svizc je napisal/-a:Zdravo, da ne odpiram nove teme.
Skratka starega CLIO-ta 1.2 16V Billabong (tip motorja D4FB7) letnik 03 z 212.000 prevozenimi kilometri sem pred kratkim zamenjal z novim rabljenim pravtako 1.2 16V Storia Sport (tip motorja D4F G7) letnik 06 z 99.000 prevozenimi kilometri.
Koliko Kw imata motorja?
V koliko imate možnost, priklopite vozilo na tester in preverite kakšno mešanico ( idealno je 1 del goriva - 14,7 % zraka ) gorivo/zrak meša ECU. V koliko kisikova sonda pošilja v ECU kakšne čudne podatke, posledično ta meša napačno mešanico, končen rezultat - povečana poraba goriva.
Za napačne podatke kisikove sonde je lahko krivec, slab/okvarjen
- izpuh ne tesni
- senzor temperature motorja
- vžigalne svečke
- čistilec zraka
- delno okvarjena kisikova sonda
- redko, napaka na katalizatorju
Dober diagnostik bo hitro našel kaj nagaja.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.