void je napisal/-a:Čitam in se čudim.
Jaz sem namreč s svojim P308 GT 1.5hdi zelo zadovoljen, nekega šparanja jaz pri P308 nisem opazil, še več, materiali in nasplošno občutek kvalitete je prej kak razred višje.
Ali mu fali ene 50hp? Absolutno, ampak kaj je tu je. Za 28.5k je avto korekten.
drugmirko je napisal/-a:Hja.... najprej, ti maš 1.5 litrski HDI in ne 1.2 litrski tricilinderček, ki je res problematičen. Potem pa... na Peugeotu niti približno ne šparajo tako kot recimo na Citroenu (in počasi, glede na "C3AC rebadge" Frontero, tudi na Oplu - kolko staviš, da za razliko od Fiata, Peugeot ne bo meu modela na tej "indijski" platformi)! Pa še v GT opremi ga maš, ki je kar se "zaznavne kvalitete" kabine tiče, itak že "na pol premium" ! Valjda se čudiš prebranemu.void je napisal/-a:Čitam in se čudim.
Jaz sem namreč s svojim P308 GT 1.5hdi zelo zadovoljen, nekega šparanja jaz pri P308 nisem opazil, še več, materiali in nasplošno občutek kvalitete je prej kak razred višje.
Ali mu fali ene 50hp? Absolutno, ampak kaj je tu je. Za 28.5k je avto korekten.
pleomax je napisal/-a:Sam sem zadnjič peljal citroena c4 pa je prav prijeten avto l. Materiali solidni, sedeži udobni, čez luknje gre zelo lepo. Je pa res, da top 308 in top c4, je 308 še bolje narejen, ni pa c4 nikakor slabo.
void je napisal/-a:Aja ok, zdej bomo primerjali avto modelno leto 2015 z modelnim letom 2022. Svašta. Da sploh ne govorimo razliko v ceni, leta 2019 megane 17.600e, leta 2024 pa P308 28.5k. Pa tu ni samo inflacija faktor.
Ajde gremo potem primerjat golf 8 in golf 7. un b**** ki kupi golf 8 in je prej vozu golf7 najbolj da ga vrne nazaj, ker je cenen.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov