so prazniki in ker stane 145 EUR pri pooblaščencu, bom počakal na rezervni del, ko bo prišel z ebaya, tačas pa sem naredil tale domač "bush fix" in dal cev nazaj. Kot rečeno ugasnile so vse rumene lučke (check engine, engine, auspuh). Računalnik ne javlja nobene napake. Avto ima konkretno moč ob pritisku na gas.

Na videju pa se sliši (lučka za auspuh je ugasnila po tej vožnji), kako ob vožnji in vsakokratnem dajanju gasa, vse to spremlja žvižganje turbine - zdaj, ko naj bi bil pretok zraka utesnjen brez lukenj. Dokler je zrak puščal skozi cev, turbina ni delala tega zvoka.

https://youtu.be/JKz9D001vX0

O dveh možnih stvareh ugibam.
Žvižga zato ker je tudi turbina mimogrede najebala v karambolu ali pa zato, ker je čez razpoko prelepljen izolir trak in zrak, ko potuje skozi cev, notranje stene nima enake/gladke, ampak je tam z notranje strani neravno.

Ampak zvok se sliši gor pri turbini in ne dol pri razpoki.

Spet sem v temi.
 
7050002677222
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe apr 28, 2017 5:26 pm

Re: Napaka P2279 - neznano kje pušča zrak

Napisal/-a 7050002677222 Ne apr 30, 2017 4:12 pm

Štima če je turbina dobila po glavi eno, potem se je ena od lamel ali celo lager poškodoval zaradi udarca. Jast imam pri Sedči isto turbino, samo da ta če ni zagreta in dobiva zagreto olje žvižga, po nekaj minutah vožnje ko se zadeva ogreje, ni žvižga, sem pa pri serviserju v Düsseldorfu kjer sem avto kupil isto izjavo dobil.Tako da poizvej kakđno turbino imaš, če je avto Vw.

file:///I:/Turbolader-Schadensdiagnose%253A%20Fremdk%C3%B6rper%20im%20Verdichter-%20oder%20Turbinengeh%C3%A4use.pdf

http://www.turbolader.net/Technik/Schaeden.aspx (okvare turbolader slike, text)
 
stadion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Če okt 23, 2008 12:23 am

Re: Napaka P2279 - neznano kje pušča zrak

Napisal/-a stadion Ne apr 30, 2017 9:28 pm

Kataloška št. moje turbine je: 03G253014M
BLS 1.9 TDI 77KW / 105KM je pa motor. (AUDI)

Še en video, ki bolj nazorno prikazuje ta zvok.

https://youtu.be/EohYm6HHVpE

Zanimivo mi je, da je zvok prisoten že pri nizkih obratih in nizki hitrosti, turbina naj bi se pa vklopila/dejansko nekaj začela delati šele pri večji hitrosti?
Zadnjič spremenil stadion, dne Ne apr 30, 2017 10:06 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Napaka P2279 - neznano kje pušča zrak

Napisal/-a uros11 Ne apr 30, 2017 9:42 pm

stadion je napisal/-a: turbina naj bi se pa vklopila šele pri večji hitrosti?

Amater. Turbina se ves čas vrti, ko je avto vžgan.
Luknja je nekam pravilnih oblik. Ti ziher kaj ne manjka tam?
 
stadion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Če okt 23, 2008 12:23 am

Re: Napaka P2279 - neznano kje pušča zrak

Napisal/-a stadion Ne apr 30, 2017 10:05 pm

Slika

Nepoškodovana cev ima to plastiko za fiksiranje cevi na avto, ki pa so je pri meni odtrgala od cevi (ostala je prišraufana na ogrodje) in s sabo je potegnilo tudi košček cevi, tako da je tam nastala luknja na cevi.
 
stadion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Če okt 23, 2008 12:23 am

Re: Napaka P2279 - neznano kje pušča zrak

Napisal/-a stadion Ne apr 30, 2017 10:14 pm

Takole je mašino zabilo proti loputi, egr ventilu in sesalnemu kolektorju, ko se je odlomil nosilec motorja na sovoznikovi strani.

Slika

Ne deluje, kot da je kaj na turbino pritisnilo, po drugi strani pa ne piska zastonj.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 124 gostov