Napisal/-a bridgestone Po apr 19, 2021 7:30 pm
Na 2.0 tdi common rail mi je crknila bosch pumpa. Zato sem zamenjal vse 4 piezo injektorje, samo bosch pumpo, filter, ter z vodo in kompresorjem precistil vse linije, opral tank, odstranil regulator v common railu ter oba ocistil. Crpalko v tanku sem razstavil in prav tako opral, drugo elektricno crpalko, ki se pa ne da razstaviti pa sem v bencinu ocistil tako da sem jo priklopil na 12V. Skoraj siguren sem da sem sistem ocistil opilkov. Tudi serijske st od novih injektorjev sem vnesel v ECU.
Ocistil sem pa tudi EGR ventil, loputo ter sesalni kolektor.
Ko sem vse sestavil in pognal elektricni crpalki da prezracita sistem je avto relativno hitro vzgal. Prosti tek in delovanje je vse stabilno, tudi napake za nizek pritisk se niso vec pojavile. Nikjer nic ne pusca, vse je videti ok.
Tezava, je ko avto stoji preko noci in v jutro rabi 5sek da vzge, pred tem je vzgal v pol sekunde. Po 2 tisoc km sem se enkrat zamenjal filter in v filtru sem opazil malo vode, smeti in opilkov pa ne.
Preventivno sem zamenjal dizel v tanku a napaka ostaja.
Prosim za pomoc.
Kaj bi bilo po vasih izkusnjah?
Grelne svecke ce niso ok bi javilo napako ne?