Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
KomissarRex1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Če mar 23, 2017 2:37 pm

BOSCH VP44 A4 2.5 TDI POMOČ!

Napisal/-a KomissarRex1 Ne jun 11, 2017 5:12 pm

Pozdravljeni,


Prijatelj ima podoben avto kot jaz in ima težave najverjetneje z BOSCH pumpo VP44.
Priklopili smo ga na VCDS kjer pokaže sledeče:
Needle lift Sensor (G80)
17583 Pre-Injection Turned Off
0550 Start of Injection Regulation.
Avto ima avtomatski menjalnik, menjalnik zafrkava ne prestavlja pravilno, verjetno zaradi Bosch pumpe.
Avto tudi težko vžiga (dolgo "vergla" oz. se zaganja), zelo kadi (ni črnega dima), nima moči, znotraj se trese...Tip motorja AKE 132kW L. 2003, Tiptronic. Vsi filtri so bili menjani. LMM je vredu, turbina je vredu, vrednosti šob so bile pred enim tednom izmerjene in niso kazale napačnih parametrov.
Zanima me pa sledeče: Če menjamo BOSCH pumpo ali jo je potrebno nekako računalniško odkleniti ali jo lahko samo zamenjamo in naštelamo "preko jermena"? Sem pa že menjal Bosch pumpo na tipu motorja AFB 110kW L.1998 in ni bilo težav, za ta letnik me pa zanima, če je kako drugače?


Vnaprej hvala za pomoč

Lp
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Re: BOSCH VP44 A4 2.5 TDI POMOČ!

Napisal/-a pocesnkII Ne jun 11, 2017 6:31 pm

injektor kateri ima elektroniko v sebi vas heca. klasična napaka....
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
KomissarRex1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Če mar 23, 2017 2:37 pm

Re: BOSCH VP44 A4 2.5 TDI POMOČ!

Napisal/-a KomissarRex1 Ne jun 11, 2017 6:35 pm

edit mod
Predhodnega posta se NE citira!


Kaj pa BOSCH pumpa? Ali je 100% injektor? Ali ga je težko zamenjat?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 121 gostov