Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

skoda felicia motor aee

Napisal/-a s.Hio Po mar 22, 2004 2:00 am

Kaj mislite da je narobe, ce motor malo trokira (ne dela kot bi moral) ko se vozim v tretji 50 kmh (obrati 2200-2500). Avto, dela kot bi malo pocukaval ampak samo ko je motor segret. ampak vse se dogaja v ze opisanih pogojih.

Na avtu imam montiran filter K&N za felicio (mogoce bi bil za spucat) z CIA ter sporten zadnji lonec powerful. A je mozno da je kaj s tem povezano ali bi bilo potrebno kaj elekrtiko pogledat, ker sem predkratkim menjal svecke, kable, vzigalno tuljavo, rotorcek in razdelilno kapo (skratka vse) pa pri 80.000 km je bil menjan senzor zraka in senzor temperature vode avto pa ima zdaj 110.000km.

Ali je kaj narobe ali naj se sploh ne sekiram.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
mflajs
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Po sep 30, 2002 11:25 am
Kraj: Goriška

Napisal/-a mflajs Po mar 22, 2004 7:18 am

Ko sem še mel isti avto k ti sem menjal razdelilno kapo pa svečke pa je blo kul.Vendar na motorju 1,3 tud z k&n filtrom. :lol:
Mflajs
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po mar 22, 2004 12:09 pm

Kam maš pa iberlauf spelan...če ga maš še vedno v uno plastično cev je možno da ti oljni hlapi hlapi pacajo loputo. Razstavi vso tisto kramo pa z carburator cleanerjem spuci loputo če je potrebno. Iberlauf pa napel nekam pod avto ker pr vseh teh motorjih (AE serija) full loputo maže, sploh če maš olje nad max!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po mar 22, 2004 5:02 pm

super98 je napisal/-a:Kam maš pa iberlauf spelan...če ga maš še vedno v uno plastično cev je možno da ti oljni hlapi hlapi pacajo loputo. Razstavi vso tisto kramo pa z carburator cleanerjem spuci loputo če je potrebno. Iberlauf pa napel nekam pod avto ker pr vseh teh motorjih (AE serija) full loputo maže, sploh če maš olje nad max!


vem kaj mislis, a na to sem ze zdavnaj pomislil in se si izmislil fitercek tudi na tisti cevki, tako da nimam vec speljano na loputo (uno luknjo nal oputi pa mam zamaseno da slucajno ne pride kaksna smet noter.

Ali je mozno da se mi filter greje in bi moral drugi cai (oz ga drugje potegnit) zrihtat. ker zdaj mam iz une original luknje za odbijacem. Ali bi bilo bolje da bi nekje izpod avta ali kje iza maske to potegnil a ne vem kako, ko pa mam ta staro masko.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To mar 23, 2004 12:39 am

Probi tole: v čisti temi zalaufi avto pa preglaj če kabli kej svetijo! Mogoče bi bli injektorji za spucat. Pomoje pa da to nma vez s filtrom!

Senzor zraka ni če pravš da si ga menju...sam človek ta senzor pride 50k (na sesalnem kolektorju)!

Če se jst prov spomnem je men tut neki cukal na cajte pa se nism preveč obremenjeval.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio To mar 23, 2004 1:41 am

mislim da niso injektorji, ker sem jih spucal tudi enih 20.000 km nazaj in en injektor sem celo zamenjal, uno finto bom pa probal ampak mislim da ne bo nic videt, ker tako malo cuka da je skoraj zanemarljivo, saj se dogaja samo ko je loputa mogoce odprta za kak milimeter in avto nima moci ravno zaradi prevec zraka, ko pa dodam gas pa je ql ali pa ko se zapre loputa. Pa tudi filter sem namestil tako da ne morem vec tiste plastike z oznako 1.6 MPI ne morem vec gor dat in je filter ful slisat v avtu, a mi je ta zvok, ko skoraj zazvizga zrak ko skoz turbino prav hud in me vsakic zmrazi. moras videt in slisat.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To mar 23, 2004 10:32 am

He he poznam ta pojav...valda da cuka ča mu daš čist malo malenkost gasa...pa ne ve kaj bi delu s tisto svojo nemarno loputo pa jo kr neki sam štela, ker se boji da bo avto crknu pa jo avtomatsko za malenkost odpre pa spet zapre pa odpre...in avto čist na rahlo cuka.
Sm mislu da drgač cuka!


Nč bat vse je OK 100%
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio To mar 23, 2004 11:22 am

super98 je napisal/-a:He he poznam ta pojav...valda da cuka ča mu daš čist malo malenkost gasa...pa ne ve kaj bi delu s tisto svojo nemarno loputo pa jo kr neki sam štela, ker se boji da bo avto crknu pa jo avtomatsko za malenkost odpre pa spet zapre pa odpre...in avto čist na rahlo cuka.
Sm mislu da drgač cuka!


Nč bat vse je OK 100%


saj mogoce sem se narobe izrazil. Na loputo sem mislil pri tem ko dajam gas (nic nisem stelal lopute - nimam namena kupovat druge, ker je 110.000 sit), in sicer ko mam glih mal gasa, tam pri 2000-2500 obratov avto malo pocukava. Problem je v tem ker je treba vozil 50kmh in tako cuka, ce vozim 55-60 kmh potem je kul a problem je v stroskih policije.

Drgac pa sem itak zamenjal ze pol motorja, ker sem avto kupil od enega malomarneza.

Pa se nekaj. A bi vedel zakaj pa ko avto vzgem dela za par sekund tok tok tok, oziroma kot da bi klenkal, po 3-4 sekundah pa potem neha. To mi pa dela ze odkar sem avto kupil in kljub temu da sem ze vse dal prestelat in popravit nihce ne more ugotovit napake ali vzroka tega.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov