Tudi pri vw (pomoje mislis 2.0tdi sicer pa je vse zelo podobno) ni "nujno" da popustis vijake, je pa fino z zaklepnim orodjem preverit ce je potem vse na cahnih.
Eden kljucnih razlogov losanja doticnih vijakov je to, da med zaklepanjem faz sprostis jermenice po katerih tece jermen, da se lahko sponer pravilno nastavi - recimo ce imas zaklenjene jermenice pa bos gor natiku jermen bo na nekaterih delih bolj nasponan kot na drugih upam da razumes kaj mislim. Naceloma imajo vsi ti motorji toliko tolerance da ni problema ce samo pretaknes jermen (pocahnano na vseh jermenicah) pa nataknes nazaj gor in zasponas na praviln spon. Spet se to bolj dotika tdi motorjev ker sem ga pac videl v prvem posnetku hehe
Taki postopki so na youtube in tehnicni dokumentaciji napisani tudi za primer da bi recimo snemal gredi in jermenice ter potem znal nazaj vse skupaj nastelat. Problem pa nastane pri nekaterih fordih in renojih ki na glavni jermenici nimajo zatica in posledicno ob odvijacenju glavne zunanje jermenice prosto vrti tudi notranjo zobato. Tam je pa treba obvezno zaklenit motor z orodjem drugace se ti zamakne faza.
V glavnem (sploh za 2.0tdi in podobne primere) ni noben problem ce si pocahnas na jermenu in jermenicah, preneses na nov jermen in prevekslas, je pa res da proizvajalec garantira navedeno zivljensko dobo jermena le ob sledenju navodil v tehnicni dokumentaciji za zamenjavo, tako da ob neupostevanju navodil mozno da ne bo jermen drzal tako dolgo kot je predvideno
Sicer pa da ne dolgovezim se bolj da odgovorim na vprasanje, predvsem gre za to da imajo nekateri motorji vecje tolerance kot drugi. Pomembno je tudi ali goni samo odmicne gredi, ter ce imajo le te variabilne jermenice, oz goni tudi visokotlacno crpalko. Motorji z variabilnimi jermenicami in visokotlacnimi pumpami imajo seveda dosti manjse tolerance zaradi vse senzorike itd. Ni nujno da se milimeter zamaknjena jermenica pozna takoj, lahko pa se kaj pokaze cez cas. Sploh pri common railih kjer so zelo male tolerance ali pa pri novejsih turbo bencinarjih je pac priporocljivo upostevanje menjave kot jo je predvidel proizvajalec.