Naš Megane III je letnik 2016, zadnja serija proizvedenih Meganov avtomobilov v 2016, kot je bil tudi kupljen (torej je Energy in EURO 6 norma). Prevoženih ima 23.400 km (še ni star eno leto), Megane IV pa ima 7000 prevoženih, star 3 mesece
. Poraba je računana na roke in oba BCja kažeta od 0.1 do 0.2 l / 100km napake, Ob enakem režimu vožnje po nekaj tankih brez težav ponovim porabo goriva na tank na 0.1 točno (vožnja zunaj prometnih konic, zato ni vpliva prometa, relacija ista). Enostavno je med III in IV slab liter razlike. Megana III sem pri t.i. extremen varčevanju spravil med 3.3 do 3.6, medtem ko gre IV mogoče tam do 4.2, pri normalni vožnji pa III pridem na 4.4 do 4.6, IV pa 5.2 do 5.5 (preračunani podatki peš). Tudi dimenzija pnevmatik je enaka
.
Drugače pa če kdo mene vpraša, če nebi vedel, da sta v avtomobilih enaka motorja, bi mislil da je v IV 90 KM verzija, v III pa 110 - le da imata oba 6 prestav in ravno motor je za moje pojme največje razočaranje prehoda iz III na IV. Trojka občutno bolje potegne, poraba goriva je bistveno manjša (kar potrjuje tudi spritmonitor) in prestavna razmerja so pri trojki bistveno bistveno ugodnejša - III ima pri 130 dobrih 2000 rpm, pri 150 nekje 2500 rpm, medtem ko IV že pri 130 je na malenkost pod 2500 rpm, pri 150 pa se kazalec bliža že 3000 rpm. Za ostale stvari je Renault naredil velik korak naprej, vsaj pri tem motorju pa za moje pojme dva koraka nazaj. Je pa možno, da so kakšno DPF sranje nabili zraven in zaradi tega tako pridno pije
.