No, tole se je "samo od sebe" rešilo.
Lahko bi pomenjal 3/4 avta in ne bi pomislil. Težavo je povzročal kompresor klime, ki je štekal.
Že odkar imam avto, je klima kompresor, če sem ga imel ugasnjenega, spuščal takšen kovinski zvok vsakič, ko je jermenica naredila krog (občasno tudi pri prižganem kompresorju pri višjih obratih). Ampak, ker je klima kompresor še odlično hladil, sem rekel, da ga ne bom rihtal dokler ne crkne. Sem sicer glede tega zvoka prebiral tuje forume in je ta kovinski zvok kar pogosta težava, ki ga odpraviš samo z menjavo kompresorja. Pri čemer ga je redko kdo menjal in redko komu je crknil kljub temu zvoku, ljudje so enostavno pustili in se navadili
. Tako, da sem tudi jaz zadevo pustil na miru.
Slab mesec dni nazaj je klima kompresor crknil (najverjetneje je šla zgolj sklopka kompresorja), od takrat naprej pa se tudi ta zvok več ne pojavlja. In od takrat naprej pa tudi avto nikoli ni cukal.
Sem sicer dal gor krajši jermen, tako da sem kompresor klime odklopil in bom preventivno počakal do spomladi. Ampak vse res kaže, da je bilo to to.
Sklepam, da je na določene trenutke le-ta za malenkost upočasnil glavno gred, kar je bilo dovolj, da je računalnik to zaznal in interpretiral kot klenkanje ter zamaknil vžig, kar je verjetno povzročilo to cukanje. To je zgolj moja teorija. Predvidevam tudi, da se kaj takega na močnejšem motorju ne bi zgodilo.
Še vedno imam čuden problem z domnevnim klenkanjem na vseh cilindrih in pending napako P0300, ki sem jo objavil v tej temi (
https://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=114647). Ker na srečo ne povzroča nobenih težav tudi, ko se pojavi, pojavi pa se, ko je motor praktično neobremenjen, bom zadevo enostavno zaenkrat pustil, ker gre spet za banalno napako, kjer lahko zamenjaš polovico delov.