Napisal/-a Gricko Po dec 09, 2024 5:33 pm
glede lučke...mogoče ni bilo kaj ok poresetirano, veriga kolikor vem s tem nima veze.
Verjetno je za "obrabljenost" olja tudi kakšen senzor ( nafta v olju, voda v olju???) in ga lahko to heca?
glede verige, če zaropota samo ob zagonu je verjetno bolj problem v napenjalcu kot v verigi sami, meni je veriga pri okoli 180+ K km ropotala večkrat tudi med vožnjo, recimo ko si nežno bremzal z mašino... 1.6 cdti ( 2016)
Mislim, da so bile glede napenjalca ( če se ne motim je hidravličen) neke posodobitve oz se je dajalo neka vmesna tesnila ali ploščice?? da olje ni odteklo iz napenjalca, ko je bil avto ugasnjen, ker tukaj je problem, da napenjalec ne napne dovolj ob zagonu, ko še ni pravega tlaka v njem
bo povedal kdo, ki se bolj spozna.
PS: ima fakin bmw (pa verjetno še kdo) moped tudi te hidravlične j***a in to skoz ropota ob zagonih, sploh če je pred zagonom več dni stal.... rešitev je nov napenjalec, ki pa se zaćne podobno obnašati v kratkem.... takrat menjaš za mehanskega in si rešen.... no to je pri motorju....