limas je napisal/-a:1.6 VTi je bolj zanesljiv od 1.2 puretech, ni pa to motor, ki spada med zanesljive.
Težave s porabo olja, ropotanjem verige, težave z verigo.
Zares zanesljiv pugov motor je 1.4, ampak za večino je prešvoh.
Kristjan123 je napisal/-a:Ta motor 120 konjski je ok za razliko od 1.2 puretecha-a?
RUNAČ je napisal/-a:limas je napisal/-a:1.6 VTi je bolj zanesljiv od 1.2 puretech, ni pa to motor, ki spada med zanesljive.
Težave s porabo olja, ropotanjem verige, težave z verigo.
Zares zanesljiv pugov motor je 1.4, ampak za večino je prešvoh.
Imaš v mislih 1.4 16v (88 KM), ali 1.4 VTi (95 KM)?
Kristjan123 je napisal/-a:Jasno, da atmosferc brez turbota te prostornine ne bo dal pretirano od sebe in ga bo treba vrtet, da bo vsaj nekaj. Kot vidim po zanesljivosti ni ravno na nivoju hond iz 90-ih pravite ketna in povečana poraba olja... To zdrži do 100k ali so težave že prej?
limas je napisal/-a:Honde so imele tudi v poznejših desetletjih zanesljive in agilne bencinarje. Vse kar nosi oznako VTEC in i-VTEC je zelo zanesljivo: 1.6, 1.8., 2.0., 2.5.
Pa Toyotini motorji z oznako VVTI in kasnejši Valvematic. 1.3, 1.5, 1.6, 1.8, 2.0.
Vse našteto je na verigo in ne pijejo olja.
srcnik je napisal/-a:Kristjan123 je napisal/-a:Jasno, da atmosferc brez turbota te prostornine ne bo dal pretirano od sebe in ga bo treba vrtet, da bo vsaj nekaj. Kot vidim po zanesljivosti ni ravno na nivoju hond iz 90-ih pravite ketna in povečana poraba olja... To zdrži do 100k ali so težave že prej?
Tole je ponesrečen razvojni otrok bmwja in psa grupe, povsod znan kot problematičen motor... Ne vem zakaj siliš v nakup?
xxl je napisal/-a:Čeprav ta motor ni biser, kolega ga je imel 15 let v 307, cca 170 000 km in ni bilo problemov.
Jaz bi priporočal nekaj v smeri Toyota/Honda/Suzuki/Hyundai/KIA, tam prevoženi ne igrajo tolike vloge.