Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Felicia 1.6 vecni problem

Napisal/-a s.Hio Ne maj 30, 2004 9:51 pm

Upam da ima se kdo isto tezavo kot jaz, ker bi rad priporocal resitev. Imam kot vsi ze vedo felicio 1.6 MPI (AEE motor). Moja felicia pa ima eno napako, katero niso ugotovili se na nobenem servisu in noben mehanik.

Napaka pa je zrak v hladilnem sistemu (bi morala bit tekocina), ne vem pa od kje prihaja zrak v sistem in zakaj se ne odvaja, zato ga moram pogosto odvajat rocno. Stos pa je ker nikjer ne pusca tekocina iz sistema. Zaradi tega problema pa sem moral ze raztezno posodo menjat (je pocila).

Simptomi pa so naslednji:
- avto pocukava na nizkih obratih
- motor ima velike vibracije
- visoki minimalni obrati (stand gas, minimo) okrog 1000 obratov
- Obrati vcasih ostanejo na 1500 in nocejo past
- ko si na mestu ze minimalen dotik gasa vrze obrate na 2000 obratov ali celo vec (ne da se regulirat)
- huda odzivnost na odvzem plina (avto hudo cukne)
- vcasih bi avto rad kar sam peljal ceprav spustis plin
- v redkih primerih tudi tezko vziga

Simptomi pa se pojavijo ko je avto vroc.

Ponavadi na servisu priporocajo menjavo lopute zraka (difuzorja) a v vecini primerov ne pomaga (difuzor stane 110k sit). Vcasih pa samo nastelajo elektroniko in avto naredi lahko 1000-3000 km brez problema in potem so spet problemi (ceprav ostaja tezava vibracij).

Edina resitev te tezave pa je da avto segrejemo in ga vozimo nekaj casa (kak kilometer) pod obrati (5000 obratov, druga prestava), ga ustavimo in odpremo previdno zamasek raztezne posode (tako da ne uhaja voda a samo zrak) in pustimo posodo odprto dokler se avto ne ohladi. Ce v prvo ne deluje ponovimo postopek se 2x do 3x in avto mora delovat perfektno.

Upam da se komu dalo prebrat in da bo pomagalo pri resevanju tezav. Ne vem kaksne tezave imajo vw in seat s tem motorjem a pri skodi je ta tezava.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Po maj 31, 2004 1:08 am

Huda odzivnost na gas in različna pocukavanja nimajo veze s tem tvojim napihovanjem ekspanzijske posode.
Te motorji so tko narjeni da se sami od sebe prezračijo. Ko naliješ vodo notr pustiš avto laufat in potem vodo do max in konec!
Najbolj verjetno je da je napaka v pokrovčku ekspanzijske posode, ki ma vgrajen ventil za izpust zraka...

Napihovanje ekspanzijse lahko posode kaže tut na uhajanje kompresije v hladilni sistem, kar lahko pomeni skrivljeno oziroma počeno glavo motorja ali pa zanič tesnilo. A se ti v vodi pojavlja olje in obratno?

Razna pocukavanja in potresavanja so ponavadi posledica umazane lopute al pa kakšne napake na računalniku. Ne verjet serviserjem, pejt po carburator cleaner in pošteno spuci tisto loputo. Če ne bo dobr pa na tester.
Poglej da kje ne vleče fouš zraka, kakšni so injektorji...pel ga na tester v skrajnem primeru.

Jst takih problemov s tem motorjem v škodi nisem meu (razen rednega pucanja lopute), isto je zdej s polotom k mam isti motor (OK, tuki mi je šla vodna pumpa)...
TJUNING PA TO...
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Po maj 31, 2004 9:07 am

super98 je napisal/-a:Napihovanje ekspanzijse lahko posode kaže tut na uhajanje kompresije v hladilni sistem, kar lahko pomeni skrivljeno oziroma počeno glavo motorja ali pa zanič tesnilo. A se ti v vodi pojavlja olje in obratno?


Se strinjam z zgoraj napisanim.
Ni nujno, da se voda in olje kaj mešata, ker je spustilo tesnilo na glavi na tistem delu, kjer je kanal za vodo.
Torej, kompresija ti uhaja v hladilni sistem in na žalost ni druge rešitve kakor menjava tesnila na glavi.
Vzrok za to je lahko veliko km ali če je avto kdaj zakuhal (včasih pa kar nič...)
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po maj 31, 2004 10:03 am

Stos pa je v tem ker sem tesnilo glave ze menjal ravno zaradi tega vzroka, ker je prejsnjemu lastniku avto zakuhal in ima novo tesnilo ca 10k km. Kompresijo pa sem dal po tistem tudi merit in je dobra, ker ko je uhajala kompresija je avto narobe delal in je bilo slisat kot da klenka. Zdaj pa ni tega slisat, zrak pa pride od nevemkje.

Tako da ni te razlage.

Kaj bi lahko potem se bilo, ce so bila vsa tesnila zamenjana, glava pregledana s strani profesionalca, hladilnik pregledan, objemke vse zamenjane, termostat in ohisje nova, loputa ociscena, lambda zamenjana, zartezna posoda menjana, pokrovcek zamenjan (sem jih menjal ze tri), v vodi ni olja. Saj tudi zdaj dela avto, ne vem pa koliko casa bo se ziv, ceprav tece izredno lepo. Olja pa v 15k km ni spil niti dcl.

Upam da se tezava ne bo vec pojavila, ker mi ze prav najeda.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po maj 31, 2004 10:07 am

super98 je napisal/-a:Razna pocukavanja in potresavanja so ponavadi posledica umazane lopute al pa kakšne napake na računalniku. Ne verjet serviserjem, pejt po carburator cleaner in pošteno spuci tisto loputo. Če ne bo dobr pa na tester.
Poglej da kje ne vleče fouš zraka, kakšni so injektorji...pel ga na tester v skrajnem primeru....


Fous zrak pa zagotovo vlece. Ker imam tisto cev ki gre na loputo slabo zatesnjeno (gumica je unicena), pa ne nameravam dat 25k samo zaradi gumice. Zato me zanima kje bi dobil to:
Slika
notranji fi 70mm in potem eno polirano cev gor do filtra.

Injektorji pa so trije ocisceni in en nov, kompleten mainfold pa je spucan na novo in loputa tudi, racunalnik pa je tudi optimalno nastavljen in tudi vzig. Skratka sem skoraj generalko naredil.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Po maj 31, 2004 12:16 pm

s.Hio je napisal/-a:Stos pa je v tem ker sem tesnilo glave ze menjal ravno zaradi tega vzroka, ker je prejsnjemu lastniku avto zakuhal in ima novo tesnilo ca 10k km. Kompresijo pa sem dal po tistem tudi merit in je dobra, ker ko je uhajala kompresija je avto narobe delal in je bilo slisat kot da klenka. Zdaj pa ni tega slisat, zrak pa pride od nevemkje.

Tako da ni te razlage.

Kaj bi lahko potem se bilo, ce so bila vsa tesnila zamenjana, glava pregledana s strani profesionalca, hladilnik pregledan, objemke vse zamenjane, termostat in ohisje nova, loputa ociscena, lambda zamenjana, zartezna posoda menjana, pokrovcek zamenjan (sem jih menjal ze tri), v vodi ni olja. Saj tudi zdaj dela avto, ne vem pa koliko casa bo se ziv, ceprav tece izredno lepo. Olja pa v 15k km ni spil niti dcl.

Upam da se tezava ne bo vec pojavila, ker mi ze prav najeda.


Dejstvo je, da zrak (oz. plini) v hladilni sistem ne morejo priti od nikoder drugod kot iz motorja. Praviš, da tudi pritisk vedno bolj narašča, kar je še dodaten znak.
Mislim, da še vedno spušča pri tesnilu. Morda je zvita glava, pa tesnilo dobro ne naleže, dogajalo pa se je tudi že, da menjava tesnila ni bila dobro izvedena, pa je bilo vajo potrebno ponoviti.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po maj 31, 2004 6:07 pm

peters je napisal/-a:
s.Hio je napisal/-a:Stos pa je v tem ker sem tesnilo glave ze menjal ravno zaradi tega vzroka, ker je prejsnjemu lastniku avto zakuhal in ima novo tesnilo ca 10k km. Kompresijo pa sem dal po tistem tudi merit in je dobra, ker ko je uhajala kompresija je avto narobe delal in je bilo slisat kot da klenka. Zdaj pa ni tega slisat, zrak pa pride od nevemkje.

Tako da ni te razlage.

Kaj bi lahko potem se bilo, ce so bila vsa tesnila zamenjana, glava pregledana s strani profesionalca, hladilnik pregledan, objemke vse zamenjane, termostat in ohisje nova, loputa ociscena, lambda zamenjana, zartezna posoda menjana, pokrovcek zamenjan (sem jih menjal ze tri), v vodi ni olja. Saj tudi zdaj dela avto, ne vem pa koliko casa bo se ziv, ceprav tece izredno lepo. Olja pa v 15k km ni spil niti dcl.

Upam da se tezava ne bo vec pojavila, ker mi ze prav najeda.


Dejstvo je, da zrak (oz. plini) v hladilni sistem ne morejo priti od nikoder drugod kot iz motorja. Praviš, da tudi pritisk vedno bolj narašča, kar je še dodaten znak.
Mislim, da še vedno spušča pri tesnilu. Morda je zvita glava, pa tesnilo dobro ne naleže, dogajalo pa se je tudi že, da menjava tesnila ni bila dobro izvedena, pa je bilo vajo potrebno ponoviti.


Ceprav pa ostaja moznost da je zrak ostal noter, ko sem menjal termostat. Glava je bila obdelana (celo vec kot je potrebno je bila brusena) predenj je bila spet nastavljena na motor. Pri ponovnem merjenju so imeli vsi cilindri enako kompresijo, tako da verjetno ne pusca (roko bi dal v ogenj). Kakor pravim je bila stvar profesionalno narejena. Mogoce pa je res, da ko so mi menjali prvic termostat niso spustili sraka iz hladilnega sistema in se je ta napaka pojavila.

Najbolj pa me muci, zakaj ima motor taksne hude vibracije v prostem teku (obrati so med 500 in 600), ali ima mogoce premalo obratov? Ker fotrova vectra ima po defaultu 800 obratov (vroc avto) in je motor 1.6 75 konjev, pa nic ne trese. Saj tudi jaz nimam vec vibrasij ce dodam malo gasa in pride motor nad 750 obratov. Kako naj nastavim obrate? Mar moram to elektronsko nastavit ali se da kar zajlo gasa malo nastelat? Kaksna ideja?
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
Williams
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: To feb 03, 2004 7:43 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a Williams Po maj 31, 2004 6:38 pm

Ej, s.Hio, to, da ti trese motor pr felicii pri prostem teku ni nič čudnega. To dela več al manj pr vseh feliciah pa ne vem zakaj.
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Po maj 31, 2004 8:59 pm

Meni je tudi škoda felicia težko vžigala in sem šel na škoda servis
in ni računalnik nič pokazal ampak je mehanik vedel že takoj, kaj je
narobe. Senzor zamenjal in sedaj v redu. Senzor ima štiri kontakte.

Premeri senzor za temperaturo med kontaktoma 1 in 3.

0 C 5000-6500ohm
20 C 2250-3000ohm
40 C 1000-1500ohm
60 C 550-700ohm
80 C 275-375ohm
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po maj 31, 2004 9:19 pm

hermand je napisal/-a:Meni je tudi škoda felicia težko vžigala in sem šel na škoda servis
in ni računalnik nič pokazal ampak je mehanik vedel že takoj, kaj je
narobe. Senzor zamenjal in sedaj v redu. Senzor ima štiri kontakte.

Premeri senzor za temperaturo med kontaktoma 1 in 3.

0 C 5000-6500ohm
20 C 2250-3000ohm
40 C 1000-1500ohm
60 C 550-700ohm
80 C 275-375ohm


hvala za priporocilo, sem zamenjal ze ko si mi zadnjic to priporocal. In res pomaga, sedaj pa bi rad vedel kako naj se resim prekomernih tresljajev.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po maj 31, 2004 11:14 pm

Stratus_ je napisal/-a:Js mam obrate okol 650 ko je na delovni temperaturi...tko da maš obratov premal...
sam kako se pa to naštela pa neb vedu..ampak z gas zajlo ne boš nč rešu...kko ti kaže pa cagr za temperaturo..?

Ko si pa že glih omenu da ti cukne ko spustiš gas...mam pa jst ist problem..in mam že naročen nosilc menjalnika..tist ku je čist spodi...
aja pa med prostem teku moja felicia nč ne trese!tko da verjetn ne tresejo vse...

kak maš pa tesnilo glave...a je silikonsko slučajn?al navadn?če je silikonsko ga je treba zategnt 2x...navadnga pa ne!


Cuknila je veckrat ko sem spustil gas dokler nisem spucal lopute, zdaj je dost bolj nezna za vozit, ne cukne vec.

Kar se tice pa tesnila, nimam pojma kaksno je, ker sem na servisu menjal, vem samo da je na skatl tesnila pisalo: tesnilo glave skoda octavia. Drugace pa bom moral res verjetno se enkrat peljat na merjenje kompresije, ce je treba kaj zatisnit. Mogoce je to isti vzrok zakaj trese. Moram se malo pozanimat in se narocit pri kaksnemu da mi to izmeri tako bolj izven uradnega delovnega urnika. By the mimo poznate koga ki bi mi pregledal kompresijo ce je vse v redu in po moznosti malo zatisnil glavo po potrebi?
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To jun 01, 2004 11:35 am

Na štand gasu more bit pri segretem motorju in marellijevo elektroniko 650-670 obratov (avti do l. '98 ).
Novejše verzije majo 880 obratov (siemens).
Če maš starejšo verzijo elektronike (ki je bolša) motor potresava in maš občutek da bo crknu...sam to more tko bit.
Štand gasa se pa ne da nastavlat ne na zajlo pa tut drugač ne!

Cev, ki pride na loputo pa nima veze če slabo dihta, poglej dihtungo med loputo in kolektorjrem. Kolektor je plastičen, preveri da ni slučajno kej počen, ostane še dihtunga med kolektorjem in glavo. Katere svečke maš not?

Felicie majo že tovarniško mehkejše nosilce zato tut mal cuka...
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio To jun 01, 2004 11:52 am

super98 je napisal/-a:Na štand gasu more bit pri segretem motorju in marellijevo elektroniko 650-670 obratov (avti do l. '98 ).
Novejše verzije majo 880 obratov (siemens).
Če maš starejšo verzijo elektronike (ki je bolša) motor potresava in maš občutek da bo crknu...sam to more tko bit.
Štand gasa se pa ne da nastavlat ne na zajlo pa tut drugač ne!

Cev, ki pride na loputo pa nima veze če slabo dihta, poglej dihtungo med loputo in kolektorjrem. Kolektor je plastičen, preveri da ni slučajno kej počen, ostane še dihtunga med kolektorjem in glavo. Katere svečke maš not?

Felicie majo že tovarniško mehkejše nosilce zato tut mal cuka...


AAAAAAAAA

Kolektor sem ravno v petek cel pregledal in zamenjal vse gumice (za vsak slucaj). Ce pa reces da mora tako bit, potem ti bom pa verjel. Svecke pa mam bosch 4 (dobre svecke).

Kaj gumice ce kupis nove so kaj trse, ker zadnji ko sem kupoval neke gumice so mi zatrdili, da imajo novega dobavitelja za vse gumice in so zdaj 20% trse. Se jih sploh splaca menjat. Nujno pa moram zamenjat gumice stabilizatorja, ker ropota in tudi od koncnika roke (je pa 4 ure dela - razrezat celo roko)
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand To jun 01, 2004 8:11 pm

A imaš svečke na štiri elektrode?
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 To jun 01, 2004 8:22 pm

Najbolš dela s svečkami NGK BUR6ET
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio To jun 01, 2004 10:54 pm

jaz sem jo spucal z cistilom za carburatorje. To je ena taka kislina. Ko sem jo spucal pa se je svatla kot nova.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider Sr jun 02, 2004 10:08 am

Svečke na 4 elektrode kao niso uredu za vsak avto. Men so ble odsvetovane.
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 103 gostov