Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Pedal bremze na c3 trd

Napisal/-a Mrcina To jul 13, 2004 6:57 am

Eno vprašanje bi imel. Na sestrinem citroenu c3 je pedal bremze, preden vžgeš avto, popolnoma trd. Isto kot da bi ga pri ugasnjenem motorju napumpal. posledično bremza ne prime popolnoma nič, dokler avta ne vžgeš. Kar je precej nerodno, če avto stoji na nagibu, saj moraš vedno čuvat, da je ročna zategnjena, preden pritisneš sklopko, da vžgeš avto. A je to normalno za c3, ker tega nisem videl še pri nobenem avtu? Al gre za kako napako? Hvala za odgovore. Aja, avto je takorekoč nov, 3 mesece in 5000km prevoženih.

LP Mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To jul 13, 2004 7:01 am

seveda da je trd,ker servoojačevalec ne dela...ne razumem zakaj te to moti,če parkiraš v klancu,daj v prestavo,pa ročno potegn,če se pa med vožnjo ustavljaš na klancih,ti pa avto lavfa tko da nebi smel met problema.
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina To jul 13, 2004 7:59 am

Pri vseh ostalih avtih, ki sem jih vozil, pa vsi so imeli servoojačane bremze, je bremza še vedno prijela, ko si ugasnil avto, oziroma preden si ga vžgal. Samo če si jo prevečkrat pritisnil pri ugasnjenem avtu je ratala popolnoma trda (se ne premakne niti za mm) in ni več prijela. In ta stvar mi je logična. Sam pri c3 pa je trda TAKOJ, ne da bi jo predtem parkrat pritisnil. Zdej pa ne vem al je to posebnost pri servu al gre za kako napako. Ne vem zakaj bi moral met ročno zategnjeno, ko ga vžigam. Jst ko ga vžgem, ga mam v brzini pa bremzo tiščim (če je nagib), pol pa pač normalno speljem. ne vem po keri logiki bi avto mogu met zategnjeno ročno, preden spelješ.

LP mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To jul 13, 2004 8:25 am

Ocitno ma C3 majhen "rezervoar" za sitsnjeno zavorno tekocino in zato zelo hitro zgubi pritisk, al pa je mogoce premal zavorne tekocine. Poskus to mal pogledat, sej bi mogu najdt eno tako posodico, pa min pa max ma oznaceno... vsaj pr Golfu IV.

Drgac pa jest skor nikol ne tiscim bremze med vziganjem motorja. Levo nogo lepo na sklopko, desno pa pr gasu, rocna pa zategnjena, ce je klanc... ce ga ni, je ponavad odtegnjena.
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina To jul 13, 2004 10:51 am

Hmmm, ravnokar klical servis, trdijo da je to popolnoma normalno... Je res? Ma kdo na c3 isto trd pedal bremze pred vžigom? Al pa na kakem drugem avtu? svašta, jst to še na nobenem nisem vidu...
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron To jul 13, 2004 1:05 pm

Ma pomoje to ni normalno!!

Poloti so meli podobne težave (prejšnji model, pred face lift-om) tam je bil vzrok v prepereli cevki, ki je "dovajala podtlak" do sevo ojačevalnika.

Probaj zalaufat avto, pritisni bremzo (jo drži) in ugasni avto. Če pedal takoj postane trd, ali ga celo potisne navzgor, pol ti verjetno nekje sesa zrak!

Če se to dogaja, pri delujočem motorju odpri havbo in poslušaj če pri cevkah okoli servota kje sesa zrak.

Samo če se to dogaja, pol mora že kar fajn spuščat.

Drugače pa pusti avto stati čez noč, zjutraj pa mora pedal še vedno bit mehak!!

Pol pa na servis in naj zamenjajo (saj ti pripada garancija)!


Tudi če ma zelo mali sevo boben (kar pa verjetno nima), mora (če vse vredu tesni) pedal ostati mehak!!
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina To jul 13, 2004 1:12 pm

zdejle me je to prov razpiz***o in grem takoj ko pridem s šihta pregledat ene dva c3-ja če jim isto dela, pa prečekiral bom to, kar ste mi dozdej napisali. Dejte še napisat če je pri kakem avtu to isto. Ker res ne vem al sm jst butl pa ne poznam najnovejših dosežkov servo tehnike, al je pa un tip na servisu i****...

LP Mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To jul 13, 2004 8:49 pm

A radio pa dela v C3 tko k more ?
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Klausz
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 08, 2003 7:42 pm

Napisal/-a Klausz To jul 13, 2004 8:52 pm

Kaj pa klima? Normalno dela?
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To jul 13, 2004 9:09 pm

On ze ve zakaj to sprasujem. In ja vem da nima veze z bremzami.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Sr jul 14, 2004 6:50 am

Radio dela bp... Seveda. če so ga pa morali 'strokovno' vgraditi :lol: na pooblaščenem servisu, ker če ne, ne bi priznali garancije.... :lol: :lol: :evil:

Aja, pa klima dela tut kul :D :D :D

LP Mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
avtomobilist
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Ne okt 26, 2003 11:46 pm

Napisal/-a avtomobilist So jul 17, 2004 5:40 pm

Crknil ti je nepovratni ventil, ki se ponavadi nahaja med servo ojačevalnikom in vakum cevjo, ki gre iz tega ventila na sesalni kolektor (oz. vakum pumpo pri dizel motorju).

Funkcija tega ventila je, da kljub ugasnjenem motorju zadrži vakum v servo ojačevalniku in ti s tem omogoči 2-3 zaviranja z ugasnjenim motorjem.

Strošek popravila bi moral biti minimalen.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So jul 17, 2004 9:17 pm

se strinjam. :wink: Pedal ne sme ostati trd v nobenem primeru.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Ne jul 18, 2004 7:48 am

avtomobilist je napisal/-a:Crknil ti je nepovratni ventil, ki se ponavadi nahaja med servo ojačevalnikom in vakum cevjo, ki gre iz tega ventila na sesalni kolektor (oz. vakum pumpo pri dizel motorju).

Funkcija tega ventila je, da kljub ugasnjenem motorju zadrži vakum v servo ojačevalniku in ti s tem omogoči 2-3 zaviranja z ugasnjenim motorjem.

Strošek popravila bi moral biti minimalen.



Točno tako.

Isti problem je mel brat na Peugeot Partnerju. Če je avto v garanciji, je popravilo zastonj, traja pa pet minut. Pojdi na servis, in jim reči naj ti zamenjajo. Če ti rečejo, da je normalno se pa skregi, ker ga ni avta na svetu, ki bi mel trd pedal preden vrgeš avto (enkrat se sigurno da zabremzat).
http://www.raceland.si
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov