Napisal/-a Fan Ne avg 26, 2018 2:19 pm
P0200 in P0300 = splošna koda pogonskega sklopa ( DTC ). Šteje se kot generična koda, ker se pojavlja v vseh znamkah od 1996 naprej. Pomen je enak, lahko se razlikuje samo postopek popravila od znamke do znamke vozil.
Obe kodi nakazujeta na neuspel vžig v motorju, vzrok je lahko:
P0200
- injektor ( lahko deluje, vendar je izven specifikacij ki jih je zahteva motorna elektronika, napačen - ni za ta model ali delno okvarjen )
- napeljava do injektorjev ( prekinjeno napajanje ali slaba masa )
Potrebno je upoštevati, da lahko injektor pravilno deluje ko je hladen, nagaja pa ko se segreje, ali obratno. Zaradi tega se jih meri/preverja zmeraj hladne in tople ali takrat, ko pade sum na njegovo nagajanje. Najlažje se jih preveri s spodobnim testerjem ( vsakega posebej ), da se jih preveriti tudi z probno lučko in multimetrom, vendar je daljši postopek.
P0300
- vžigalne svečke
- vžigalna tuljava ( ali njeno ožičenje )
- kisikova sonda ( ali njena napeljava )
- injektor ( ali njegova napeljava )
- zažgan izpušni ventil
- katalizator
- EGR ( dizel in vsi GMi - blokiran ali ne tesni )
- senzor položaja motorja
- ECU ( zelo redka okvara )
Osebno bi najprej preveril ožičenje do tuljave, kisikove sonde in injektorjev. Preverite tudi vse podtlačne cevke okoli motorja ( počena, sneta, preparela ). V koliko imate možnost ( sprej za čiščenje vplinjačev/dušilnih loput ), pri delojočem motorju pošpricajte cevke okoli motorja in kompletni dotok zraka v motor, v koliko se rpm motorja spremenijo, ste našli kje pušča - kar posledično lahko prinese s seboj kodo P0300.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.