Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
toro111
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če jul 12, 2018 7:21 pm

Zavorni cilindri

Napisal/-a toro111 Po jul 16, 2018 9:23 am

Pozdravljeni,

Na svojem avtu moram zamenjati zavorne cilindre in potrebujem malo pomoči. Namesto standardnih cilindrov bi rad namestil 2 batne kot so te https://m.autoersatzteile.de/2185616-trw ali 4 batne, kot so te https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzei ... 1-223-3811. Zanima me, kaj moram vse zraven cilindrov zamenjat in kako vem, kateri cilindri bodo pasali na moj avto?
Gre pa za avto Audi A6, 2.7 TDI quatro, letnik je 2007.

Hvala.
 
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1698
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Zavorni cilindri

Napisal/-a mrtwelvetrees Po jul 16, 2018 2:41 pm

Kaj gledaš to neki najcenejši kit komplet od kitajcev ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
toro111
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če jul 12, 2018 7:21 pm

Re: Zavorni cilindri

Napisal/-a toro111 Po jul 16, 2018 5:51 pm

To je samo simbolična slika. Zanima kje in kaj sploh moram nabavit da bo ok.
 
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1698
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Zavorni cilindri

Napisal/-a mrtwelvetrees Po jul 16, 2018 7:01 pm

Zakaj pa menjaš ?
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6819
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Zavorni cilindri

Napisal/-a pskoda Po jul 16, 2018 7:19 pm

Zato, da bo lepše izgledalo.

Brezveze je to menjat + diski in ploščice bodo drage ko hudič neke bistvene razlike pa ne bo. Če obstoječe zrihtaš oz kupiš kvalitetnejše diske in ploščice kot več ko ok pa zelo pomembno je redna menjava zavornega olja, ker če je preveč vlage ti nobene zavore ne bodo pomagale.

ps.: pa to niso cilindri, ampaj zavorne klešče
Lp
 
Uporabniški avatar
Stumpjumper
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: To maj 24, 2016 3:08 pm

Re: Zavorni cilindri

Napisal/-a Stumpjumper Po jul 16, 2018 7:36 pm

Piši mail na abt/mtm ali pa mogoče alcon?

Lp
 
toro111
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če jul 12, 2018 7:21 pm

Re: Zavorni cilindri

Napisal/-a toro111 To jul 17, 2018 10:36 am

Pskoda ko se gre za bremze ni nič brez veze. Na avtu so zelo kvalitetni diski in zelo kvalitetne keramične ploščice. Problem je z zavornim cilindrom oziroma z kleščami in jih moram menjat. Razlika med enobatnimi in 2 ali 4 batnimi pa že mora bit.

Stumpjumper hvala.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7783
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Zavorni cilindri

Napisal/-a abbe To jul 17, 2018 12:22 pm

seveda mora bit.več olja moraš porint v bate,kar pomeni da se ti bo pdalo bolj pogrezalo...
in to da maš keramične ploščice ne pomeni popolnoma nič.
ce je proizvajalec to predvidel za avto poj mora biti ok.
in če je ok 1000000 drugim voznikom nevem zakaj tebi nebi bilo.
Ni vse res kar napišem
 
toro111
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če jul 12, 2018 7:21 pm

Re: Zavorni cilindri

Napisal/-a toro111 Sr jul 18, 2018 10:56 pm

Ne vem kaj tolko pametujete!! Bodite pametni pri tistem kar sem vprašal!! Vidite kje moje vprašanje kolko se bo pedal pogreznil?? Ali če bo slučajno lepo zgledalo?? Ali če bo kaka razlika??

2x sem že popravljal zavorne klešče, tretjič jih nebom. Verjetno je proizvajalec res to predvidel za moj avto, mogoče je res 1000000 drugim voznikom ok, meni NI!! Sem pač 1000001 pri katerem je proizvajalec ZAJEBAL!!!!!! Me veseli, da pri tebi vse deluje, pa z ničemer nimaš problemov oziroma reklamacije.
Če hočeš bit koristen, potem odgovori na moje zastavljeno vprašanje, jeb*š lahko koga drugega.
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1861
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Zavorni cilindri

Napisal/-a DePalmo Če jul 19, 2018 5:47 am

Za Audija nevem, pri Peugeotu je bilo potrebno poleg menjave klešč še:
- večje diske in ploščice
- večja platišča, gume in nato homologacija
- pletene zavorne cevke (to je le priporočilo)
Seveda se je potrebno predhodno prepričat če bojo večje klešče sploh pasale na avto, nekje grejo šrauf na šrauf.

Ti pa iz izkušenj povem da če si klešče že dvakrat popravljal, jih boš po komplet zamenjanem sistemu tudi tretjič. In četrtič. Nevem zakaj pride do tega, ampak ko se to začne lomit se tega zaboga ne da zrihtat. Statistika je taka da smo na treh avtih (eden je bil moj) to popravljali in se ni rešilo, s tem da se je pri kolegu menjalo vse razen ojačevalnika sile.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6819
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Zavorni cilindri

Napisal/-a pskoda Če jul 19, 2018 5:54 am

Jp + z kitajskim sranjem (drugo se itak ne splača kupit, ker bo toliko € kot je avto vreden) bo še slabše pa če imajo 8 batkov. To je 8 tesnil kjer lahko pušča olje.

Če so klešče obnovljene kot morajo biti maš problem drugje.

Če menjaš z večjimi kleščami rabiš pri vseh znamkah večje diske in ploščice. Večje feltne, cevi, olje je pa priporočljivo oz cevi obvezno če ne pašejo na klešče kar se bo zelo rado zgodilo feltne pa itak vsak ve, da 17" ne gre gor na 360mm diske

Če bi rad imel večje zavore kupi od s6 ali rs6 cevi, diske, ploščice, klešče zamenjaj olje in vozi. Tukaj nimaš kaj zgrešit
Lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7783
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Zavorni cilindri

Napisal/-a abbe Če jul 19, 2018 8:22 am

toro111 je napisal/-a:Ne vem kaj tolko pametujete!! Bodite pametni pri tistem kar sem vprašal!! Vidite kje moje vprašanje kolko se bo pedal pogreznil?? Ali če bo slučajno lepo zgledalo?? Ali če bo kaka razlika??

2x sem že popravljal zavorne klešče, tretjič jih nebom. Verjetno je proizvajalec res to predvidel za moj avto, mogoče je res 1000000 drugim voznikom ok, meni NI!! Sem pač 1000001 pri katerem je proizvajalec ZAJEBAL!!!!!! Me veseli, da pri tebi vse deluje, pa z ničemer nimaš problemov oziroma reklamacije.
Če hočeš bit koristen, potem odgovori na moje zastavljeno vprašanje, jeb*š lahko koga drugega.


seveda hočemo pomagat ampak.
zakaj si 2x popravljal čeljusi?zakaj jih nisi zamenjal?kaj dejansko si popravljal?
a hočeš na večje zavore zato ker potrebuješ večje zavore al zato ker so se ti čeljusti pokvarile?
iz tvojga posta se to ne da razbrat.
nevem komu je dobro,da se mu zavorno pedalo bolj pogreza,jst nobenega takega ne poznam.
če pa že hočeš neki narest pa met čim manj komplikacija,pa kupi rabljene čeljusti z nosilci od a6 iste serije z močnejšim motorjem s6,rs6 seveda skupaj z glavnim zavornim cilindrom. te stvari praviloma pašejho vijak na vijak..
Ni vse res kar napišem
 
danci1973
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 562
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Zavorni cilindri

Napisal/-a danci1973 Če jul 19, 2018 10:15 am

To, da se bo pedal bolj pogrezal, ker je v čeljustih več batov, je tako malo 'na pamet'... :roll:

To je odvisno od skupne površine batov (na eni strani čeljusti) in en velik bat lahko ima večjo površino od dveh manjših, kar seveda pomeni, da se bo pedal pogrezal manj, bo pa ga potrebno malce bolj pohodit za enak učinek...
 
AssKicker
Novinec
 
Prispevkov: 330
Pridružen: Po jan 20, 2014 6:08 pm

Re: Zavorni cilindri

Napisal/-a AssKicker Če jul 19, 2018 10:44 am

Mogoče se niti nebi bolj pogreznil, ampak bi se batki pač malo manj odmaknili, kar je manjši premik glede na čeljust, in s tem porabi malenkost manj olja. Oziroma vozil sem navadnega golfa 6 z prednjimi zavorami od audi TT RS ter original glavnim zavornim cilindrom, pa je bil pedal normalen, s tem da je zaviral res noro.
 
Uporabniški avatar
joztom
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2950
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zavorni cilindri

Napisal/-a joztom Če jul 19, 2018 10:56 am

Za nekoga, ki je menda že dvakrat popravljal čeljusti, ne vem, če lahko to potem še nadalje "izboljšuje". Če se lotiš obnove, jih zrihtaš sprva ali nikoli. Zdaj, kaj bi po naših cestah rabil dvobatne, neserijske dele, ne zastopim. Pa kje imaš manjko prijemanja, človek. Za zažgat jih, z noro vožnjo in nogo stalno na bremzi z Rogle dol grede, kot smo se prepirali, pa število batov ne vpliva. Samogradnja brez znanja, s spraševanjem na forumu, pa čeprav za namen izboljšanja, ni ravno mera previdnosti in varnosti. Se opravičujem za zajedljivost.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov