Kaj pravijo strokovnjaki?
Sprožitev samodejne regeneracije DPF ali FAP filtra je odvisna od naše vožnje in velikosti filtra trdih delcev (DPF ali FAP). Po pravilih naj bi se sprožila enkrat med 700 in 1400 prevoženimi kilometri in v trajanju od 20 do 30 km. Glavni pogoj za začetek regeneracije, zraven zapacanega filtra DPF, je predvsem dovolj visoka temperatura in dovolj visoki vrtljaji motorja ter seveda trajanje procesa. Če regeneracija DPF ali FAP filtra ne uspe in se ta proces večkrat ponovi, se pri večini znamk avtomobilov prižge opozorilna lučka za nujnost postopka regeneracije DPF ali FAP filtra. To je znak, ko imamo lastniki dizelskih motorjev še zadnjo priložnost, da z vožnjo po odprti cesti pod povišanimi vrtljaji motorja dosežemo samodejno regeneracijo. Lahko pa se napotite do servisne delavnice, kjer lahko računalniško sprožijo prisilno regeneracijo filtra trdih delcev (DPF ali FAP).
Je res potrebno 100x predebatirati isto stvar? To o čemer pišeš ti je
pasivna regeneracija, tema je bila od začetka o
aktivni. Objavil si samo temperaturo, kakšna je pa zahteva glede obratov pri aktivni regeneraciji? Pa pusti pasivno pri miru, ta se izvaja ves čas ob primerni temperaturi.