zanimam se za nakup 2012 Renault Grand Scenica z 1.6 dci motorjem, ki ima namesto jermenov ketno. Zanima me, na koliko km je predvidena menjava in koliko km nekako zdrži sklopka? (avto ima že blizu 200k km)
Veriga na dci motorjih se ne menja, ker je "lifetime". Seveda pod pogojem rednega vzdrževanja in primerne uporabe avta. Sklopka bi morala zdržati krepko preko 200k, če so bile relacijske vožnje in avto nima vlečne kljuke.
Jaz bi menjal verigo, pri teh kilometrih pri marsikaterem takem motorju že slišiš verigo. Kaj je pri renojih predvideno za menjavo jaz niti na WC-ju nebi prebiral, raje preberem navodila za uporabo WC papirja. kangoo 1.5 dci, predvidena menjava olja na 40.000km??? Dvakrat zamenjaš olje, potem pa že nepredvidene ojnične ležaje menjaš? In ob tem se moraš z njihovimi serviserji na pooblaščencu skoraj skregat, da ti na 19.000km zamenjajo olje.
Kje si pa to neumnost slišal da se skregaš za menjavo olja na 19.000 ? Dej dej, pravljica ! Zakaj nebi hoteli menjati sej jim ti plačaš. Pravljica za lahko noč.
Jaz imam 1.6dci pa avto ne dela toliko kilometrov zaradi spremembe službe pa sem menjal olje vsako leto na 10.000 oz še manj. Nobenega problema (lastno olje, pooblaščeni servis).
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
Slišal? To sem bil jaz osebno na enem gorenjskem pooblaščencu. Lasten material (službeno vozilo). Serviser mi je rekel, naj naredimo servis naslednje leto, češ da je do servisa še vsaj eno leto, ter 20kkm, in da sploh ni potrebe po menjavi olja. Bili smo pa na servisu zaradi reprogramiranja računalnika - injektorji na svete čase ropotali kot kalašnik.
To je zato ker si imel v naprej plačan servis - pogodba o vzdrževanju vozila (to doplačaš ob nakupu ali najemu vozila) In potem ti oni vsekakor rečejo tako kot so, da jim ni treba delat stroška po nepotrebnem.
Če pa ti sam plačaš, teh besed ni. Če pa je ?! Menjaj servis.
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
Sej so vsi deli manj kvalitetni, samo toliko da zdržijo čez garancijo. Ne glede na znamko.
Veriga ima mogoče to prednost da se veliko težje strga kot jermen, in ko je glasna veš da je že zdavno čas za menjavo. Je pa malo glasnejša od jermena, ampak to so proizvajalci z leti uspešno "utišali".
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
Prednost verige pred jermenom je v tem, da je ni potrebno menjati. Pogoj pa je, da je voznik pismen in da je avto redno vzdrževan. Pogoj je tudi, da je kakovost verige primerna, motor pa nima konstrukcijske napake. Žal je zaupanje v verige splahnelo z VW tsi motorji in BMW-jevem padcu kakovosti. Seznam je verjetno še širši. Vsakemu bi osebno zajamčil, da v kolikor dobim nov avto tipa 2.0 dci, 1.6 valvematic, 2.0 vtec, 1.6 mivec, 2.0 skyactive in vse bencinsko od Subaruja, naredim 400.000 km in je veriga še brezhibna. Taka veriga bi morala preživeti življenjsko dobo avta.
veriga, ki je preživela avto je bila nekoč v Ladi, pa še bi se našlo, ampak več ali manj je bila tudi potrebna menjava, na yugecu 45 mogoče že po 30t.km
Glede servisov, tudi pri menjavi olja za rocni menjalnik se ga izogibajo, ces da je to dozivljensko. Ocitno jim definicija dozivljensko pomeni, ko bo konec vesolja.