Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 Pe jan 12, 2024 6:25 pm

Več kje sem zasledil, da bi ta motor naj bil tako poceni, da se kupi kar novega in se ne dela generalke. A je kaj n tem, kakšna je cena novega pri nas?
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 So jan 13, 2024 3:33 pm

Slika
Slika
Slika

Danes sem si vzel čas in temeljito pregledal zobati jermen pri 41.500km / malo manj kot dve leti. Slike z endoskopsko kamero so nekoliko slabše, a mislim, da se vseeno nekaj vidi. Meni deluje jermen v odličnem stanju.

Mislim, da če bi pri vpoklicu tako pregledali jermen, bi preprečili marsikatero okvaro motorja, tako pa merijo zgolj z onim orodjem za širino, ki ne pove nič o stanju jermena. Veliko ljudem je vpoklic dal informacijo, da je vse ok, po nekaj tednih/mesecih pa se je prižgalo opozorilo za tlak olja.
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void So jan 13, 2024 5:49 pm

Sej te ta zadnje verzije jermena naj bi bile veliko boljše. Kater jermen pa je notr? Če je Conti je najnovejša verzija, ker prej so bli Dayco.
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 So jan 13, 2024 6:02 pm

Avto je letnik 4/2022, jermen je Dayco, gre za 4. generacijo jermena, po tem so še enkrat spremenili.

Si ziher, da je 5. generacija Conti? Jaz sem mislil, da je tudi 5. generacija Dayco, Conti pa lahko daš, ko menjuješ, vem da dajo 5 let garancije.

Razmišljam, če bi pri menjavi olja porinil kamero skozi luknjo, kjer je čep, bi lahko videl sito, ali je sito skoraj čisto na dnu karterja?
 
void
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1778
Pridružen: Sr mar 02, 2016 4:21 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a void So jan 13, 2024 6:38 pm

Če se ne motim so glih poleti 2022 ali 2023 menjali na Conti. Ne spomnem se več točno, sm dobil kontakt od enega mehanika ki dela na pežoju, pa smo malo debatirali.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a IcEm4n So feb 17, 2024 10:07 am

Lagat so ga pa dobr naučili :mrgreen:

Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4171
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a xxl So feb 17, 2024 10:42 am

Ljudje očtno nasedajo tem besedam, drugače jih ne bi tako uspešno prodajali. No, bomo videli kako se bo obnesla veriga v 1.2 MHEV.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 So feb 17, 2024 12:28 pm

Po tehtnem premisleku in prebranih nešteto forumih sem se odločil in svojega puretecha prodal preden bi se pojavilo kaj resnega. Je pa puretecha težko prodati, čisto vsak mi je ”pod nos vrgel” zanesljivost in težave z motorjem. Ena avtohiša sploh ni hotela vzeti avta, kljub menjavi staro za novo. Rekli so: prevelik riziko, na takšnem avtu smo pušnili ogromne zneske.

Ko motor gre rakom žvižgat, rabljenega sploh ne najdeš, vsi so v isti zgodbi, kot tvoj, nov je pa drag in se čaka in čaka in čaka, ljudem stoji avto brez motorja tudi po pol leta in več. Ko pa imaš končno nov motor, pa čakaš, da se zgodba ponovi.

Če jermen nekako preživi do rednega servisa, pa skoraj vsak pri 120.000km prične kuriti olje (enormne količine, tudi liter na 500km), ker se batni obročki zapečejo zaradi nabranega gareža. To je informacija direktno iz Pežojeve delavnice.

Avto sem bil prisiljen prodati nekaj pod ceno, a raje ta izguba, kot pa kalvarija, ki jo dajejo nekateri skozi s tem motorjem.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4171
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a xxl So feb 17, 2024 12:32 pm

Hvala, da tole deliš z nami. Vedno bolj se čudim, da psi lajajo, karavana pa kar gre naprej.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 So feb 17, 2024 1:00 pm

Zanimivo je tudi to, da če je jamstvo in opaziš razpokan jermen, to sploh ni krito, saj je avto normalno vozen. Edino opozorilo o tlaku olja je tisto, ki ga upoštevajo, sicer pa menjaj na lastne stroške po njihovo še dober jermen (preverijo le širino, druga jih ne briga, v kakšnem stanju je). Sodelavec je bil celo na vpoklicu, kjer je širina pokazala,d a je jermen dober, tri tedne po tem se je prižgala lučka za tlak olja. Jermen je moral menjati na lastne stroške, saj vpoklic ni našel napake!!!

