Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
hondafan
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To feb 26, 2002 5:47 pm

OB VŽIGU POKADI MODRO???

Napisal/-a hondafan Če apr 15, 2004 2:52 pm

Torej stvar je taka, da avto( katrca) pokadi moder dim ob vžigu, če ga prej tiščim, pokadi pa le za par sekund ob vožnji avto ne kadi, pije manj kot deci olja na 1000km in vredu leti...Če vozim normalno avto ne pokadi?! Kaj bi vzrok za ta dim?
lp
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Če apr 15, 2004 3:07 pm

Moder dim skoraj vedno pomeni olje. Očitno ti pač samo ob vžigu spije tisto olje, ki ga pogrešaš na 1000 km...
Motor pač več ni nov in zato mu moraš odpustiti tudi to žejo.
Sicer pa velikokrat pomaga kvalitetnejše olje...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če apr 15, 2004 9:45 pm

JUp to je olje ja ce kadi plavo, cudn da ti ne pije se vec olja!
Se pravi po vecini krivi batni obrocki...
 
hondafan
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To feb 26, 2002 5:47 pm

Napisal/-a hondafan Če apr 15, 2004 10:47 pm

Mah ja, sej to mi je čudno, ker pokadi samo ko avto vžgem, pol pa ne kadi več, pa še to večinoma takrat ko ga prej tiščim...Drgač pa redno kontroliram olje in mi ga 100% ni spil več kot 3deci na skor 5000kilometrov?? Avto gre tako kot mora!
lp
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če apr 15, 2004 11:18 pm

Monster tole da so krivi batni obročki se ne strinjam povsem. Za to so krivi tefloni in batni obročki. Lej primer:
Ti avtek tiščiš ker je to star avtek so batni obročki trahlo znucani........... kompresija uhaja prek njih u karter in prek odušnika ven iz motorja ob enem pa ta "pritisk" u motorju pomaga da se olje speni (beri zredči) in se nabira nad tefloni, ki takrat očitno opravljajo dobro nalogo da tesnijo. Ko pa avtek ugasneš.. olje počas pronica skozi teflone u zgorevalni prostor in ko avtek spet prižgeš to olje zgori in pokadi modro. Torej glavna nadloga pri tem problemu so tefloni. Batni obročki sam pomagojo pr tem problemu.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če apr 15, 2004 11:32 pm

lisko1 je napisal/-a:Monster tole da so krivi batni obročki se ne strinjam povsem. Za to so krivi tefloni in batni obročki. Lej primer:
Ti avtek tiščiš ker je to star avtek so batni obročki trahlo znucani........... kompresija uhaja prek njih u karter in prek odušnika ven iz motorja ob enem pa ta "pritisk" u motorju pomaga da se olje speni (beri zredči) in se nabira nad tefloni, ki takrat očitno opravljajo dobro nalogo da tesnijo. Ko pa avtek ugasneš.. olje počas pronica skozi teflone u zgorevalni prostor in ko avtek spet prižgeš to olje zgori in pokadi modro. Torej glavna nadloga pri tem problemu so tefloni. Batni obročki sam pomagojo pr tem problemu.


ok mas prav, se strinjam :wink: Tole si pa tak lepo razlozu da bi se moja mati pomoje skapcala :lol:
Glede totiga stavka -> Ti avtek tiščiš ker je to star avtek so batni obročki trahlo znucani...........
Upam da ni namene letelo, ves da neen avteka tiščim :D
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če apr 15, 2004 11:37 pm

monster_d je napisal/-a:
lisko1 je napisal/-a:Monster tole da so krivi batni obročki se ne strinjam povsem. Za to so krivi tefloni in batni obročki. Lej primer:
Ti avtek tiščiš ker je to star avtek so batni obročki trahlo znucani........... kompresija uhaja prek njih u karter in prek odušnika ven iz motorja ob enem pa ta "pritisk" u motorju pomaga da se olje speni (beri zredči) in se nabira nad tefloni, ki takrat očitno opravljajo dobro nalogo da tesnijo. Ko pa avtek ugasneš.. olje počas pronica skozi teflone u zgorevalni prostor in ko avtek spet prižgeš to olje zgori in pokadi modro. Torej glavna nadloga pri tem problemu so tefloni. Batni obročki sam pomagojo pr tem problemu.


ok mas prav, se strinjam :wink: Tole si pa tak lepo razlozu da bi se moja mati pomoje skapcala :lol:
Glede totiga stavka -> Ti avtek tiščiš ker je to star avtek so batni obročki trahlo znucani...........
Upam da ni namene letelo, ves da neen avteka tiščim :D


Jah ni letelo nate niti na nobenga.
Tist kak sem pa razložu.......... forum bere mali miljon ljudi in nekateri se ne spoznajo na avte tok kot drugi....... in jaz pač poskušam tko razložit da razume tud tist ki nima blage o avtu. Ja ja sej vem za učitla bi lahk šou :P
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
daewoo_rugby
Uporabnik
 
Prispevkov: 1292
Pridružen: To dec 16, 2003 12:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a daewoo_rugby Pe apr 16, 2004 1:17 pm

no jst sm mel belkast dim, sm mel pa enkrat preveč ola not. :D jst nism gledu kolk ola mam not, samm se mi je mašina skoz segrevala, pa še usi so rekl kolk alfa žre ola, pa sm sam dotaku, dokler ni začel jebat ta dim, taka zavesa, kr naenkrat butnla, da je unmu uzad ni blo jasn kaj se dogaja.
No grem doo mehankarja, pa se sam smeju recimo takole

---------moje stanje :D



---------max



--------min
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So apr 17, 2004 6:07 am

He na tole foro kao preveč olja, poznam eno punco, ki je (je mela punteka). In sicer glavni problem je bil da se ji je prižigala lučka za olje. In njen fotr ji je dolil olje.Bil mir za mal časa potem pa spet lučka in njen fotr spet dolil olje.In spet in spet. dejansko pa olje ni pil niti ven ni teklo ampak je bil crkjen senzor za olje. No potem se je punca peljala lepo u šolo in sam KA BUM. Motor je dobesedno odprlo........
Tko da preveč olja u motorju tud ni dobro :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
hondafan
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To feb 26, 2002 5:47 pm

Napisal/-a hondafan Ne apr 25, 2004 10:30 pm

Kolk pa okvirno pride menjava teflonov, če jih je kdo menjal v zadnjem času?
lp
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po apr 26, 2004 12:44 am

hondafan je napisal/-a:Kolk pa okvirno pride menjava teflonov, če jih je kdo menjal v zadnjem času?
lp


Tefloni te pridejo jurja.... al pa še tok ne........ menjava pa.... odvisn kje in komu boš dal delat :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
hondafan
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To feb 26, 2002 5:47 pm

Napisal/-a hondafan Po apr 26, 2004 12:29 pm

Moram potem enga "domačga" mojstra najdt, da bom čim cenej skoz prišel, sam tle pri nas v LJ je bol malo takih...
lp
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To apr 27, 2004 12:39 pm

Oki da nem odpiru nove teme bom tle uprašu.
Torej moj dizlček kadi modro (beri ko svinja) in to sam ko je mrzel in če se peljem z mrzlim dol po bregu....... se pravi da mora motor zavirat pa še to sam u nizkih obratih( recimo prva al pa druga po prostim tekom dol po bregu medtem pa motor zavira).Če je ogret teh problemov ni al pa če se z mrzlim pelješ u breg al pa po ravnem ( tko da pač mora motor delat) takrat pa niti mal ne kadi....... Olje pa je že 6kkm na konstantnem mestu (torej ge ne žere). Če ga dol po bregu rahlo poteram vsi simptomi zginejo prav tako po ravnem.
WTF? ma kdo kako idejo?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
PICAJZL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To apr 27, 2004 6:24 pm

Napisal/-a PICAJZL To apr 27, 2004 6:30 pm

Fantje če avto kadi modro je to vedno olje,kar pomeni datudi troši olje.Če pa kadi belo je pa to vedno voda,kar pomeni da hladilni sidtem ni izpraven in pride voda v motor.
Sex drugs and rock&roll
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To apr 27, 2004 8:07 pm

PICAJZL je napisal/-a:Fantje če avto kadi modro je to vedno olje,kar pomeni datudi troši olje.Če pa kadi belo je pa to vedno voda,kar pomeni da hladilni sidtem ni izpraven in pride voda v motor.


Oki to vsak otrok ve.... pa dobro je... še vseen ne vem odgovora.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov