Odkar so se mi med zimo prvič vijaki sprijeli mi je sosed svetoval grafitno mast. Od takrat pa 900.000 km, pa se ni še noben vijak razrahljal, kamorli kolo odpadlo! To je čisto dovolj dolg test za preverjanje vaših teorij. V nobenih navodilih kjer omenjajo zatezni moment ne piše, da je podmazovanje prepovedano! Potem pač vrži moment ključ v koruzo in skači po ključu kot v starih dobrih časih, ko so se mi pri vulkanizerju posmehovali lastniki VW traktorjev ker sem prinesel moment ključ s seboj. Bolj cvili, bolj je veselo
Pravilno privit vijak se elastično raztegne kar je mehanizem ki preprečuje odvitje. Poleg tega vijak dodatno drži trenje med njim in sedežem na feltni ki ga ne mažem. In še noben (ne)pooblaščeni mehanik ali vulkanizer se ni spotaknil ob moje mazanje. Če pa mi bo slučajno kdaj kolo odpadlo boste prvi izvedeli, ampak to mi je čisto ta zadnja briga kadar sem na cesti.