Napisal/-a CoiN Sr jul 24, 2019 8:08 am
Pozdravljeni,
sem lastnik Ford Focus l.2012, 2.0tdci, 163KM. Prevoženih imam cca 207.000 km. 2 tedna nazaj sem imel opozorilo "engine malfunction" in kmalu za tem lučko motorja na armaturki...in avto je šel v "safe mode". Jaz sem imel občutek kot da se je zaradi varnosti turbina ugasnila. V glavnem, avto sem lahko peljal...toda ni imel moči.. Ker sem bil v tujini, nisem imel izbire in sem moral do prvega mehanika. Menjali so neko šobo za vbrizg goriva na DPF filtru, ker je baje med regeneracijo brizgala premalo goriva na filter in tako ni bilo dovolj velike temperature da bi regeneracija stekla. Po tem so kao resetirali podatke in bi naj bilo ok. Toda zadeva zgleda ni OK. Zdaj vsakič ko prižgem avto, se mi po 200m vožnje, vklopi ventilator za hlajenje motorja in malo za tem imam občutek da se izvaja regeneracija DPF filtra (čeprav ni logično, ker je motor še prehladen) in opazim par sekund dim iz izpuha. Problem je v tem, da je ventilator motorja nonstop prižgan...se ne ugasne, tudi če avto čez noč stoji. Zjutraj se takoj nazaj vklopi...in se zgodi kot sem prej opisal. Ko se vklopi ventilator motorja in se pač nekaj dogaja....v tistem trenutku potovalni računalnik neha kazati podatkov za povprečno porabo, trenutno porabo in dosegljivost. In imam občutek da mi avto troši nenormalno veliko goriva.
A ima kdo kako vzpodbudno besedo...kako rešiti zadevo?
Zelo bom hvaležen za vse informacije.