Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
matejgt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: To okt 05, 2004 11:42 pm

EGR težava vw 2.0 tdi

Napisal/-a matejgt Če apr 30, 2020 9:29 am

Pozdravljeni!
Imam pasata 2.0 tdi (motor BKD 140) letnik 2008 in mi javla napako (opoz. svetilka motor), po priklopu na tester se izpiše , "P0488 - exhaust gas recirculation throttle position control range/performance"! Torej smo sneli dol EGR ventil in ga oprali ter testirali, ventil deluje! Ko smo zadevo sestavili, se je kmalu opozorilna lučka spet pojavila in sedaj bi rad vprašal kje sploh je kakšen senzor oziroma kaj zazna, če je pretok skozi EGR ventil premajhen oziroma če ne bi deloval, kateri je tisti senzor ki to zazna, namreč sam nisem opazil na komplet povratku (hladilnik EGR, cev povratka EGR ali ventil EGR) nobenega senzorja, ki bi lahko to zaznal, tudi sam ventil ni elektronski ampak je vakumski, tako da se sprašujem kje je tisti senzor (ali več) ki bi to lahko zaznali! Se morda kdo spozna na to in malo opiše hvala!
......pa še to, avto deluje popolnoma normalno, po resetu se kotrolna lučka spet pojavi po nekaj vžigih (včasih po dveh včasih po cca dvajsetih), torej vedno se spet pojavi ko vžem avto, nikoli med vožnjo!
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: EGR težava vw 2.0 tdi

Napisal/-a uros11 Če apr 30, 2020 10:04 am

Po spominu peljejo žice do egr, v egr-u pa imaš dva senzorja, verjetno tlaka. Moj passat letnik 2006 je imel elektronski EGR, tako da me čudi, da bi tvoj imel starejšo tehniko.
Imaš pa verjetno že DPF, ki je lahko tudi poln in od tu napaka.

Symptoms of a P0488 engine code may include: Malfunction Indicator Lamp (MIL) illuminated Longer than normal active aftertreatment regeneration times (it will take longer for the exhaust system to get hot and burn off the soot that has built up inside the diesel particulate filter/catalytic converter)

Read more at: https://www.obd-codes.com/p0488
Copyright OBD-Codes.com
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: EGR težava vw 2.0 tdi

Napisal/-a emozul Če apr 30, 2020 10:16 am

Meni se je prižgala lučka pri 113 tkm (dva dni nazaj).
V navodili piše tako, citiram:
Napaka v sistemu za nadzor izpušnih plinov. Sistem dovoljuje vožnjo
v zasilnem delovanju – moč delovanja motorja se bistveno zmanjša.

Ni nujno, da je EGR, lahko je lambada sonda ali kaj drugega.
Peljem ga na pooblaščenega, v ponedeljek, upam, da bo šlo pod podaljšano jamstvo.
Sporočim, kako se je izteklo in zakaj mi sveti lučka.
 
matejgt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: To okt 05, 2004 11:42 pm

Re: EGR težava vw 2.0 tdi

Napisal/-a matejgt Če apr 30, 2020 10:38 am

Hvala za odgovore!
Na sliki se vidi model motorja, EGR je vakumski, torej popolnoma brez senzorjev! Morda bi bil kakšen senzor v napravi pred EGRjem, torej v " throttle position control" tam kjer je loputa noter, vendar dvomim da je kakšen senzor tam!
DPF pa nevem če ima, kje se to vidi?
Priponke
bkd 140.jpg
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: EGR težava vw 2.0 tdi

Napisal/-a uros11 Če apr 30, 2020 10:48 am

Edit: sem zamešal in pobrisal. Pod EGR je antishruder valve..
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6397
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: EGR težava vw 2.0 tdi

Napisal/-a Fan Pe maj 01, 2020 3:19 pm

@matejgt

Egr ventil vam krmili elektro ventil. Preverite potek podtlačnih cevi, pa bo hitro jasno. S spodobnim testerjem pa se vidi parametri delovanja v živo.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
matejgt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: To okt 05, 2004 11:42 pm

Re: EGR težava vw 2.0 tdi

Napisal/-a matejgt Pe maj 01, 2020 10:14 pm

Torej preveril sem podtlak, ta je speljan iz neke "škatlje", kjer gre več cevk ven! Drgač pa sem preveril delovanje vakuma ob zagonu motorja ter pri vešjih obratih ter še po tem ko je segret motor.... na grobo bi rekel, da ob zagonu je takoj vakum v cevki ta je prisoten tudi na vešjih obrati, ko se motor segreje na temperaturo, pa vakuma ni bilo več, ne pri nizkih, ne pri visokih obratih!!! Sicer sem to preveril ob določenem trenutku, torej bi se morda čez minuto ali par minut morda vakum spet pojavil, bom pa še malo preverjal! Sam kolikor sem bral nevem, če je takšno delovanje pravilno, ali pač!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 108 gostov