...upoštevati proizvajalčeva navodila.
In potem dva nasprotna primera le-teh...
...upoštevati proizvajalčeva navodila.
Firediver je napisal/-a:Teorija bo kar držala, v praksi pa nisem zasledil primerov, ki bi to dejansko potrjevalo in posledično razumelo kot nevarno dejanje.
Po odzivih na forumu vas ni malo, ki to mažete (in predvidevam, da s pištolo zategujete) tako, da bi že moralo biti kaj primerov odtrganih vijakov.
srcnik je napisal/-a:Jao, nehajte že modrovati...
Pri kolesnih vijakih daleč največ trenja ustvari konus, zato je praktično vseeno a mažeš navoje ali ne...
Avtor je očitno imel neustrezne konuse na vijakih, ker mu je z nakupom novih vijakov problem izginil...
enstot je napisal/-a:AssKicker je napisal/-a: ...
Vmes je bil kakšen avto pri različnih mehanikih, pa je ravno od tam prišel s problemom, da nisem odtegnil kolesa niti z metersko cevjo. Včasih se konus tko zapeče na alu platišče, da ga brez konkretne pištole nemoreš odtegniti.
Torej po mojem avtor te teme nima probleme z bakreno mastjo.
Ravno prezategnjenost je posledica "malo namazanih" vijakov. Še posebej če to počneš z WD40 ali kaj podobnega. V trenutku namazanja si močno zmanjšal trenje, nevede prezategnil vijak in potem ko se po nekaj tednih mazivo povsem posuši, ostane nekajkrat prezategnjeni vijak, ki ga ne moreš odviti. V mirovanju in nizki dinamični obremenitvi sistem še ni v elasto-plasto območju, pri večjih obremenitvah, kot so večje kitrosti v ovinkih ali na avtocesti pa ti lahko odtrga vijak in kolo odleti s tabo vred.
GrayHawk je napisal/-a:Seveda, ko čez zimo dobro zarjavi potem skači po meterskem vzvodu, da šrauf popusti. Pol pa istega spet nazaj, ko si ga preobremenil s 1000 Nm! Majster pa tak!
Firediver je napisal/-a:Jaz se toliko ne naprezam, zategnem s pištolo - v mejah razuma. Vedno deluje, sem pa tudi na drugih vozilih že menjal vijake v primerih, da je bil švoh navoj.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 130 gostov