Vsak, ki ga poznam in se mu je prižgala lučka za tlak olja, vsakemu po menjavi jermena olja motor porablja olje. Ko se prižge lučka, olje v motorju ne kroži, motor obrača na suho :(

Ko sem na forumih zasledil, da se pojavljajo težave že na letnikih 2020 in 2021, ki imajo nevem katero generacijo jermena in nevem kake vse izboljšave na motorju, sem se odločil, da je čas za menjavo in dokončno izgubil vero v znamko (preveč je tako nikoli nisem imel, le dizajn avtomobilov mi je bil všečen).
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 599
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a pleomax So feb 17, 2024 1:27 pm

Škoda, da je taka situacija. Jaz sicer zaenkrat nimam težav. Ne s prejšnjim, ne zdajšnjim. Prejšnji je bil 1.2 82 konjski, je šel v prodaji po 100.000km. Jermen je menjal naslednji lastnik mislim da na ene 115.000 km. Je bil to 1.jermen. Na zdajšnjem 1.2 130 so mi menjali jermen na pežoju v okviru vpoklica po slabih 80.000km (letnik 2015). Olja ne žre zaenkrat nič. Servise delam na 15.000. Imam pa že preko 100.000 prevoženih. V prihodnosti bi rad imel avtomatika, tako da bom čez čas šel po novo 308, mehki hibrid.
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 So feb 17, 2024 1:46 pm

82 konjski ni tako problematičen, ker:
- nima direktnega vbrizga - bencin ne zateka v olje (ni razgradnje jermena zaradi bencina)
- ne nabira se ogljik - ni gareža, ki bi sprijel batne obročke

Še ena zadeva se sicer redko, ampak se lahko zgodi na puretechu - zlom svečke in del svečke pade v cilinder in običajno uniči motor.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4345
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Firediver So feb 17, 2024 2:35 pm

S krš svečko uničiš tudi marsikaj drugega, ne samo puretech-a.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 So feb 17, 2024 2:51 pm

To že, ampak govorim o predpisani vrsti svečke s strani PSA in znotraj intervala, potrebnega za menjavo. Takšna bi morala zdržati.

Aja, če sem prav zasledil, bi se to naj zgodilo zaradi ogljikovih usedlin, ki zmanjšajo volumen zgorevalnega dela cilindra in pride do LSPI, takrat jo zlomi, ker ne prenese pritiskov.
 
Uporabniški avatar
LeQuack
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Pe nov 16, 2007 4:16 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a LeQuack So feb 17, 2024 3:41 pm

A kdo ve koliko je pri rednem servisu za Peugeot "rezerve" pri km/dnevih. Na Kia sem imel, da si lahko na redni servis zamudil do 30 dni ali pa do 1000 km, itak v času dopustov je težko točno naciljati. Torej kak oje pri Peugeot?
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6398
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Fan So feb 17, 2024 8:25 pm

:D Ta je pa dobra, ljudje redno vzdržujejo svoja vozila, pa jim ta s svojimi napakami, sivijo lase. Pa se nade nekdo, ki v temi vpraša koliko lahko zamudi servis. Kako bi bilo, če bi servis opravil 14 dni pred dopusti, menim, da ne bi bilo potrebno kaj veliko iskati serviserja.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 Ne feb 18, 2024 6:29 am

Takšnega razmišljanja nikoli nisem razumel. Kaj točno je narobe, če narediš servis 500km ali nekaj tednov prej? Pri povprečnem lastništvu boš zaradi tega v 10 do 15 letih naredil en odvečni servis, kar je zanemarljiv znesek glede na vrednost novega avta in zagotovo ta servis ne škodi

Enako so ljudje pri registraciji, joooj danes moram prej iz službe, jutri mi registracija poteče, da zrihtam. En mesec prej lahko greš in v miru urediš. Pa če te na tehničnem vrže, brez težav saniraš še napako in imaš dovolj časa za ponovni pregled.
 
krimič
Novinec
 
Prispevkov: 356
Pridružen: Pe okt 09, 2009 6:40 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a krimič Ne feb 18, 2024 7:17 am

Ti si omenjal tezave s tvojim letnikom 2022.kaj pa prejsnji letniki, je tezava enaka?
 
Matko37
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po maj 31, 2010 11:07 am

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a Matko37 Ne feb 18, 2024 7:47 am

Po vsem kar sem prebral, so težave z jermenom pri vseh, bile so narejene skozi leta številne izboljšave, a to so bolj obliži na rano, kot rešitev. Pa še to bi nekako vzel v zakup, če bi bila podpora dobra, tako pa je vse naravnano v smeri, da stroške nosiš sam, ko pride do okvare. Če si zamudil kak servis, če nisi delal pri pooblaščencu, če si točil napačno olje (vmes so ga 2x spremenili in hitro točiš napačno). In ko pride do okvare, lahko ostaneš brez zavor!!! Prvi vpoklic te težave ni rešil, zato poteka drugi vpoklic. Vedno izmerijo širino jermena, briga njih, če razpada, samo da je širina ustrezna. Vse v smislu: mi nekaj delamo!

Vsi imajo težave zatekanja bencina mimo batnih obročkov v olje, predvsem pri veliko vžigih in kratkih razdaljah. Če avto večkrat vidi AC, potem to ni tako izrazito, ker iz olja pri temperaturi bencin izhlapi. V vseh se kopiči ogljik, spet odvisno od vožnje.

Na mojem letniku 2022 je bil jermen v dobrem stanju, zgoraj in s spodnje strani, le na straneh je tu in tam viselo nekaj nitk vstran. Stanje sita v koritu? Nimam pojma, je potrebno karter dol vzeti. Bila je pa težava z visokotlačno črpalko, takoj na novem. Bencin je kar krepko zatekal v motorno olje, nivo olja se je dvignil za dva cm, smrdelo po bencinu. Dopovedovali so mi, da je to normalno, dokler nisem našel drugega pooblaščenca, ki mi je rekel: s tem avtom se ne vozite več. Sem ga tam pustil, so menjali visokotlačno črpalko, olje in filter, od takrat naprej vonja bencina na oljni šipki ni bilo več zaznati.

Avto sem prodal v dobrem stanju, popolnoma nič ni bilo tehnično z njim narobe. Še tovarniško garancijo ima nekaj mesecev in seveda posledično možnost podaljšanja jamstva. Glede tega nimam slabe vesti. Veliko, res veliko pa se jih prodaja namreč v stanju po menjavi jermena, po vklopu lučke za tlak olja, ko je bila škoda že narejena in običajno porabljajo takšni motorji olje.

Glede na vse prebrano in ko sem zasledil, da se enake težave pojavljajo že na letnikih 2020 in tudi kakšnem 2021 (nekdo je imel degradacijo jermena celo pri 14.000km), sem izgubil zaupanje in se odločil za menjavo. Imel sem namen podaljšati jamstvo do maksimuma (8 let/200.000km), kar bi zneslo 4000€, potem stane menjava jermena 2x (pri 90.000 in 180.000) v tem času še dodatnih 2000€. Ta denar sem raje investiral v doplačilo za avto, ki nima jermena in ne rabiš doplačati za jamstvo do 10 let/200.000km.

Da pa ne bo vse tako negativno. So puretechi z med 200.000 in 300.000km, ki delajo BP, ne trošijo olja in načeloma brez nekih hudih težav. Vsem je pa nekako skupna značilnost, da so relativno novi, kar pomeni, da delajo res ogromno kilometrov. Podoben scenarij, kot je tovarniško testiranje, malo zagonov in ogromno vožnje. V Sloveniji pa vemo, da povrečno ljudje delajo tam med 8000 in 15000 km na leto.
 
pleomax
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 599
Pridružen: Po jul 07, 2014 3:46 pm

Re: citroen, peugeot, DS, opel - 1.2 puretech težave

Napisal/-a pleomax Ne feb 18, 2024 9:04 am

Potem sem pa res velil srečnež namreč moja 308 in to celo ena prvih serij s tem motorjem, je skoraj 6 let in pol delala večinoma čisto kratke razdalje, komaj sedaj se delajo večje pa je dejansko bil jermen menjan na slabih 80k ampak so pa rekli na servisu, da je že bil načet. Imamo pa še doma 3008 avtomatik s tem motorjem staro dobri 2 leti in gre proti 30.000km. Smo gledali jermen. Vizualno je tak kot nov, lepo gladek. Pa je tudi spet veliko kratkih razdalj s tem avtom. Se pa res redno oba servisirata in z oljem, ki je predpisano. Naj samo tako ostane. Ta ogljik je pa tako ali tako težava vseh turbo avtov z direktnim vbrizgom. Vem pa to, da pred leti ko smo imeli avto z verigo, so bile s to težave že po 70.000km. Me pa zanima kako bo novi motor z verigo, namreč naj bi se poznalo pri pospeševanjih med prestavami, da je živahnejši in na začetku, ko speljuješ, zmanjšuje območje preden bi se sicer vklopila turbina.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov