Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
ribarko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne feb 09, 2025 9:15 pm

Opel Mokka Chevrolet Trax 1.7 CDTi težave s pritiskom?

Napisal/-a ribarko Pe mar 28, 2025 7:19 pm

Živijo,

Imam težave s svojim Chevrolet Traxom 1.7 diesel. V naslovu sem napisal tudi Opel Mokka, ker gre za identičen avto.
Pri polnem pospeševanju, torej gas do konca, avto nenadoma močno cukne in nato pade v safe mode s kodo 89.
Skoraj vedno lahko safe mode resetiram tako, da ugasnem in znova prižgem motor.

Pregledal sem že nekaj nemških forumov in našteto je ogromno idej kaj bi lahko bilo narobe, od črpalke za gorivo, regulatorja tlaka goriva...

Zelo podobno težavo je imel uporabnik Avion, vendar v temi na koncu ni bilo zapisano kako je težavo rešil.

viewtopic.php?uid=53766&f=6&t=114388&start=0

Ima kdo kakšno idejo?

Lp
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6575
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Opel Mokka Chevrolet Trax 1.7 CDTi težave s pritiskom?

Napisal/-a Fan Pe mar 28, 2025 10:51 pm

Osnovna napaka je na relaciji hladilna tekočina/termostat , izpuh. Pri meritvah se opremite z jeklenimi živci.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
ribarko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne feb 09, 2025 9:15 pm

Re: Opel Mokka Chevrolet Trax 1.7 CDTi težave s pritiskom?

Napisal/-a ribarko So mar 29, 2025 8:00 am

Živijo,

Sicer nisem mehanik, vendar glede na prebrano na forumih zelo dvomim, da je težava na izpušnem sistemu.
Vse se nekako vrti okoli dovoda goriva. Če za trenutek zmanjka goriva, bo avto zagotovo cuknil...a ne?

LP
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6575
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Opel Mokka Chevrolet Trax 1.7 CDTi težave s pritiskom?

Napisal/-a Fan Ne mar 30, 2025 5:06 pm

ribarko je napisal/-a:Živijo,

Sicer nisem mehanik,
LP


Verjamem.

V koliko bi se opravila diagnostika vozila, bi se videlo, da je koda 89 stranska napaka, ki jo sporoči motorna elektronika.
S testerjem lahko pogledate v kakšnem načinu vam ECU sporoča napako, predvidevam, da se bo našlo kratek stik na termostatu ( termostat je električen ) ali napačni izpuh. Potrebno je upoštevati, ko motorna elektronika zabeleži napako, spremeni kompleten režim delovanja motorja. Ko se bo napaka razširila, vam bo ECU ugasnil motor.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov