Napisal/-a GrimReaper85 To nov 07, 2023 5:31 pm
1500€ bo prišlo, res so zlatarji pri Avtotehni VIS. In to po tem, ko so dali popust na rezervne dele, ker je avto star 6 let. Tako da pride pokrov ventilov ene 650€ namesto 900€.
Dobro da nisem sam naročal na eBay za 450€, ker on je to prejšnji ponedeljek že vse naročil, jaz jih pa kličem 16:20, ko se je servis že zaprl, da bi naročil sam. Potem so imeli pa dopust do ponedeljka.
Prejšnji teden pa raje nisem naročal, ker mi sploh še ni dal številk rezervnih delov, ampak je res glavna stvar za zamenjati pokrov ventilov z vgrajenim PCV ventilom št. 55596087.
Če se mi to še kdaj naredi, takoj naročim na AliExpress za 100€ in dam k lokalnemu majstru. Zdaj naj še bo, ker je avto dokaj nov in ima samo 60k km.
Očitno tudi ne rabiš takoj menjati, ker jaz sem vmes naredil 900km. Pravijo sicer da če se že vozi, naj se vozi umirjeno.
Nadomestnega imam Astro L 2023 1.2T 130 8st. auto. Saj motor je ok za vožnjo v službo. V klanec pred izvozom Tržič pride v 7. do 180, moj pa v 6. do 210. Tako da več kot dovolj. Ampak ta auto menjalnik, to je zamika 2s potem ko pritisneš plin. Pa lahko dajo sport mode, ročno prestavljanje ob volanu, pa to še vedno ni enako kot manual.
Pri ročnem tudi če že šaltaš 2s, pa je pomoje prej 1s, tega zamika ne zaznaš, ker si takrat okupiran s prestavljanjem. Pa preskakuješ lahko prestave, npr. iz 6. takoj v 4., ko hočeš nekoga prehitet.
Pri tem avtu se gre itak za porabo in ne za vozni užitek. Sprva je bila 13,5l, ko sem testiral avto pri obratih do 5000. Potem pri vožnji v službo na AC pri 120-150 je bila pa na koncu 6l. Moj pri taki vožnji pije vsaj 7l, recimo da 7,5l. povprečno imam pa do sedaj 8,3l, prej ko sem se vozil še po 11km regionalki pa 10,0l.
V 8. ima pri 120 2050rpm, pri 130 2200rpm. Moj ima v 6. pri 130 3100 rpm. Pa nima nič preveč obratov, ker že pri teh obratih ne da veliko od sebe, vsaj pod 140 ne.
V glavnem, če bi bil ta 1.2T poceni za vzdrževat ter bi imel ročni menjalnik, potem bi šlo. Ampak je še preveč nov motor (avgust 2019), da bi lahko kdo zagotovil zanesljivost.
Da ne govorim da je auto s parkirnimi senzorji ter vzvratno kamero še težje parkirati kot manual brez enih piskajočih zadev. Včeraj hočem parkirati vzvratno, zadaj pa pride sosed in me čaka. Ko mi je nekaj piskalo, čeprav sem v ogledalu videl, da imam še vsaj 10cm fore, sem šel raje naprej in sem se mu umaknil, da sem lahko v miru parkiral.
Ko greš ven iz avta, pa tudi en brezvezen "adijo" zvok. Ah, moj je še zadnji proper avto, mi nič ne piska, ko parkiram ter ima še vse klasične števce.
Ima pa že vse kar ima nov dobrega, zagon na gumb in elektronsko ročno. Pa odpiranje vrat s pritiskom na gumb na kljuki mi tudi ni nič napačno pri starem. Ker to avtomatsko odpiranje in zapiranje pri novem modelu, sem hodil okoli avta in ga slikal, to se je neprestano zaklepal in odklepal, ker je dovolj že da greš 2m preč. Enako kljukica na vratih, čeprav eni pravijo da je še iz 90-ih, meni je pa všeč da vizualno preverim, če je avto zaklenjem. Pri novem moraš pač zaupati da se bo sam zaklenil.
Sem imel 1 leto tudi že podoben avto Alfa Mito 1.4T 135 6st. TCT auto, ta je bil malo bolj poskočen in odziven. Enako parkirni senzorji, tako da mi je šel enako na živce pri parkiranju. No saj verjetno se jih da tudi izklopiti, ampak kakor se spomnim se pri Mitu ni dalo.
Res ene stvari nisem našel, da bi jo izboljšali, vse je slabše.
Sicer pa mislim da so ti avtomatski menjalniki bolj za take, ki redno menjajo avto, npr. na 5 let. Ker da bi imel tak avto 20 let, ni ekonomske računice, vsaj meni delujejo kot nekaj rado pokvarljivega. Jaz sem se s 5 let starim Mitom že moral enkrat peljati celo pot v 2. prestavi pri 50 km/h. Enkrat mi je pa uspelo voziti brez napake, tako da sem še enkrat prižgal avto. Največ kar se mi je naredilo pri ročnem je bil zanič sinhron 3. in 4. pri Cliu RS (to je tudi eden od avtov za bolj max 8 let, jaz pa kupil ravno 8 let starega), ampak to si dal še vedno lahko iz 2. v 5. in šel tudi 200, če si hotel, ne pa samo 50.