4vale6 je napisal/-a:Moje izkušnje z TSI in čiščenjem ventilov so sledeče. Gre za motor 2.0 TSI (211ks, serijski - ni čipan). Sem drugi lastnik vozila, od 30.000km. Vožen relacijsko (20-30 tisoč km na leto), tankal izključno 100 oktansko gorivo. Prve težave so se pojavile nekje med 110 in 120.000km. Ko je bil avto mrzel, je pri počasni vožnji (npr. vožnja iz parkirne garaže ali parkinga) občutno cukal. Ko je prišlo hladnejše obdobje je to izginilo, ko je bil avto ogret ni bilo nobenih drugih simptomov (razen malo večje porabe goriva), peljal se je normalno. Potem pa se je spomladi ponovno pojavilo cukanje. Zadeva se je stopnjevala do mere ko je ob mlačnem/toplem zagonu avto prižgal, potrokiral in crknil. Drugi zagon je bil normalen. Računalnik ni kazal nobenih napak. Ker servis ni ugotovil vzroka, sem ga peljal na čiščenje ventilov na CSS tuning (avto je imel takrat nekje 135.000km) -> razlika kot noč in dan. Vse težave so izginile. No po tem sem začel tankati samo še 95oktansko gorivo, ker očitno preplačevanje super duper oh in sploh ultra čistilnega 100oktanca pri temu motorju ne pomaga nič. Da ne govorim da sem imel še enkrat pred tem težave z gorivom, ko sem na neki pumpi tankal umazanijo in mi je zabilo filter goriva. Malo ljudi tanka 100oktanca, sploh po današnjih cenah in jaz raje tankam sveže 95 kot pa postano stotko. Avto ima trenutno preko 220.000km (zadnja leta dela precej manj kilometrov), pričakujem da bo potrebno do 250.000 še enkrat narediti čiščenje.
Kot sem omenil, najbolj se opazi pri mlačnem/toplem zagonu, ko ima voda 50-70 stopinj, takrat avto ne vžge tako lepo kot sicer.
Hvala za zapisano. Imam zelo podobne težave pri 1.4 TSI (110 tisoč km), nihče nič ne ugotovi - nobene napake na original testerjih. Vseo stalo super glede motorja, prezadovoljen, edino tole jutranje trokiranje pa je zelo moteče. Poraba sicer ni ne bi rekel, da je višja. Povprečno imam 6,3l na 100, mešano.
Se bom kar prijavil na čiščenje.
@lada: 45€ na komoro.