Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Mr_Jingles
Novinec
 
Prispevkov: 401
Pridružen: Če avg 24, 2006 2:39 am
Kraj: Črna na Koroškem

Peugeot 206 izgubi moč ( "delovanje po treh celindrih")

Napisal/-a Mr_Jingles Ne avg 26, 2018 11:30 am

Pozdravljeni!

Gre se za peugeot 206 l..00 1.4 8V

Avto, ko je mrzel gre normalno, čez čas ko se zagreje, začne cukat, izgubi moč, začne delat po treh celindrih, utripa lucka za motor..
Racunalnik pokaze napako na celindru..
Menjane so bile svečke, vzigalna tuljava, šobe in še vedno isto...

Je ime kdo podoben primer....

L.p
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Peugeot 206 izgubi moč ( "delovanje po treh celindrih")

Napisal/-a Fan Ne avg 26, 2018 12:55 pm

Kakšno napako točno pokaže tester? Na katerem cilindru?
Po opisu težave bi sklepal da so vžigalne svečke ali tuljava ( počena, prekinjena povezava, kablovje ... )
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Mr_Jingles
Novinec
 
Prispevkov: 401
Pridružen: Če avg 24, 2006 2:39 am
Kraj: Črna na Koroškem

Re: Peugeot 206 izgubi moč ( "delovanje po treh celindrih")

Napisal/-a Mr_Jingles Ne avg 26, 2018 12:59 pm

Tuljava je nova, prav tako svečke in vse 4 šobe...

P0200
P0300
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Peugeot 206 izgubi moč ( "delovanje po treh celindrih")

Napisal/-a Fan Ne avg 26, 2018 2:19 pm

P0200 in P0300 = splošna koda pogonskega sklopa ( DTC ). Šteje se kot generična koda, ker se pojavlja v vseh znamkah od 1996 naprej. Pomen je enak, lahko se razlikuje samo postopek popravila od znamke do znamke vozil.
Obe kodi nakazujeta na neuspel vžig v motorju, vzrok je lahko:
P0200
- injektor ( lahko deluje, vendar je izven specifikacij ki jih je zahteva motorna elektronika, napačen - ni za ta model ali delno okvarjen )
- napeljava do injektorjev ( prekinjeno napajanje ali slaba masa )
Potrebno je upoštevati, da lahko injektor pravilno deluje ko je hladen, nagaja pa ko se segreje, ali obratno. Zaradi tega se jih meri/preverja zmeraj hladne in tople ali takrat, ko pade sum na njegovo nagajanje. Najlažje se jih preveri s spodobnim testerjem ( vsakega posebej ), da se jih preveriti tudi z probno lučko in multimetrom, vendar je daljši postopek.

P0300
- vžigalne svečke
- vžigalna tuljava ( ali njeno ožičenje )
- kisikova sonda ( ali njena napeljava )
- injektor ( ali njegova napeljava )
- zažgan izpušni ventil
- katalizator
- EGR ( dizel in vsi GMi - blokiran ali ne tesni )
- senzor položaja motorja
- ECU ( zelo redka okvara )
Osebno bi najprej preveril ožičenje do tuljave, kisikove sonde in injektorjev. Preverite tudi vse podtlačne cevke okoli motorja ( počena, sneta, preparela ). V koliko imate možnost ( sprej za čiščenje vplinjačev/dušilnih loput ), pri delojočem motorju pošpricajte cevke okoli motorja in kompletni dotok zraka v motor, v koliko se rpm motorja spremenijo, ste našli kje pušča - kar posledično lahko prinese s seboj kodo P0300.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
janma
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Ne avg 26, 2018 7:23 pm

Re: Peugeot 206 izgubi moč ( "delovanje po treh celindrih")

Napisal/-a janma Ne avg 26, 2018 7:39 pm

Imel isti problem,pri 206.Ko je začelo trokirati sem konektor ECU premikal gor in dol in je spet začel normalno lavfati.Potem tudi to ni več pomagalo in sem moral zamenjati ecu,in potem je šel brez problema.Imam še en komplet ecu ker je šel avto v totalko.
 
Uporabniški avatar
Mr_Jingles
Novinec
 
Prispevkov: 401
Pridružen: Če avg 24, 2006 2:39 am
Kraj: Črna na Koroškem

Re: Peugeot 206 izgubi moč ( "delovanje po treh celindrih")

Napisal/-a Mr_Jingles Po avg 27, 2018 10:23 pm

Mehanik sumi črpalko za gorivo...
Da le ta ko se zagreje ne da dovol pritiska 3bar...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 97 gostov