Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
BOY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne okt 12, 2003 12:42 pm

RABIM NASVET!!

Napisal/-a BOY Ne feb 29, 2004 5:33 pm

SEM LASTNIK MAZDE 323 1.3 SEDAN, bencinar, LETNIK 1990, PREVOŽENIH 265000 km!
Moram povedati, da sem z avtom zelo zadovoljen, saj mi doslej ni crknilo še skoraj nič, razen hladilnika (poškodba), termostikalo, termostat, menjava sklopke in amortizerjev pri 200000km!Tudi tehničnega sem zopet opravil (kot ponavadi), pa še katalizator (izpušni plini) je čist O.K. Res, kapo dol.
IMAM PA DVE VPRAŠANJI :
1.) OLJA V MENJALNIKU ŠE NISEM MENJAL, PA NE VEM ALI JE TO SPLOH POTREBNO, SAJ JE OLJA V NJEM SICER ŠE DOVOLJ, TUDI MENJAVE LEPO TEČEJO, NISEM PA OPAZIL PRIMERNEGA MESTA ZA MENJAVO OLJA, DA SE EDINO PRI GAS ZAJLI, KAR JE PA ZELO NEUGODNO!!
2.) ZADNJE ČASE SE MI DOGAJA, DA AVTO NOČE VŽGAT, VENDAR PONAVADI LE TAKRAT, KO GA ŠE MRZLEGA VŽGEM, SE PELJEM RECIMO V TRGOVINO 2 KM, SE AVTO LE MALO OGREJE (po števcu na četrt), GA UGASNEM IN PRIDEM NAZAJ ČEZ 15 min, PA NE VŽGE VEČ!!RAZEN ČE GA PUSTIM, CIRKA ENO URO, DA SE POPOLNOMA OHLADI!! VROČ IN MRZEL PA NORMALNO VŽIGA!!
HVALA ZA MOREBITNE NASVETE!

BOY
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Ne feb 29, 2004 7:54 pm

Olje za menjalnik se naliva pri zajli za števc, ne pa pri zajli za gas! Nč čakat, hitr zamenat, po teh km je sigurno že vodica!
Sej to je že ajnšpric a ne? Poglej tipalo za zaug, spuci loputo...
TJUNING PA TO...
 
BOY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne okt 12, 2003 12:42 pm

RABIM NASVET!!

Napisal/-a BOY Ne feb 29, 2004 8:17 pm

Ja, sej, seveda se doliva pri zajli za števc, ne za gas..., sm se zmotil, ko sm pisal..
Avto že ima ajnšpric, ja...
Sm bil že enkrat pri mehaniku, pa mi je rekel, da je kriv nek MODUL, v fertajlerju...
Zdaj pa ne vem...., nakup le tega ni poceni...okrog 45000 sit, pa ne bi rad dnarja skoz okno metal, če to ne bi bilo...
Hvala za nasvet
 
BOY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne okt 12, 2003 12:42 pm

RABIM NASVET!!

Napisal/-a BOY Če mar 04, 2004 11:17 pm

Smo že našli napako... pokvarjena je induktivna tuljava v razdelilcu ( fertajlerju ).
Na servisu jo imajo, po naročilu 43000 sit !!!!
- pa niso normalni, to je kos plastike 2cmx3cm+2 žici...
očitno bom moral nabaviti rabljen cel fertajler...a kdo ve za kajga?
Hvala in lep pozdrav vsem
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe mar 05, 2004 5:22 am

Glede zamenjava olje v menjalniku je nujno potrebno!
Olje je ze zanic pri tolko km, se zbrabi tako kot motorno olje!
Hm... Sam da nebi mel na menjalniku nek cepek za dolivanje?
Hm...
LP
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Pe mar 05, 2004 7:07 am

A ni tko da se olje menjalnika menja istocasno kot olje masine, ce je menjalnik rocni. Da mata ubistvu skupi olje? Avtomatiki majo pa posebi?

