Pozdravljeni.
Gre se za passat 2.0 tdi letnik 2005 novejši model (cel ključ gre v ključavnico) 103 kW BKP motor. Avto je nekaj časa stal.
In težava - avto normalno vžge, ob vžigu se sliši klik, kot bi hotelo volan odkleniti, ampak volan ostane blokiran (ga ne sprosti). Na armaturki gori lučka za volan. Drugače na avtu vse deluje, je vozen, ampak samo naravnost - volana ne gre obrniti v levo ali v desno. Ker do mehanika ne morem drugače kot z avtovleko, lepo prosim za nasvet pri iskanju krivca in kako napako odpraviti.
Na servisih sem dobil čisto različne odgovore:
- prvi mehanik: kriv je zaklep volana. Treba nabavit novega (obstaja samo original) in na pooblaščenem servisu narediti prilagoditev z računalnikom.
- drugi mehanik: čudi ga, da avto kljub blokadi še vžge, ker ponavadi takrat avto ne vžge več. Lahko odstrani zaklep volana, ampak verjetno bo kmalu odpovedal tudi drugi del zaklepa, se pravi vžig.
- še en servis: napake računalnik ne bo pokazal, treba vse razdret pa bodo videli
- pooblaščenec: treba je odklenit krmilnik za volan (je več možnih, treba priklopit na tester in ugotoviti, kateri je)
- drugi pooblaščenec: naj bi bila blokada volanskega droga, ampak takrat avto ne bi vžgal, tako da ne more reči, kaj bi bilo krivo. Sumi na servo črpalko.
- tretji pooblaščenec: elektronika volanskega zaklepa, potrebna menjava + prilagoditev
- avtoelektričar: verjetno je zaklep volana in potem treba avto peljati še na prilagoditev na pooblaščenca
- drugi avtoelektričar: lahko online skodira, strošek cca 400 evrov, ampak šele konec meseca
- tretji avtoelektričar: treba videti avto, lahko je marsikaj (zaklep volana, magnet, tuljava, elektronika...)
Trenutno se torej najbolj nagibam k temu, da se ga z avtovleko spravi do 3. pooblaščenca (priklop na tester, sumijo na elektroniko volanskega zaklepa). Ker za vsak premik avta rabim avtovleko, ne bi pa rad plačeval menjave desetih stvari, ki sploh niso krive (zaenkrat tiskarne denarja doma še nimam
), bom zelo hvaležen za vsako mnenje. Pa lep dan vsem skupaj.