Napisal/-a nejc1 To okt 06, 2020 5:13 pm
Sploh ni nujno, da če je AGM polni blizu 15V, lahko tudi samo 14, odvisno od vozila.. In vem za primere tudi starejših avtov, kjer je alternator polnil recimo 14,8 V pri navadnem kislinskem akumulatorju, pa so original akumulatorji držali po 8 let+, kakšen tudi 10+, torej tistih pol volta več ni nič vplivalo na življensko dobo... Bolj je problem pametni nadzor polnjenja pri nekaterih vozilih, primer se voziš konstantno ga polni minimalno npr. 12.8V, v trenutku ko spustiš gas ali pritisneš zavoro ga polni na max in tok (napetost) polnjenja ves čas skače z minimuma na maksimum in obratno.. In to je veliko večji problem, kot samih slabih 15V polnjenja, če sploh polne toliko... Če se najde kakega mojstra z dobrim testerjem, ki izklopi senzor oz sistem nadzora akumulatorja bi bila zmaga, torej, da se polnjenje regulira kot včasih samo z regulatorjem v alternatorju in vedno na približno isto napetost... Pa brez skrbi vržeš not navadnega kislinca in bo držal...