lisko1 je napisal/-a:Monster tole da so krivi batni obročki se ne strinjam povsem. Za to so krivi tefloni in batni obročki. Lej primer:
Ti avtek tiščiš ker je to star avtek so batni obročki trahlo znucani........... kompresija uhaja prek njih u karter in prek odušnika ven iz motorja ob enem pa ta "pritisk" u motorju pomaga da se olje speni (beri zredči) in se nabira nad tefloni, ki takrat očitno opravljajo dobro nalogo da tesnijo. Ko pa avtek ugasneš.. olje počas pronica skozi teflone u zgorevalni prostor in ko avtek spet prižgeš to olje zgori in pokadi modro. Torej glavna nadloga pri tem problemu so tefloni. Batni obročki sam pomagojo pr tem problemu.
monster_d je napisal/-a:lisko1 je napisal/-a:Monster tole da so krivi batni obročki se ne strinjam povsem. Za to so krivi tefloni in batni obročki. Lej primer:
Ti avtek tiščiš ker je to star avtek so batni obročki trahlo znucani........... kompresija uhaja prek njih u karter in prek odušnika ven iz motorja ob enem pa ta "pritisk" u motorju pomaga da se olje speni (beri zredči) in se nabira nad tefloni, ki takrat očitno opravljajo dobro nalogo da tesnijo. Ko pa avtek ugasneš.. olje počas pronica skozi teflone u zgorevalni prostor in ko avtek spet prižgeš to olje zgori in pokadi modro. Torej glavna nadloga pri tem problemu so tefloni. Batni obročki sam pomagojo pr tem problemu.
ok mas prav, se strinjamTole si pa tak lepo razlozu da bi se moja mati pomoje skapcala
![]()
Glede totiga stavka -> Ti avtek tiščiš ker je to star avtek so batni obročki trahlo znucani...........
Upam da ni namene letelo, ves da neen avteka tiščim
PICAJZL je napisal/-a:Fantje če avto kadi modro je to vedno olje,kar pomeni datudi troši olje.Če pa kadi belo je pa to vedno voda,kar pomeni da hladilni sidtem ni izpraven in pride voda v motor.
Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov