@Joshy79, a ni ravno bistvo dizla, da klenka glede na to, da se pri dizelskem motorju gorivo samo vžge, kar pri bencinerju ravno ni zaželjeno. No, tako si prestavljam, kaj več pa ne vem, ker celotno življenje vozim bencinarje
.
Vztrajnik imam jaz na srečo dober. Ga ni nič slišati, pa čeprav redno nekajkrat mesečno namenim čas poslušanju zvokov, ki jih oddaja avto
.
@joztom, kolikor vem, bi, če bi bila na senzorju klenkanja napaka, javilo napako. Sem ga glih iz tega namena priklopil na tester, pa ECU nima zabeležene nobene napake. Pa po mojem bi mi kaj motor treslo ali pa olje kurilo, če senzor klenkanja ne bi delal.
Nisem pa navdušenec nad temi čistili. Sploh sem sicer mnenja, da če za avto redno skrbiš, nobena čistila niso potrebna. Bom pa imel sedaj več vožnje po AC čez poletje (pozimi sem jih imel res zelo malo). Če je kaj na tem, da ima 100 oktanski bencin več dodanih čistil kot to oglašujejo, bi se po mojem moralo urediti.
Pa tudi drugače se mi zdi, da nimamo več tako slabega goriva kot je bilo včasih.
@Nikola_Tesla, vem da pripomore, vendar tankam izključno na MOLu, ki naj bi imel po pivskih debatah
dobro gorivo. Pa še to od februarja izključno 100 oktanski bencin. Mislim, da sem samo nekajkrat v tujini tankal na Shellu (in nekajkrat v Framu), kar se tiče drugih ponudnikov. Za šalo bom še nekaj tankov na OMW napolnil.
Meni se drugače to dogaja ne glede na to, ali imam prižgano klimo. Sem ga pa danes fajn gonil, pa ni niti enkrat zaklenkal, ko je bila temperatura zraka zunaj 20°C. Avto je sicer zelo težak za ta 1.8 motor (skoraj 1.7 tone), zaradi česar tudi nima nekih bisernih pospeškov (zame ima sicer več kot dovolj) in zaradi tega verjetno kdaj ob vročini zaklenka, ko je zelo obremenjen, kar pa elektronika pravočasno zazna. To je sedaj moja teorija.