Sem tudi sam imel težave pri hladnem vžigu na 1,4t Astri J in to v dveh ločenih primerih z razmakom nekje 2 let.
Sem bil izključno stranka MOL-a že od leta 2008, kjer sem tankal dizla vsaj 10 let, vedno brez problema. Zatem sem prešaltal na bencinarja in nadaljeval tankanje RON 95. Nekaj časa je bilo ok, nato pa je začel motor pri hladnem vžigu rahlo tresti in klenkati nekje prvih 10-15 sekund. Nisem našel vzroka, sem se pa čisto naključno odločil, da tankam nekajkrat na OMV RON 95 in na moje začudenje je problem hladnega vžiga izginil. Sem bil siguren, da je kriv motor. Od takrat dalje na MOL-u tankam še včasih avto od partnerke (1.2 N/A 60 KM), ki pa res ni izbirčen. Samo stare zaloge bencina s Petrolov na Koroškem pa še on komaj prežveči
Nekje 2 leti kasneje sem začel tankati na AGAS-u (nisem niti spraševal čigavo gorivo imajo), kjer imajo rahlo ugodnejšo ceno od konkurence. Kar nekaj rezervoarjev goriva je šlo bp, nato pa se je ponovil problem. Le da tokrat še z 2x hujšim tresenjem, 1x tudi ugasnil motor. Sem že pozabil na MOL in spet sklepal, da je kriv motor. Pri 2 rezervoarju tresenja sem vprašal zaposlenega čigavo je gorivo in je rekel, da pretežno od MOL-a
Si rečem dobro, probajmo Shell, ki mi je sproti in bi naj imel dobra goriva. Problem izginil takoj in moram reči, da avto še najlepše teče na ta bencin (95-oktanski). Poraba po cca. 4000 km (2 mesecih) padla po računalniku za nekje 2 dcl napram AGAS-u. Da bi bila vmes kakšna slaba šarža...kaj mislite ostali?
Zna biti tudi nekaj na tem, da imam malenkost tunan motor in je bolj občutljiv na oktansko število. Na 100-oktanskega teče precej lepše, vendar trenutno delam daljše relacije in denarnica ne dopušča