Zdravo,
Imam črno lepotico, ki sliši na ime Celica, malo sem že potrt zaradi njenega zdravstvenega stanja
Avto sem dobil nazaj iz servisa, kjer so mi menjali sprednji desni zglob in ležaj, vendar avto po novema skače.
Pretekli kronološki dogodki:Pri desnem sprednjem kolesu je zelo pokalo, ko sem šel v levi ovinek.
En dan sem šel počasi v levi ovinek, kjer je samo zelo glasno počilo pri desnem sprednjem kolesu. Takoj sem se ustavil,
vendar ko sem želel ponovno speljati, mi je že pri spuščanju kuplonge zelo zelo pokalo, zato sem ga z vleko peljal na servis.
Na servisu so ugotovil, da je zglob čisto zanič oz. da je hin. Nov kompatibilen zglob sem naročil iz Anglije (v SLO ga več ni za dobit), ki so mi ga na servisu menjali vključno z manšeto ter ležajem pri zglobu.
Trenutno stanje:Kot že rečeno, avto od menjave zgloba in ležaja dalje, poskakuje. To se vidi, tako kot tudi čuti. Vidi se, kako desno sprednji del haube poskakuje,
kot tudi kako sovozniku spajtla noge. Težko opišem to skakanje, mogoče je podobno vožnji po cesti, kjer je dosti jamic. Podobno, kot da bi imel štiriekasto kolo. To skakanje je prisotno pri nekateri hitrosti bolj, pri drugi manj. Najbolj skaže pri cca 30km/h. Hitreje se sicer ne upam peljat.
Pa še avto v desno vleče. kar ga pred servisom ni. Optika bojda po tem posegu zagotovo ni potrebna.
Na servisu sicer tudi pravijo, da ni to nič hujšega in da se lahko dalje vozim, ampak to je za mene nesprejemljivo.
Pravijo, da če želim biti 100%, da naj menjam ležaj pri polosovini (kar bojda ni enostavek poseg) ali pa kupim novo polosovino (ali pa da jo dam obnovit).
Kaj pa po vašem mnenju povzroča to skakanje ter kako ga sanirati?
Nove polosovine preprosto ne morem kar tako kupiti, saj je v SLO ni za dobit, razen original na Toyoti, kar je 550€, kar pa ni niti blizu mojega budgeta.