lotko je napisal/-a:Mene pa zanima, če je za dsg normalno recimo, da se pelješ v 4, ali 5 in nato pohodiš gas, ampak res pohodiš, recimo greš prehitevat, menjalnik prestavi v 2 in takrat avto "cukne" ko začne vlečt? Veliko prebiram o tem kako so dsg-ji udobni in to, zato me zanima, če mora to res tako lepo prestavljat, da se skoraj nič ne čuti, ali...?? Včasih, odvisno od obratov tako naredi tudi v ročnem načinu, če res agresivno voziš. Gre pa za Passata TDI 190 PS. Naj povem, da je bil menjalnik redno servisiran na 60kkm, avto ima trenutno 190kkm.
1.Turn the ignition on, without starting the engine.
2.Fully depress and hold the accelerator in that position for about 10 seconds (You may hear / feel a click)
3.Release the accelerator and start the engine. (do not turn off the ignition prior to starting the vehicle as it will void the reset).
lotko je napisal/-a: Recimo, če se pelješ v 5. z nizkimi obrati, potem pa pospešiš, najprej "nabije" nekaj obratov (na pamet govorim 1800), nato pa potegne.
Gyga je napisal/-a:
Sicer pa vsakoga zanima razplet inicialne tematike. Fan je znan, kot zelo ažuren, prijazen, strokoven, objektiven forumaš, a hkrati je bilo kar nekaj tem s kritikami, ko pride do konkretnega sodelovanja. Tole ni prva tema z nezadovoljstvom njegovih
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 120 gostov