Kolegu pušča ena od gum. Vendar mu pušča počasi, slabega 0,5 bara na dan. Gume ima skoraj nove (prevoženih 8000km). Namerava ga zapeljat enkrat v bližnji prihodnosti do vulkanizerja. Mene pa zanima kaj vulkanizer lahko sploh naredi?
Hehe, da bo nekako zaflikal že vem. Samo zanima me, kako ugotovi kje je luknja... ker predvidevam da ta ni ravno velika, glede na to da pušča tako malo.
Bo kot mi v starih časih s kolesom, gumo v vrč vode pa bo
zihr ti bo to popravi. Lahko je pa nasledje: Neki si povozu (kakšn vijak) pa zato pušča,lohk je že str ventil,pa tam pušča,ali pa maš od znotraj rjavo feltno pa zato po robu pušča.
Kaj bo naredu:v prvem primeru,ti bo tist tujek,k je u gumi vn potegnu,pa inekcijo dal notr,v 2. primeru:zamenjal ventil z novim,v 3. primeru bo pa očistu rob platišča,da gre rja dol pol pa še namazu,da bo tesnil.
monster_d je napisal/-a:Moznost je tut da ventilcek pusca... daj sline malo na ventil pa poglej ce se bo baloncek naredo... Uglavnem v najslabsem primeru das zracnico notr
Men tud po temle smrdi...... mel namreč enak primer pred enim mescem. Zamenjal ventilček in je vredu. cena ventilčka: ( 200 SIT 6 komadov)
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )
no. tudi meni spušča guma že nekaj časa, glih tako da jo moram na ene 14 dni mal dofilat. sem pa to nameraval spet danes, dam kapico dol in slišim kako pušča. torej verjetno je na ventilčku puščal ves čas, le da danes je to celo mogoče slišati. upam, da mi ne spusti do jutra. ali se da ventilček kako zategnt,ker vem da vulkanizerji ko nafilajo z zrakom z nečem zategnejo ventilček notri. s čim to zašravfajo da ne pušča več? ali lahko drugače ventilček sam zamenjam, a je potrebno dati dol gumo z feltne?
Za ventilček obstaja poseben izvijač, katerega bistvo je pravokotna zareza s katero se ventil zategne. Če imaš to, lahko zamenjaš sam - guma ostane na platišču, le zrak gre ven .
Lahko še opišem pet situacij, ki smo jih imeli pri nas. Primeri so opisani od najcenejšega do najdražjega:
Guma je spuščala na avtu. Menjava ventilčka je rešila problem, poznan vulkanizer pa nam je tudi šenkal tisti ventilček.
Guma je spuščala na mojem avtu. Vulkanizer je našel kos žeblja v gumi, in luknjo zapolnil z inekcijo. Majhen strošek, ni niti omembe vredno.
Guma je spuščala na traktorju. V originalu tubeless, ampak med delom se je nabrala umazanija med robom platišča in gumo. Zato ni več tesnilo. Tako smo v gumo dali zračnico.
Tudi primer gume iz traktorja, ampak je trajalo, preden smo našli in potegnili ven vse 3 trne od divje slive, katere so rastle zraven vinograda. V gumo smo dali zračnico.
Zadnji primer, ko je spuščala guma na dedkovem avtu: Zamenjamo zračnico v gumi, ampak naslednji dan je spet prazna. V notranjosti gume so pogledale na plano žičke iz karkase, katere so preluknjale zračnico, ki je že bila v gumi. Treba je bilo zamenjati celo gumo, ker pa takega profila ni bilo več, smo morali zamenjati obe sprednji gumi.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!