Napisal/-a TIžo To maj 07, 2019 11:33 am
Na avtomobilu imam problem, katerega moj serviser ne zna oz. noče rešit zato se obračam še na Vas.
podatki o vozilu:
Kia 1.7 CRDI - Diesel, 100kw (136km), 2013, Avtomatik (6 speed, dvojna sklopka), prevoženih 130.000 km
Opis simptomov:
avtomobil vibrira-trese ko stojiš na mestu s pritisnjeno zavoro v D načinu, enake vibracije se pojavijo v N, P, R načinu, torej vedno ko stojiš na mestu oz. dokler ne pritisneš pedala za plin.
- vibracije so izrazitejše v R oz. D načinu.
- ogretost motorja ne vpliva na pojav napake oz. so pri ogretem vozilu mogoče vibracije malce bolj izrazite.
- opažam da so občasno vibracije manj opazne, ampak večino časa so prisotne v polni meri (mogoče na to vplivajo regeneracije dpfja).
Največji problem je, ker trese ravno toliko da moti ko stojiš pred semaforjem oz. deluje neugledno, ne trese pa tako da bi ven metalo armaturno ploščo! Se pa vidi da npr. volan tudi optično rahlo vibrira.
mogoče ni povezano z zgoraj opisano napako, ampak v 4/5/6 prestavi se pojavi nekaksen trušč, v kolikor padejo obrati pod 1500 - najbolj občutno nekje med 1300-1500. Avto sicer tudi malce močneje zatrese ob ugasnitvi motorja. Se pa zgodi da včasih ne zatrese čisto nič). Tudi ob vžigu se malce začuti vibracija, ampak manj kot ob ugasnitvi.
ob tankanju maxxmotion performance dizla (omw) ni bilo nobene razlike oz. mogoče celo slabše.
Avto se sicer vozi brez problema, avtomatika deluje ok. Vožnja je 99% relacijska 40km v eno smer in je občasno tudi bolj dinamična ob ogretem vozilu
Prosil bi za kaksno idejo kaj vse se lahko pregleda oz. preventivno očisiti za tak tip napake.
Zadnjič spremenil
TIžo, dne To maj 07, 2019 12:02 pm, skupaj popravljeno 2 krat.