Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
popek25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe jun 04, 2004 1:34 pm

Pregrevanje motorja!

Napisal/-a popek25 So jun 05, 2004 4:01 pm

Imam sledeč problem, na forumu sem nov, tako da vas prosm, da če bom napisu kako neumnost, da mi tega ne zamerite, a prov :D
Imam občutek, da se mi motor prekomerno segreva. Avto je Ford Escort 1.8 16V, letnik 91. Tud kadar se vozim ponoč, se mi na dolgih razdaljah prižiga ventilator, ko pa dvignem pokrov, pa kr butne vročina vate. Po ocenah drugih pa po lastnih izkušnjah se ne bi smel tok gret. Kazalec za temperaturo je skos na normalni poziciji, hladilne tekočine je zadost, na sumu imam slab hladilnik al pa slabe cevi, da so kej zamašene pa hladilna tekočina slabo krož. Aja, pa še to. Gretje v avtu mi že od zime ne dela, a je možno, da tud to kej vpliva?
Vnaprej hvala za odgovore

lp
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor So jun 05, 2004 4:07 pm

Gretje ti ne dela ker se ti je zamašila pečka oz izmenjevalec toplote( Podobno hladilniku sam da ful manjš pa bol fino)
Če imaš kazalec temp. na normalni poziciji pol naj bi blo vse vredu razen če ni kej narobe z njim.
 
Uporabniški avatar
HPFreak
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Po feb 17, 2003 11:44 pm

Napisal/-a HPFreak So jun 05, 2004 4:10 pm

Se mi zdi da ni panike. Tudi meni se na dolgih relacija (kar se mi zdi normalno) prižiga ventilator in ko odprem haubo mal ven vročina butne-ampak čisto malo, zato me skrbi da pri tebi gre res za pregrevanje.
Pejt na servis, nej ti pregledajo merilec temp. al pa sam izmeri temp. motorja...

LP uroš
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So jun 05, 2004 4:18 pm

hm... no ja tisti kazalci za temperaturo znajo tut lagat :?
Uglavnem zmer enkrat temperaturo...
SAm pomoje je cist ok ce je tak...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jun 05, 2004 8:13 pm

Izmeri temparaturo ročno pa boš najbolje vidu :wink:
Drgač pa mora bit okol 90 stopinj celzija.
Tist na pamet kok ti butne je bolj tko.... ker men se tud zdi če tkole probam da je motor daleč pregret..... vendar ni tako.
Izmeri ročno pa boš vidu :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim To jun 08, 2004 11:28 pm

hmm kaj jst vem. men se tud po kratkih relacijah ventilator pržge pa laufa med vožnjo, pa tud k se ustavm. kazalci pa res znajo lagat. pride nekje malo pod polovico in se tam ustavi, neglede na temp. pač preglej vse cevi, lego tablice (če zapira vhod zraka) pa kot so že rekl, zmer temp. hlad. tekočine enkrat. Lp
 
Uporabniški avatar
GorazdO
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2109
Pridružen: So apr 17, 2004 8:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GorazdO Sr jun 09, 2004 2:15 am

- poglej če imaš kak ventil za odzračevanje - če ga najdeš, odzrači sistem in dolij vodo (motor naj medtem teče);
- preveri hladilnik - če imaš še celo satovje (lahko da ga del manjka (frendu je zgnilo 1/3 satovja)...
Power is nothing without Control; so Think, Feel, Drive...
 
Uporabniški avatar
EscortXR3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To jan 13, 2004 11:22 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EscortXR3 Sr jun 09, 2004 7:43 am

Ne vem kako majo eni avti vključno z mojim to bedn naštiman, ko ugasneš avto neha tud ventilator delat. In pol ko ga kmal zatem ponovno vžgeš se motor sploh ni kej dost ohladil ker ventilator ni delu :?:
Honda Accord 2.0i
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Sr jun 09, 2004 8:43 am

V primeru slabega akumulatorja si pa lahko hvaležen za to. Tk je blo pri moji mami avto je še za silo pržigal. Enkrat ko je blo pa vroče ona avto ugasne se pržge ventilator, avto pa naslednič ni več prižgal.

Pa počakaj da vetilator naredi svoje predno avto ugasneš.
 
peroman
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 26, 2003 6:51 pm

Napisal/-a peroman Sr jun 09, 2004 7:47 pm

senzor za temp stevec je navadno na glavi motorja, termostat z ventilator pa na hladilniku.
del temp motorja, recimo da je 90°C temp kjer termosta vklopi ventilator, pa okol 70-80°C. Ko se peljes je temp v hladilnuku vedno nekoliko manjsa kot temp vode v motorju. ko se pa ustavis se voda v hladilniku malo segrejo in ventilator vklopi. Glede na to da ti kazalec za temp dela, bi moglo bit vse vredu.
Gretje ti pa lahko ne dela iz vecih razlogov. Lahko da se ti je samo zajla z lopute snela. Ce ni kakijh pizdarij v hladilni tekocini, potem se ti verjetno niso zamasile cevi gretja ceprav so navadno precej tanke.

Hladilne tekocine je dovolj?

lp,
Pero
 
popek25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe jun 04, 2004 1:34 pm

Napisal/-a popek25 Pe jun 11, 2004 7:30 am

Vode mam zadost notr, včeri popoldne sm zmeri temperaturo hladilne tekočine pri ogretem avtu, ko je začel delat ventilator: 93,4 stopinj celzija. To se mi zdi čist normalno, tko da mislm da ni panike glede tega. Sm pa včeri pol še mal povečal odprtine za hlajenje motorja in mam občutek da je fuulll bolš. Bom vidu čez čas kaj bo

lp
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko Pe jun 11, 2004 1:34 pm

popek25 je napisal/-a:Sm pa včeri pol še mal povečal odprtine za hlajenje motorja in mam občutek da je fuulll bolš


Kaksne odprtine si ti to povecal? :oops:
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe jun 11, 2004 9:40 pm

Pozdravček!

Mislim da je tista vročina pri fordih kar normalna zadeva, saj se na našem fordu dogaja podobno, čeprav je povsem drug model (Ka). Gretje ti verjetno ne dela, ker se je zamašil grelec (pečica), preveri pa tudi, če je gumb za uravnavanje gretja povezan z ventilom ki spušča vodo v grelec, saj je možno da se je povezava prekinila in je ventil vedno zaprt.

LP Tristan01
 
Uporabniški avatar
PriSon
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Sr avg 13, 2003 12:48 pm

Napisal/-a PriSon Pe jun 11, 2004 9:59 pm

No, sam vozim Escorta 1.6 16v l.95 mk7 in sem tudi bil v skrbeh, da nekaj ne štima...in je v bistvi finta taka, ko se počasi vozim se motor full segreje s tem, da kazalec za temp. ne gre čez normal..., ko pa furam hitreje pa je dost nižje kazalec kot pa, če se počasi furam...saj logično nekak...da še zrak hladi! Na tehničnem sem imel temp. motorja 103°C (plini odlični 181.600 km ) in je bil kazalec tak malo čez polovico - ventilator se je redno vklapljal! To pišem za poletje, zdaj zadnje dni...pozimi je vedno pod polovico kazalec! Sicer pa menjava termostata ni finančno katastrofalna...nekih 3000 sit stane...kaj več zveš na Ford forum! Mislim pa da dokler ti kazalc vidno deluje ni panike, panika bi bila, če se kazalec ne premakne!

LP
 
Uporabniški avatar
EscortXR3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To jan 13, 2004 11:22 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EscortXR3 Po jun 14, 2004 9:27 am

Za gretje že vem kaj je. Sploh ni povezave z ostalim sistemom in normalno da voda ne more krožt. Drugač je pa pr men ista fora, ko se vozm po mestu se mi ventilator vklaplja, kazalec pa sploh ne gre čez polovico. Ko se pa po avtocesti vozm pa pade pod polovico.
Honda Accord 2.0i
 
Uporabniški avatar
EscortXR3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: To jan 13, 2004 11:22 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EscortXR3 Po jun 14, 2004 9:31 am

pusko je napisal/-a:
popek25 je napisal/-a:Sm pa včeri pol še mal povečal odprtine za hlajenje motorja in mam občutek da je fuulll bolš


Kaksne odprtine si ti to povecal? :oops:



na sprednji maski sem odžagal plastičen pokrov, ki zakriva hladilnik na maski. Pol pride pa mrežica notr. In je prec opazt da se manj greje. Sm si pa mal hladilnik ogledoval in vidu da je ful zapacan s kamenčki pa žvalmi in bo treba to spucat al pa enga bolšga na odpadu najdt:)
Honda Accord 2.0i
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po jun 14, 2004 11:12 am

Pozdravček!

Če greje kabine ni povezano z vodo iz motorja za to po vsej verjetnosti obstaja dober razlog- beri nekje je spuščala voda. Po vsej verjetnosti ne bo dovolj da samo priklopiš cevi nazaj, ampak bo treba še kaj več narediti.

Lp Tristan01
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov