Na začetek aktivne regeneracije ne vplivaš ti, ampak jo začne avto sam, ko zazna večjo razliko v pritisku pred in po DPF filtru. Lahko ga še tako teraš v obrate na avtocesti, a to ni aktivna regeneracija. Vse kar dosežeš s 4000 obrati je dvig temperature izpušnih plinov, a tudi več saj v izpušnih plinih. Mogoče pomaga pri avtomobilih, kjer je več mestnih voženj in neuspešnih aktivnih regeneracij, a pri normalni vožnji ne vidim nekih velikih koristi, saj ni dodatnega vbrizga, zaradi katerega bi saje v DPFju zgorele v popolnosti zaradi hlapov goriva v izpuhu.
Prav tako veliko ljudi zmotno razmišlja, da mora med samo aktivno regeneracijo tiščati v višje vrtljaje. Nekje okrog 2000-2400 obratov je idealno, ECU sam dvigne temperaturo in sproži izgorevanje saj v DPFju z vbrizgom po glavnem vžigu. Z višjimi obrati mu kvečjemu otežiš regulacijo temperature in količine kisika v izpuhu. Bolj kot visoki obrati so med aktivno regeneracijo pomembni konstantni obrati.
Za vse, katere vas zanima več, je tu fantastično razloženo. Sicer za PD motor, a je funkcija pri CR podobna.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_336.pdf