Glede vziga ravno prav toplega/mrzlega motorja. Sm pa to tud jest pr seb opazu pa mi ni jasno zakaj. Samo do sedaj mi je se vedno vzgal, k sm dal mal gasa med tem k sm vzigu. Ce ni v drugo, je bil pa najslabsi primer v tretjo.
A je to mogoce kej povezan z enim klik, klik, klik zvokom s frekvenco cca 2-3 Hz iz sprednjega levega dela haube? Menda da je to en ventil k neki odpera in da je to normalno. To se slisi ce je avto ogret. Pa se, ce je ogret se mu na stantgasu obrati mal spreminjajo (minimalno za cca 10-20 obratov) samo se pa to v avtu cuti, k da se masina matra. Aja, avto je Golf IV 1.6 8v 100KM '98.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe mar 05, 2004 7:54 pm

Mate je napisal/-a:A ni tko da se olje menjalnika menja istocasno kot olje masine, ce je menjalnik rocni. Da mata ubistvu skupi olje? Avtomatiki majo pa posebi?


Ne glej mas motorno olje in olje za menjlnik, usako je posebej pri usakem avtu in neglede al je avtomatic ali navadn!
Olje je tut razlicne gostote in namembnosti itd... uglavnem drugacno je!


Zato ce bo ker dolival oz menjaval sam mu priporocam da olje prej zagreje (da flaso v toplo vodo) da olje postane redkejse in lazje tece.
LP
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe mar 05, 2004 9:53 pm

monster_d je napisal/-a:Ne glej mas motorno olje in olje za menjlnik, usako je posebej pri usakem avtu in neglede al je avtomatic ali navadn!
Olje je tut razlicne gostote in namembnosti itd... uglavnem drugacno je!


Opa so pa tut izjeme. Npr ''poležani'' 1.1 PSA motorji (C visa, P 205) majo skupno olje za menjalnik in motor.

Pri avtomatiku se olje pogosteje menja in ga je možno tut tko naizi dolivat k olje za motor. Maš kontrolno šipko pogledaš če ga kej fali pa po potrebi doliješ!

Če ni nikjer na menjalniku nobenega čepa se doliva pri zajli za števc!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So mar 06, 2004 12:45 am

super98 je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Ne glej mas motorno olje in olje za menjlnik, usako je posebej pri usakem avtu in neglede al je avtomatic ali navadn!
Olje je tut razlicne gostote in namembnosti itd... uglavnem drugacno je!


Opa so pa tut izjeme. Npr ''poležani'' 1.1 PSA motorji (C visa, P 205) majo skupno olje za menjalnik in motor.

Pri avtomatiku se olje pogosteje menja in ga je možno tut tko naizi dolivat k olje za motor. Maš kontrolno šipko pogledaš če ga kej fali pa po potrebi doliješ!

Če ni nikjer na menjalniku nobenega čepa se doliva pri zajli za števc!


No hvala da si me popravu, se nisem slisal pomoje zato ker so tak redki kot pravis!
LP
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport So mar 06, 2004 1:20 am

Meu sem mazdo pa loh povem sam to da je to zlat avto za vzdrzevanje
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport So mar 06, 2004 1:22 am

dele loh dobiš sam originalne, ponaredki ne obstajajo !!!
to pa stane.
 
BOY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne okt 12, 2003 12:42 pm

RABIM NASVET!!

Napisal/-a BOY Sr mar 10, 2004 10:58 pm

Pozdrav!
Na fronti še nič novega, sicer se še vozim, pač manj po opravkih...
Sem dobil en fertajler, pa ni bil pravi, ker je bil od mazde, ki še ima fergazer...
Glede olja v menjalniku...., zanimivo, zakaj niso predvideli kakšnega čepa za dolivanje pri menjavi...
Je pa res, da se olje v menjalniku segreva pol manj ali pa še manj, je gostejše in ima tudi druge karakteristike... ne znam si predstavljati, kaj bi se zgodilo z motorjem, če bi predolgo odlašal z menjavo...
Je pa res, da dandanašnji avti, ki so skonstruirani za približno 300000 km, ne rabijo menjave olja v menjalniku..., sem pred leti že imel R megane, pa menjava tud ni bla predvidena...To se je včasih moglo počet pri stoenkah in yugecih, če ni že prej vse ven steklo...
Me veseli, da lahko skupaj delimo mnenja in si pomagamo...
Lep pozdrav
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 7 gostov