Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
bridgestone
Novinec
 
Prispevkov: 361
Pridružen: Pe mar 26, 2004 6:43 pm

termostat 2.0tdi cr

Napisal/-a bridgestone Po jan 17, 2022 3:22 pm

Zdravo,

zanima me če je normalno, da se mi sedaj pozimi do službe (10km preko lj) avto segreje do komaj 50C (a4 b8 2.0 tdi)
Tudi pri vožnji 110kmh po AC pride največ do 80C, samo če je obremenitev večja pride do 90 in potem spet pade nazaj na 80C.

Zgornja cev iz radiatorja, ki je povratek vode je malenkost topla če jo otipaš, ampak to je lahko tudi od toplega zraka okoli motorja, spodnje, ki gre pa iz termostata pa ne dosežem.

Nekateri pravijo da je termostat zanič, drugi pravijo da termostat ali ostane odprt ali zaprt (se pregreva ali se sploh ne segreje) in da je to vse normalno, da dizli pač nimajo tako veliko toplote in se od samega zraka včasih toliko hladijo da temp ne pride do 90C.


Zanima me kakšne so kaj vaše izkušnje. Je pa avto star 10 let in ima 240.000 km. Pušča ne nikjer, hladilna tekočina pa je bila menjana na 210 skupaj z jermenom in vodno črpalko.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3930
Pridružen: Če dec 09, 2004 6:59 pm

Re: termostat 2.0tdi cr

Napisal/-a Firediver Po jan 17, 2022 3:58 pm

Poskusi en mrzel dan ugasniti ogrevanje kabine, če bo kaj prej zlezlo do 90 stopinj. Če bo, imaš krivca.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7517
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: termostat 2.0tdi cr

Napisal/-a pskoda Po jan 17, 2022 4:25 pm

Dizel se prav tako segreje na delovno temperaturo kot bencinar samo počasneje, zato pri dizlih dodajajo električne grelce, da se v kabini hitreje segreje.
Termostat ni samo odprt ali zaprt, ampak se počasi odpira oz počas zapira. Deluje na temperaturo hladilne tekočine
Lp
 
mardy
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Če avg 11, 2011 10:38 am

Re: termostat 2.0tdi cr

Napisal/-a mardy Po jan 17, 2022 5:02 pm

100% termostat, ni tu druge filozofije.

Termostat je na začetku zaprt, nato se pri neki X temperaturi odpre, natančno oko lahko to tudi na kazalcu temperature razna, da temp. malenkost pade, ko tekočina zaokroži. Menjaj, ker ti motor ne deluje pod optimalnimi temperaturnimi pogoji.

Lp!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 13 gostov