cherokee je napisal/-a:Fantje pozdravljeni, sposodil bi si temo in prosil za mnenje. Imam opel insignijo 2.0 dizel 160km 2010. Trenutno je na stevcu 180.000km. Avto je pri hiši od novega, olje redno menjano na 15.000km. Pri 130.000km so mi na pooblascencu preventivno menjali ojnične ležaje ter tesnilo na oljni pumpi. Po besedah avtohise so bili ob menjavi original ležaji še v zelo dobrem stanju. Sedaj pri 180.000km je v olju in oljnem filtru opaziti opilke, torej fuč ležaji. Vprašanje je kaj narediti? Se splača spet menjati samo ležaje? Možno da je v slabem stanju tudi glavna gred in so se zato ležaji tako hitro obrabili? Narediti generalko na motorju? Možno tudi da se takrat na pooblaščencu sploh niso tikali motorja.
Druga težava glede motorja je pa ta, da tester pokaže napake Cilinder 1 odstopanje tlaka visoki in nizki ter krog senzorja tlaka cilinder 1. Na armaturi ne sveti nobena lucka.
Priporočate kakšnega dobrega serviserja za navedene težave, notranjska regija?
Hvala za vsako mnenje!
Preveri pri temu. Sam klic te ne bo stal kaj dosti: https://www.itis.si/avtokleparstvo-vulk ... ic?4580784