Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a lada2103 Po jul 29, 2024 3:28 pm

Zodd je napisal/-a:stari dizel motorji so res varčni, ampak emisije so porazne, še posebno tiste ta nevarne kot je NOx in podobno, in namesto da se vlaga triljone v ev sranje bi bilo mnogo boljše subvencije da se te stare kante spravi s cest...

Kaj je zate star dizel? Ti se bojiš dizla s porabo pod 4l in NO. Tudi malo manj stari bencinski motorji spustijo kak NO v zrak. Emisije CO2 so pa definitivno nižje pri malih avtomobilih z motorjem, ki ima boljši izkoristek.
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a lada2103 Po jul 29, 2024 3:31 pm

4vale6 je napisal/-a:Moje izkušnje z TSI in čiščenjem ventilov so sledeče. Gre za motor 2.0 TSI (211ks, serijski - ni čipan). Sem drugi lastnik vozila, od 30.000km. Vožen relacijsko (20-30 tisoč km na leto), tankal izključno 100 oktansko gorivo. Prve težave so se pojavile nekje med 110 in 120.000km. Ko je bil avto mrzel, je pri počasni vožnji (npr. vožnja iz parkirne garaže ali parkinga) občutno cukal. Ko je prišlo hladnejše obdobje je to izginilo, ko je bil avto ogret ni bilo nobenih drugih simptomov (razen malo večje porabe goriva), peljal se je normalno. Potem pa se je spomladi ponovno pojavilo cukanje. Zadeva se je stopnjevala do mere ko je ob mlačnem/toplem zagonu avto prižgal, potrokiral in crknil. Drugi zagon je bil normalen. Računalnik ni kazal nobenih napak. Ker servis ni ugotovil vzroka, sem ga peljal na čiščenje ventilov na CSS tuning (avto je imel takrat nekje 135.000km) -> razlika kot noč in dan. Vse težave so izginile. No po tem sem začel tankati samo še 95oktansko gorivo, ker očitno preplačevanje super duper oh in sploh ultra čistilnega 100oktanca pri temu motorju ne pomaga nič. Da ne govorim da sem imel še enkrat pred tem težave z gorivom, ko sem na neki pumpi tankal umazanijo in mi je zabilo filter goriva. Malo ljudi tanka 100oktanca, sploh po današnjih cenah in jaz raje tankam sveže 95 kot pa postano stotko. Avto ima trenutno preko 220.000km (zadnja leta dela precej manj kilometrov), pričakujem da bo potrebno do 250.000 še enkrat narediti čiščenje.
Kot sem omenil, najbolj se opazi pri mlačnem/toplem zagonu, ko ima voda 50-70 stopinj, takrat avto ne vžge tako lepo kot sicer.

Koliko si plačal za čiščenje ventilov?
 
Aesthetics
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 519
Pridružen: Sr mar 26, 2014 7:52 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a Aesthetics Po jul 29, 2024 6:31 pm

4vale6 je napisal/-a:Moje izkušnje z TSI in čiščenjem ventilov so sledeče. Gre za motor 2.0 TSI (211ks, serijski - ni čipan). Sem drugi lastnik vozila, od 30.000km. Vožen relacijsko (20-30 tisoč km na leto), tankal izključno 100 oktansko gorivo. Prve težave so se pojavile nekje med 110 in 120.000km. Ko je bil avto mrzel, je pri počasni vožnji (npr. vožnja iz parkirne garaže ali parkinga) občutno cukal. Ko je prišlo hladnejše obdobje je to izginilo, ko je bil avto ogret ni bilo nobenih drugih simptomov (razen malo večje porabe goriva), peljal se je normalno. Potem pa se je spomladi ponovno pojavilo cukanje. Zadeva se je stopnjevala do mere ko je ob mlačnem/toplem zagonu avto prižgal, potrokiral in crknil. Drugi zagon je bil normalen. Računalnik ni kazal nobenih napak. Ker servis ni ugotovil vzroka, sem ga peljal na čiščenje ventilov na CSS tuning (avto je imel takrat nekje 135.000km) -> razlika kot noč in dan. Vse težave so izginile. No po tem sem začel tankati samo še 95oktansko gorivo, ker očitno preplačevanje super duper oh in sploh ultra čistilnega 100oktanca pri temu motorju ne pomaga nič. Da ne govorim da sem imel še enkrat pred tem težave z gorivom, ko sem na neki pumpi tankal umazanijo in mi je zabilo filter goriva. Malo ljudi tanka 100oktanca, sploh po današnjih cenah in jaz raje tankam sveže 95 kot pa postano stotko. Avto ima trenutno preko 220.000km (zadnja leta dela precej manj kilometrov), pričakujem da bo potrebno do 250.000 še enkrat narediti čiščenje.
Kot sem omenil, najbolj se opazi pri mlačnem/toplem zagonu, ko ima voda 50-70 stopinj, takrat avto ne vžge tako lepo kot sicer.


Hvala za zapisano. Imam zelo podobne težave pri 1.4 TSI (110 tisoč km), nihče nič ne ugotovi - nobene napake na original testerjih. Vseo stalo super glede motorja, prezadovoljen, edino tole jutranje trokiranje pa je zelo moteče. Poraba sicer ni ne bi rekel, da je višja. Povprečno imam 6,3l na 100, mešano.

Se bom kar prijavil na čiščenje.
@lada: 45€ na komoro.
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a lada2103 To jul 30, 2024 9:11 am

Res je, ne prižge se check engine, na servisu priklop ne pokaže nič več kot elm327. Običajno na finih servisih, kjer prodajajo VW, Audi , SEAT trdijo, da so to z nabiranjem ogljika samo youtuberske fore, da pa oni do sedaj še niso nikoli imeli nobenih težav s temi motorji.
Skratka, vsi samo zadovoljni. In potem prodajajo teorije v stilu Italian tuning, da motorja ne gre šparat in tako dalje.
In si mislim...jaoo, s kom imam opravka...in tem šalabajzerjem naj bi nosil denar.
Prav zato sem to temo načel, ker domnevam, da je velik del teh avtomobilov že v stanju, ko obloge pokažejo zobe. Zanima me kako so oziroma niso opazili, da z motorjem ni vse ok...itak pa niti lučke niti tester ne pokaže dosti.
Za tiste, ki bi radi rešili ta problem oz ugotovili, da nekaj ne štima, priporočam elm327 , ki pokaže zgrešene vzige..misfires...za posamezen valj. Lp.
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1137
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a berlonso To jul 30, 2024 10:04 am

Se to pojavlja tudi na 1.0 in 1.5 tsi? Kako pa je z drugimi znamkami, npr. Renaultov 1.33?
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a lada2103 To jul 30, 2024 10:45 am

Pri vseh, ki imajo samo neposreden vbrizg goriva.
Za posamezen model motorja se moraš pozanimati. Clio, Dacia sandero 1.0 tce nima direktnega vbrizga goriva in zato nima teh težav.
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1137
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a berlonso To jul 30, 2024 3:40 pm

Hvala za info. Sem mislil da je povezano tudi s turbino, ker se to pojavlja na turbobencincih, ima pa seveda verjetno večino teh tudi direktni vbrizg.
 
Uporabniški avatar
4vale6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: So apr 28, 2007 3:56 pm
Kraj: Notranjska

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a 4vale6 Če avg 01, 2024 6:41 am

lada2103 je napisal/-a:[....
Koliko si plačal za čiščenje ventilov?


Bilo je pred kovidom, v rangu nekje 130-150 eur če se pravilno spomnim. Narejeno z orehovimi lupinami. Spodaj slika pred posegom.
Priponke
IMG-e90a05df6c9fc7faba7842b0cb693d8d-V.jpg
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a lada2103 Če avg 01, 2024 7:20 am

Hvala za odgovor in sliko. Pri koliko kilometrih si dal čistiti ventile? Kako si ugotovil, da je potrebno?
Lep pozdrav.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4295
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a xxl Če avg 01, 2024 10:23 am

Obrnil stran nazaj in preberi njegov komentar. 8)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
4vale6
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 571
Pridružen: So apr 28, 2007 3:56 pm
Kraj: Notranjska

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a 4vale6 Če avg 01, 2024 3:22 pm

Kilometre sem napisal, 135k. Kupil sem 3 leta star avto in takrat se je že vedelo po tujih forumih za ta problem, tako da sem ga pričakoval. Je pa tako kot so uporabniki zgoraj napisali, uradni servisi zanikajo problem (ob diagnostiki sem jih spraševal okoli tega - če je to možno, pa so rekli da ne). Za diagnostiko je šlo kar nekaj denarja (diagnostika, kalibracije, aditivi...) tako da je bilo to čiščenje zanemraljiv znesek.
 
AssKicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 579
Pridružen: Po jan 20, 2014 6:08 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a AssKicker Če avg 01, 2024 6:20 pm

Zodd je napisal/-a:stari dizel motorji so res varčni, ampak emisije so porazne, še posebno tiste ta nevarne kot je NOx in podobno, in namesto da se vlaga triljone v ev sranje bi bilo mnogo boljše subvencije da se te stare kante spravi s cest...

čaki, dizli, emisije, stare kante... poglej izpuhe pri 10 let starem dizlu, pa pri 10 let starem bencinarju, pa še enkrat premisli, kater proizvede več emisij. Pusti Co2, ampak poglej tisto kar je res škodljvo. Skoraj vsi približno moderni bencinarji brez GPF oddajo ogromno NoX delcev v okolje, kar tudi vidiš po izpuhih. Bencinar z direktnim vbrizgom brez GPF ima avpuh črn ko dimnik pri krušni peči. Zdej pa reč da tm letijo marjetice skozi avzpuh.
 
Harygolt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Če jan 20, 2022 3:35 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a Harygolt Pe avg 02, 2024 2:19 pm

Že par let imam vsaj en avto z 2.0 tsijem, večinoma vsi vedno na stage 1/2 z zamenjanim intake-om in intercoolerjem. Z nobenim nikoli nobenih težav v zvezi s tem. Najbolj je zajebaval 2.0 tsi v mk6 gtiju, z ostalimi nič omembe vrednega. Je pa res, da nihče ni videl več kot 100k km, ker sem avto običajno prej menjal.
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a lada2103 Ne avg 04, 2024 8:19 am

To pove vse...do 100 kkm nobenih težav. In potem naj bi še kar verovali v kvaliteto in breztežavnost nemškega vozila. Očitno je v glavah še vedno magičnih 100kkm pol je pa avto za prodat.
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a lada2103 To sep 10, 2024 3:50 pm

Pozdravljeni
Ima še kdo kakšne izkušnje s čiščenjem ventilov na motorjih z direktnim vbrizgavanjem?
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2213
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a limas To sep 10, 2024 9:27 pm

Vsi turbo mlinčki z direktnim vbrizgavanjem imajo težave z nabiranjem ogljika in tega problema se večina kupcev ne zaveda.

Edini neškodljivi način čiščenja je z orehovimi lupinami. Marsikateri specialist ima posebne nastavke (npr. specialist za BMW).


Realna cena je med 350 in 500 eur.

Še vedno mi ni jasen postopek, ko obupan penzionist pripelje svojega skoraj novega SUV-a na servis zaradi trokiranja. klenkanja...
Ga odpravijo s splošno floskulo "to je normalno stanje mehanike"?
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a RUNAČ Sr sep 11, 2024 6:24 am

Saj tu je vprašanje na mestu tudi to, kako pogosto je treba motor zavrteti v višje obrate, da poizkusiš vsah preprečiti nabiranje ogljika pri bencinarju z direktnim vbrizgom?
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
lada2103
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: Ne feb 17, 2013 1:21 pm

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a lada2103 Sr sep 11, 2024 7:42 am

Menim, da bi zdaj že lahko bilo jasno, da te težave ne reši vožnja v višjih obratih.. takoimenovana dinamična vožnja.Nekateri rečejo temu Italijan tuning.
To zadevo zgolj poslabša. V kolikor dobiš zapackane ventile pri mali kilometrini, veš, da ga je nekdo precej dinamično vozil.
 
MORDOR
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: To maj 19, 2009 10:19 am

Re: TSI motorji in ogljik na ventilih

Napisal/-a MORDOR Če sep 12, 2024 3:27 pm

Samo jez pa nisem slišal da bi imeli naprimer Renaukti s tem težave. Vsaj moj mali Tce 90 ima že 220000 pa je v top formi.
Življenje ni praznik,ampak delovni dan!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov