limas je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:
in ni normalno, da tako dela_tako dela Remaultov dizel, ko dize "ščijejo, tole je pa le VW, neprimerljiv z Renaultom......
Od polnoletnih članov foruma je tudi pričakovati objave kot se spodobi za polnoletne osebe.
Že obstaja ogromno gradiva, ki dokazuje problematičnost 1-4 tsi motorjev in ti greš v relativizacijo problema z Renaultovimi dizli, ki so mimogrede, veliko bolj zanesljivi od VW dizlov.
Bom rekel da tudi sam opazam da vw grupa ni po zanesljivosti is samem delovanju to kar sem si predstavljal. Avto pa sem menjal iz 2.0tdi (delal sem le krajse relacije posledicno konstantne regeneracije itd tako da sem se odlocil za bencinarja + manjsi stroski registracije in zavarovanja). Sem pa izbiral med golfom in meganom, za golfa pa sem se odlocil izkljucno zaradi nizke cene in razlike v izdelavi (novejse renaulte na sihtu kar dostkrat dobimo in moram reci da nisem nekaj presenecen nad kvaliteto izdelave - stvari ki jih opazis ko je avto razstavljen, merjenje diagonal itd) pa da ne bo izpadlo kot da pljuvam sem za golfa dobil pac dobro ponudbo, vendar mislim da v osnovi velja neko nacelo:
Vag je zaslovel z zaneslivostjo 1.6sdi, 1.9sdi in 1.9tdi in lahko naredijo kar zelijo se vedno bodo zaradi teh motorjev veljali za zanesljive avtomobile
Alfa npr je pa zaradi 2eh motorjev (mislim da je bil eden 1.7boxer za drugega pa nevem - ne bom pameten ker nisem najvecji poznavalec) zaslovelq kot kraljica odstavnih pasov pa lahko zacne delati se tako zanesljive avte pa bo se vedno veljalo isto ker so si izdelovalci prisluzili tak renome (1.9jtd ter 2.4 jtd sta bila super motorja)
V glavnem ce gledamo na to res ne moramo presodit ali je tako delovanje normalno ali ne, sem pa zdaj probal se enega 2.0fsi, ki dela isto, ter enega renoja 1.2 ki prav tako vcasih podobno zagunca tko da je zgleda to nek standard/ali sem pa samo prevec pikolovski