chad je napisal/-a:Porabo približno pet litrov sem imel že petnajst let nazaj v japoncu z 2.0 dizlom. Danes imam na dizel šestvaljniku s skoraj 300 konji porabo dobrih 7 litrov brez jajcanja, mešani cikel - pa ne žre olja
mevden je napisal/-a:No ja, ne morem verjeti da se tok sekirate zaradi dolitja 0,5l na 15.000km. to je stroška 5 eur.
Ko je pa poraba nafte pri vw nižja vsaj 1 liter od konkurence pa noben nič. Tukaj se dela razlika v Eur, ne pa 5eur letno na olju.
mevden je napisal/-a:Kdo je govoril o litru olja na 1000km?
thunderbolt je napisal/-a:Ja, to je povsem normalno pri novih 2.0 tdi. Nima smisla uveljavljati garancijo, ker dokler je 1l/1000km je znotraj tovarniskih toleranc. Pri 1l/7000km je bil njihov neuradni odgovor:"Lahko ste srecni v primerjavi z drugimi".
mevden je napisal/-a:Dvomim pa da je vw edini s tem slovesom. Samo vi ste se sedaj zakačili na vw, največ pa imajo za povedat tisti ki sploh nimajo vw.
Francoz menja motorje na 50.000km, to je pa ok a ne?
danci1973 je napisal/-a:mevden je napisal/-a:Kdo je govoril o litru olja na 1000km?
Baje Volkswagen pravi, da je do 1L / 1000km še vse znotraj specifikacij...thunderbolt je napisal/-a:Ja, to je povsem normalno pri novih 2.0 tdi. Nima smisla uveljavljati garancijo, ker dokler je 1l/1000km je znotraj tovarniskih toleranc. Pri 1l/7000km je bil njihov neuradni odgovor:"Lahko ste srecni v primerjavi z drugimi".mevden je napisal/-a:Dvomim pa da je vw edini s tem slovesom. Samo vi ste se sedaj zakačili na vw, največ pa imajo za povedat tisti ki sploh nimajo vw.
Verjetno res ni, ampak samo en je
.Francoz menja motorje na 50.000km, to je pa ok a ne?
Seveda ni OK, zato pa vozim 16 let staro japonsko garo, da bo pitje olja čez kakšnih 5-6 let vsaj imelo nek sprejemljiv razlog.
pleomax je napisal/-a:Ma to ni normalno. Kaj bo potem pri višji kilometrini in ko ne bo več garancije. Pri taki porabi olja se verjetno kaj pozna že na svečkah?
thunderbolt je napisal/-a:Ja, to je povsem normalno pri novih 2.0 tdi. Nima smisla uveljavljati garancijo, ker dokler je 1l/1000km je znotraj tovarniskih toleranc. Pri 1l/7000km je bil njihov neuradni odgovor:"Lahko ste srecni v primerjavi z drugimi". Po 30k km se je poraba znormalizirala.
Je pa drugace nenormalno varcen motor, ki VSE eko teorije postavi pod vprasaj. Pri golfu 8 se bp vozis s 4.5l/100km. Ce je samo AC in voznja po omejitvi, potem 4l/100km ali kak deci pod.
Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov