Pozdravljeni!
Na S-maxu mk2 2.0 TDCI 180 KM 4×4 mi nekje pušča olje... in kaplja na izpuh in potem smrdi po zažganem olju. Vidi se tudi dim, ki prihaja izza motorja... Pozimi tega ni bilo zaznati, ko pa so se temp. dvignile in če ga malo bolj "poteraš", pa zna zasmrdeti.
V glavnem, mehanik je ugotovil, da kaplja od cevi turbine. Problem pa nastane, ker na pooblaščenem servisu ne vedo točno, kako je narejeno tam zadaj (vidi se pa tudi bolj malo, ker ima S-max motor "skrit" pod vetrobranskim steklom
)... sicer imajo kosovnico, ki prikazuje 3 cevi in intercooler, vendar so to navadne cevi, na objemko... Na avtu pa se vidi, da so cevi z O-ring-om in varovalko...
Je imel kdo že takšen problem na tem motorju (PSA/FORD HDI/TDCI 2.0 150/180 KM)? Oz ve v čem je najverjetneje problem?
Ker ne bi rad na pamet naročal nekih delov, ki potem ne pašejo...
PS.: Saj tale 180 KM ni bi-turbo? Tak je samo 210 KM, imam prav?