Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
GrimReaper85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To okt 31, 2023 1:46 pm

Astra K 2017 1.6T 200 B16SHT, zelo draga menjava PCV ventila

Napisal/-a GrimReaper85 Sr nov 01, 2023 9:30 am

Pozdravljeni,

10.10.2023 pri 60.050 km sem opazil, da mi nekaj cvili pri motorju. Kar nekaj časa sem predvideval da je samo mikro jermen.
30.10.2023 pa peljem avto v Avtotehno VIS in po telefonu šok, za popravilo hoče 1200€, ker ima avto zelo težaven postopek menjave PCV ventila.

Pri Toyotah s povsem zaprašenim motorjem in polno listja pod motornim pokrovom to ni noben problem, Scotty Kilmer to prikaže v 3-10min videih (dejansko je verjetno za 10-30min dela). Rezervni del pa stane samo 20€.
https://www.youtube.com/watch?v=sQwh6qaU_5Q
https://www.youtube.com/watch?v=gaHriGHfxss
https://www.youtube.com/watch?v=1Z4yek9oTfE

Pri Astri K je drugače in se uradno menja komplet pokrov ventilov, ki je na uradnem servisu 900€, na ebay pa 440€, dela naj bi bilo pa za 4-5 ur:
https://www.ebay.de/itm/185571072929

Dobi se tudi samo plastičen del s PCV ventilom, ampak ni dosti cenejši pri 280€:
https://www.ebay.de/itm/196039432345

Na AliExpress je ta del 109€:
https://www.aliexpress.com/item/1005002060095530.html


Takole izgleda na Astri K:
https://www.youtube.com/watch?v=CKl_G0G9kmo&t=91s
https://www.youtube.com/watch?v=CSIJFwuLjZs&t=224s
https://www.youtube.com/watch?v=1dN9xrUl8H4&t=144s


Tukaj sem našel vse probleme za Astro J (samo 1.4T in 1.6T, 1.6 115 atomosferec s 5-stopenjskim menjalnikom je neproblematičen, fotr ga ima že od 2011 brez problemov), ta je bila še bolj problematična:
https://stillrunningstrong.com/car-spec ... l/astra-j/
V glavnem so do 2017 rešili vse probleme z motorjem in menjalnikom. Edino smotana lokacija PCV ventila ostaja, pri starem 1.4T je bil celo v kolektorju.

Edino če kdo ve za kakšen drug problem pri Astri K, bi bilo dobro vedeti, da vem če ter do kdaj se ga moram znebiti.


V glavnem, je kdo to že menjal in kje bi to lahko naredil najceneje? Ali to zna zamenjati vsak vaški mehanik? Odpreti pokrov ventilov mi izgleda še ne srednje zahtevno delo in pri tem avtu ni nič bolj zakomplicirano kot pri vsakem drugem.
Teh avtov je verjetno samo ene 5 v SLO, ampak z Astro J in ostalimi Oplovimi modeli z 1.6T jih je pa že vsaj ene 100.

Jaz jutri najprej pokličem v Avtotehno, da mi našteje vse številke za rezervne dele, njihove cene ter oceno stroška dela.
 
zidnidvojnik
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Če sep 27, 2012 1:46 pm

Re: Astra K 2017 1.6T 200 B16SHT, zelo draga menjava PCV ven

Napisal/-a zidnidvojnik Sr nov 01, 2023 12:39 pm

Zakaj naj bi se ta ventil sploh uporabljal?

Glede menjave pa...hmmm. Ne vem. Jaz bi si menjal sam sploh glede na ceno.
 
coco66
Novinec
 
Prispevkov: 340
Pridružen: Sr okt 09, 2013 2:14 pm

Re: Astra K 2017 1.6T 200 B16SHT, zelo draga menjava PCV ven

Napisal/-a coco66 Sr nov 01, 2023 3:00 pm

Parkiraj mašino z 200 konji,če jo ne moreš vzdrževat in si kupi CLIA
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3287
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Astra K 2017 1.6T 200 B16SHT, zelo draga menjava PCV ven

Napisal/-a McLaren Sr nov 01, 2023 3:28 pm

Zapri forum ce nimas nic pametnega za napisat pa preberi kaksno knjigo
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: Astra K 2017 1.6T 200 B16SHT, zelo draga menjava PCV ven

Napisal/-a matejxx Sr nov 01, 2023 4:05 pm

coco66 je napisal/-a:Parkiraj mašino z 200 konji,če jo ne moreš vzdrževat in si kupi CLIA


Kaj če imaš avto z 200 konji, pa ne smeš pametno porabiti svoj denar? Če so pooblaščeni servisi oderuški, zakaj nebi iskal alternativo, ki je dejansko enako kakovostna? In temu forum tudi služi, da najdeš kakšno rešitev.
 
Uporabniški avatar
DX5050
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Pe jun 24, 2011 11:09 am

Re: Astra K 2017 1.6T 200 B16SHT, zelo draga menjava PCV ven

Napisal/-a DX5050 Sr nov 01, 2023 6:40 pm

Jaz sem imel problem z zaštekanim PCV ventilom na Fiatu 1.4 tjet. Ampak tam je zadeva na srečo zelo enostavno dostopna, zato sem si lahko privoščil mal igranja in riskiranja, tudi če bi bil neuspešen.

Uglavnem na nekem tujem forumu sem našel navodila kako naj bi se ventil odpiral in zapiral glede na to skozi katero luknjo pihnneš vanj. In seveda se ventil ni pravilno premikal.
Potem sem pa vanj nalil brake cleaner, pustil kakšno uro namočeno, nato pa sem ga spiral še z zelo toplo vodo in detergentom za pomivat posodo. Če nebi videl nebi verjel koliko svinjarije je šlo ven. Koščki saj oz. nevem česa... zažganega olja?
In glavno, po pranju je ventil spet deloval pravilno.
 
sql37
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe feb 18, 2011 12:54 am

Re: Astra K 2017 1.6T 200 B16SHT, zelo draga menjava PCV ven

Napisal/-a sql37 Sr nov 01, 2023 7:08 pm

Menjaj sam če imaš znanje, dve uri dela, tukaj imaš postopek https://www.youtube.com/watch?v=UvicJQ-uHy4 . Sicer pa je 1.6T popolnoma neproblematičen motor za razliko od 1.4T. Popravi in vozi dalje.

Slika
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4343
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Astra K 2017 1.6T 200 B16SHT, zelo draga menjava PCV ven

Napisal/-a Firediver Če nov 02, 2023 7:51 am

matejxx je napisal/-a:
coco66 je napisal/-a:Parkiraj mašino z 200 konji,če jo ne moreš vzdrževat in si kupi CLIA


Kaj če imaš avto z 200 konji, pa ne smeš pametno porabiti svoj denar? Če so pooblaščeni servisi oderuški, zakaj nebi iskal alternativo, ki je dejansko enako kakovostna? In temu forum tudi služi, da najdeš kakšno rešitev.


V tem primeru naj bi tvoj laični poseg bil "enako kakovostna alternativa"? Vso srečo...
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
GrimReaper85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: To okt 31, 2023 1:46 pm

Re: Astra K 2017 1.6T 200 B16SHT, zelo draga menjava PCV ven

Napisal/-a GrimReaper85 To nov 07, 2023 5:31 pm

1500€ bo prišlo, res so zlatarji pri Avtotehni VIS. In to po tem, ko so dali popust na rezervne dele, ker je avto star 6 let. Tako da pride pokrov ventilov ene 650€ namesto 900€.
Dobro da nisem sam naročal na eBay za 450€, ker on je to prejšnji ponedeljek že vse naročil, jaz jih pa kličem 16:20, ko se je servis že zaprl, da bi naročil sam. Potem so imeli pa dopust do ponedeljka.
Prejšnji teden pa raje nisem naročal, ker mi sploh še ni dal številk rezervnih delov, ampak je res glavna stvar za zamenjati pokrov ventilov z vgrajenim PCV ventilom št. 55596087.

Če se mi to še kdaj naredi, takoj naročim na AliExpress za 100€ in dam k lokalnemu majstru. Zdaj naj še bo, ker je avto dokaj nov in ima samo 60k km.
Očitno tudi ne rabiš takoj menjati, ker jaz sem vmes naredil 900km. Pravijo sicer da če se že vozi, naj se vozi umirjeno.


Nadomestnega imam Astro L 2023 1.2T 130 8st. auto. Saj motor je ok za vožnjo v službo. V klanec pred izvozom Tržič pride v 7. do 180, moj pa v 6. do 210. Tako da več kot dovolj. Ampak ta auto menjalnik, to je zamika 2s potem ko pritisneš plin. Pa lahko dajo sport mode, ročno prestavljanje ob volanu, pa to še vedno ni enako kot manual.
Pri ročnem tudi če že šaltaš 2s, pa je pomoje prej 1s, tega zamika ne zaznaš, ker si takrat okupiran s prestavljanjem. Pa preskakuješ lahko prestave, npr. iz 6. takoj v 4., ko hočeš nekoga prehitet.
Pri tem avtu se gre itak za porabo in ne za vozni užitek. Sprva je bila 13,5l, ko sem testiral avto pri obratih do 5000. Potem pri vožnji v službo na AC pri 120-150 je bila pa na koncu 6l. Moj pri taki vožnji pije vsaj 7l, recimo da 7,5l. povprečno imam pa do sedaj 8,3l, prej ko sem se vozil še po 11km regionalki pa 10,0l.
V 8. ima pri 120 2050rpm, pri 130 2200rpm. Moj ima v 6. pri 130 3100 rpm. Pa nima nič preveč obratov, ker že pri teh obratih ne da veliko od sebe, vsaj pod 140 ne.
V glavnem, če bi bil ta 1.2T poceni za vzdrževat ter bi imel ročni menjalnik, potem bi šlo. Ampak je še preveč nov motor (avgust 2019), da bi lahko kdo zagotovil zanesljivost.

Da ne govorim da je auto s parkirnimi senzorji ter vzvratno kamero še težje parkirati kot manual brez enih piskajočih zadev. Včeraj hočem parkirati vzvratno, zadaj pa pride sosed in me čaka. Ko mi je nekaj piskalo, čeprav sem v ogledalu videl, da imam še vsaj 10cm fore, sem šel raje naprej in sem se mu umaknil, da sem lahko v miru parkiral.
Ko greš ven iz avta, pa tudi en brezvezen "adijo" zvok. Ah, moj je še zadnji proper avto, mi nič ne piska, ko parkiram ter ima še vse klasične števce.
Ima pa že vse kar ima nov dobrega, zagon na gumb in elektronsko ročno. Pa odpiranje vrat s pritiskom na gumb na kljuki mi tudi ni nič napačno pri starem. Ker to avtomatsko odpiranje in zapiranje pri novem modelu, sem hodil okoli avta in ga slikal, to se je neprestano zaklepal in odklepal, ker je dovolj že da greš 2m preč. Enako kljukica na vratih, čeprav eni pravijo da je še iz 90-ih, meni je pa všeč da vizualno preverim, če je avto zaklenjem. Pri novem moraš pač zaupati da se bo sam zaklenil.
Sem imel 1 leto tudi že podoben avto Alfa Mito 1.4T 135 6st. TCT auto, ta je bil malo bolj poskočen in odziven. Enako parkirni senzorji, tako da mi je šel enako na živce pri parkiranju. No saj verjetno se jih da tudi izklopiti, ampak kakor se spomnim se pri Mitu ni dalo.
Res ene stvari nisem našel, da bi jo izboljšali, vse je slabše.

Sicer pa mislim da so ti avtomatski menjalniki bolj za take, ki redno menjajo avto, npr. na 5 let. Ker da bi imel tak avto 20 let, ni ekonomske računice, vsaj meni delujejo kot nekaj rado pokvarljivega. Jaz sem se s 5 let starim Mitom že moral enkrat peljati celo pot v 2. prestavi pri 50 km/h. Enkrat mi je pa uspelo voziti brez napake, tako da sem še enkrat prižgal avto. Največ kar se mi je naredilo pri ročnem je bil zanič sinhron 3. in 4. pri Cliu RS (to je tudi eden od avtov za bolj max 8 let, jaz pa kupil ravno 8 let starega), ampak to si dal še vedno lahko iz 2. v 5. in šel tudi 200, če si hotel, ne pa samo 50.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: renault_dti in 146 gostov