Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Zategovanje glave pri R5gtt

Napisal/-a vR5GTT Ne maj 16, 2004 1:11 pm

Bi mogoče kdo vedel s kašno silo se zategne glava pri R5? In pa seveda ostale stvari? Na tem forumu je en dec k ma v avatarju R21turbo, ga kdo pozna, al pa če ve kakšen nick ma saj da ga kontaktiram se mi zdi da ima on te podatke!
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
NoName
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jan 27, 2003 1:04 pm

Napisal/-a NoName Ne maj 16, 2004 2:31 pm

v haynes navodilih pise za r5 turbo (c405 86-91),
cylinder head stage 1 - 60 do 65 Nm
big end bearings - 45
main bearings - 55 do 65
clutch cover - 25
flywheel [driveplate] - 50
front hubs - 250
rear hubs - 160
wheel nuts / bolts - 80

pa upam da ves da se zateguje od sredine navzven
recimo...
10   6   2   3   7
  9   5   1   4   8
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Ne maj 16, 2004 2:58 pm

JP hvala lepa!!!
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Ne maj 16, 2004 5:46 pm

NoName je napisal/-a:v haynes navodilih pise za r5 turbo (c405 86-91),
cylinder head stage 1 - 60 do 65 Nm
big end bearings - 45
main bearings - 55 do 65
clutch cover - 25
flywheel [driveplate] - 50
front hubs - 250
rear hubs - 160
wheel nuts / bolts - 80

pa upam da ves da se zateguje od sredine navzven
recimo...
10   6   2   3   7
  9   5   1   4   8


za glavo imaš samo stage 1, kaj pa dalje. Koliko so sploh navoji, ker 6 do 6,5kg je nekam malo :? , da nima slučajno za stage 1 še stg 2? - samo vprašam ker ne poznam motorja.
Slika
 
Uporabniški avatar
NoName
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jan 27, 2003 1:04 pm

Napisal/-a NoName Ne maj 16, 2004 8:41 pm

sm sou se enkrat gledat... za stage 2 3 in 4 je napisano samo _
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po maj 17, 2004 7:42 am

Za petko bo tole kr držalo, pa že 6,5kg je kr mal dost. Jst sm jih rajš na manjšo težo 58 do 60Nm prvijal.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Po maj 17, 2004 7:46 pm

v dialogysu za glavo piše sledeče:

Cylinder head gasket
C Engine

Method of tightening:
Lubricate the threads and under the bolt heads
with engine oil.

Reminder :
In order to obtain correct tightening of the cylinder
head bolts, extract any oil which may be in the
cylinder head securing holes, using a syringe.

Proceed in the following order :
1st Tightening (see table)


Engine type
C1G -- C3J
688 - C1E
689 - C1C
810 - 847
C2J -- C2 H -- C2L
C1J except turbo
__________________________________
Tightening torque( daN.m ): 5.5 to 6.5

Engine type
C1J - turbo
__________________________________
Tightening torque( daN.m ): 6 to 6.5

Engine type
840-25
840-26 - C6J
__________________________________
Tightening torque( daN.m ): 7

Engine type
C7K
840-30
__________________________________
Tightening torque( daN.m ): 7.5


zateguješ po sledečem vrstnem redu:
8 4 1 5 9
7 3 2 6 10



Adjusting the valve clearance

Allow the engine to run for 20 minutes.

After the engine has been stopped for 2.5 hours,
proceed with tightening of the cylinder head
bolts :
- slacken off bolt number 1 by 180° and retighten
it to the correct torque;
- carry out the same operation for the other securing
bolts, according to the tightening order.

Adjust the valve clearance.

The cylinder head is not retightened.
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a keylone So maj 22, 2004 10:28 am

6kn se stisne maximalno 7
0-100km/h-2dni vw 1200
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ So maj 22, 2004 11:27 am

živjo,ti glavo zategn na 8 Nm,vetili se pa štelajo 20-15. Itak pa maš tud mal občutka v roki. Po enih 800 km jo pa še enkrat zategn,pa ventile prekontrolirej.



Lp
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao So maj 22, 2004 1:00 pm

šmeks je napisal/-a:živjo,ti glavo zategn na 8 Nm,vetili se pa štelajo 20-15. Itak pa maš tud mal občutka v roki. Po enih 800 km jo pa še enkrat zategn,pa ventile prekontrolirej.



Lp



preberi moj post
zategne se na max 6,5 in se po 800km nič še enkrat ne zateguje.
po istih navodilih bi se ravnali na uradnih servisih, misliš da tam zanalašč narobe naredijo? :?
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ So maj 22, 2004 3:59 pm

shusuglao je napisal/-a:
šmeks je napisal/-a:živjo,ti glavo zategn na 8 Nm,vetili se pa štelajo 20-15. Itak pa maš tud mal občutka v roki. Po enih 800 km jo pa še enkrat zategn,pa ventile prekontrolirej.



Lp



preberi moj post
zategne se na max 6,5 in se po 800km nič še enkrat ne zateguje.
po istih navodilih bi se ravnali na uradnih servisih, misliš da tam zanalašč narobe naredijo? :?


Itak je to moje mnenje,po katerem se ravnam in se še ni nobeden od strank pritožu,da kaj ni štimalo. Itak pa če ti moj odg. ni všeč,ga pa preskoči! Teorija ali praktično delo,to je pa razlika!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov