Ne vem, ampak če bi bilo tako enostavno, zakaj bi se DPF-ji sploh zapacali? Zakaj imajo težave avtomobili, voženi pri nižjih obratih? saj pr 1500rpm je torej motor še bolj obremenjen kot pri 2200? Če limitramo proti nuli, torej obremeniš motor pri nizkih obratih do daske iiiin ...
crkne.. sploh se več ne greje
Ne vem, ali je dovolj zgolj večja temperatura izpušnih plinov, če pa se izpuh pojavi s polovično frekvenco, kot pri 3000obr/min? Očitno razlika v frekvenci (s katero ima izpuh, kakršne že koli temperature, možnost prevajati toploto naprej ...tukaj je v igri tudi enačba prenosa oz. difuzije toplote...v smislu đabe ti za na pamet 10,20% višja tempereratura izpuha, če se vmes med puhanjem DPF, ki je na neki razdalji od izvora toplote, uspe hitreje ohlajati, kot
pri nižji temperaturi in višji frekvenci puhanja...