Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Moder dim

Napisal/-a vR5GTT Po jul 19, 2004 2:43 pm

Avto je petka turbo, problem pa je da ko avto po dolgi vožnji, seveda ga še nekaj časa pustim laufati ugasnem mi potem ko hočem it naprej najprej zelo težko prižge in pokadi moder dim pa dodajat ji moram gas. Olja ne žre saj na šipki se ne vid. Segreta v obrate nič ne kadi, ok mal ampak res mal črnga dima, kaj bi blo lahk pri vžigu??? thanx
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
mišel
Novinec
 
Prispevkov: 412
Pridružen: Sr sep 10, 2003 4:30 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a mišel Po jul 19, 2004 2:45 pm

meni se zdi da je kar kriva turbina za moder dim :wink:
 
Uporabniški avatar
Vičo
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Po mar 15, 2004 12:14 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a Vičo Po jul 19, 2004 3:04 pm

mišel je napisal/-a:meni se zdi da je kar kriva turbina za moder dim :wink:



:?: :?: :ue


DOL Z NJO!!!!! :D :D :D
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po jul 19, 2004 3:19 pm

Če je moder dim je 100 % olje. Iz kje ti pušča pa nimam pojma. Bi blo pa za probat obiti turbino, samo kr mal dvomim da v turbini to pušča?
Za črn dim kasnej je pa treba mešanco sam mal nastavt (preveč bencina).
Slika
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Po jul 19, 2004 3:20 pm

zihr ti nekje papca olje pa to ga papca tko mal nebo tega opazu na palci po kakih parih kilometrih za turbinco pa nebi vedu k nimam iskusnj z njimi :)

Lp PiLLLe
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Po jul 19, 2004 3:45 pm

Tako kot opisuješ so lahko MOGOČE tefloni.

Priletiš z vročim motorjem, čez en čas ugasneš, razgreto olje steka mimo teflonov po ventilih, kasneje vžgeš motor, začne kurit viška olja v cil. in na ventilih, malo mrda motor (zaradi viška olja - masti svečke), čez čas vse ok.

Samo teorija :)
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jul 19, 2004 4:47 pm

Prva varianta zakaj ne vžiga:
Ali ti dela ventilator za frgazer?
Če ti dela potem ti premalo hladi frgazer in ta se ti pregreva. Ker se pregreva ti tudi ves bencin, ki bi moral čakati v cevkah za ponovni vžig takoj izhlapi. Zato ti avto vroč ne bo normalno vžigal.
Preveri tudi cevke za povratni vod. Imeti moraš najmanj 3 cevi - 2 gresta iz tanka do frgazerja in 1 gre nazaj, da odvečni bencin teče nazaj v tank.
Če ti kdaj takole ne vžge probaj samo odpreti tank in ga potem takoj zapri nazaj.

Druga varianta plav dim ko je mrzel:
V turbini ti malo olje pušča( v vsaki turbini ga gre malo - nič narobe) In to ti gre v frgazer pa mal plavo pokadi - vsaka petka turbo mal pokadi tut pr šaltanju v nižjo prestavo k se obrati turbine enormno dvignejo. Nič nenavadnega.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jul 19, 2004 6:06 pm

din je napisal/-a:Tako kot opisuješ so lahko MOGOČE tefloni.

Priletiš z vročim motorjem, čez en čas ugasneš, razgreto olje steka mimo teflonov po ventilih, kasneje vžgeš motor, začne kurit viška olja v cil. in na ventilih, malo mrda motor (zaradi viška olja - masti svečke), čez čas vse ok.

Samo teorija :)

In tale teorija drži tud u praksi :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov