golfabimu je napisal/-a:Neumesna. Kaj ti pomeni Passat V. Menda ne misliš, da gre za 5.generacijo?
Lp,
Passat Variant verjetno...
So pa stari VW-ji imeli narejeno po principu, kot je navedel
Gricko. Vsaj indikatorji so bili narejeni drugače in niso imeli povezave med žičkama, kot zgoraj prikazani. Torej se je na tem področju malo spremenilo. Zato je tudi pomagalo, če si po menjavi ploščic ali pa vmes, ko so bile še "kot nove" ugasnil lučko z odklopom konektorja.
Ker pa se na elektronske ročne ne spoznam v nulo, bi rekel, da je lahko problem v kalibraciji, kot je omenil
golfabimu, ali pa v sami instalaciji, kot pravi
nejc1.
Me pa zanima druga stvar. Pri Renaultih si lahko zadaj menjal ploščice brez testerja, zgolj kartica in kontakt ter sproščena ročna med menjavo, pa je šlo bp. Kako pa je s tem pri teh novejših vozilih (2010 dalje)?

Edit:
livestrong, nisi povedal, če so zadnje ploščice sploh imele priložen kabel z indikatorjem. Glede na prebrano bi se mogle sprednje in zadnje obrabiti približno istočasno, ampak bolj se mi zdi, da je le spredaj problem.
