Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
santos
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:53 pm

manšeta zgloba

Napisal/-a santos So jul 31, 2004 11:52 am

Počila je manšeta zgloba pri favoritki, zdaj bi se pa jaz tega kar sam lotil in me zanima, kaj vse je treba dol pobrat, da jo lahko zamenjam? :?:
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ So jul 31, 2004 1:23 pm

če nimaš velik pojma,potem rajši pusti....

no sj ni težko če znaš :P pa da te ne bom prestrašu... :-P


dvign avto,dol uzem kolo,odvij akso,iztakni zblob vilice,iztakni akso vn iz pesta,manšeto dol prereži...potem naj ti pa en akso notr prek menjalniku drži...ti pa udari po zglobu,da ga iztakneš....bo šlo??

no če nimaš pištole je vrstni red malo drugačen!
 
Uporabniški avatar
Williams
Novinec
 
Prispevkov: 392
Pridružen: To feb 03, 2004 7:43 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a Williams So jul 31, 2004 1:32 pm

Točn tko nared, k ti je šmeks povedal

Mater, pri Citroenu AX je pa tko za****n pol nazaj spravit, sm že parkrat menjal, če nimaš dobrih živcov je boljš, da pustiš pr miru
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 So jul 31, 2004 2:04 pm

Pri favoritki ne bo nč vn iz menjalnika stekl...ni treba nč držat.

Pa upam da veš kako gre najlažje končnik dol.
TJUNING PA TO...
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 So jul 31, 2004 7:57 pm

Williams je napisal/-a:Točn tko nared, k ti je šmeks povedal

Mater, pri Citroenu AX je pa tko za****n pol nazaj spravit, sm že parkrat menjal, če nimaš dobrih živcov je boljš, da pustiš pr miru


se strinjam :(
Klikni za povezavo na salon.
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black So jul 31, 2004 8:47 pm

šmeks je napisal/-a:če nimaš velik pojma,potem rajši pusti....

no sj ni težko če znaš :P pa da te ne bom prestrašu... :-P


dvign avto,dol uzem kolo,odvij akso,iztakni zblob vilice,iztakni akso vn iz pesta,manšeto dol prereži...potem naj ti pa en akso notr prek menjalniku drži...ti pa udari po zglobu,da ga iztakneš....bo šlo??

no če nimaš pištole je vrstni red malo drugačen!


mal vrstni red zameni drugač boš težko odvil polgred

odvij polgred,dvigni avto,vzem dol kolo.....
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Ne avg 01, 2004 8:50 am

1. Odviješ matico na polosovini pri kolesu (30 ali 32 ključ)
2.Dvigneš avtomobil
3.Odviješ 4 vijake od kolesa (19 ključ)
4.Odviješ matico od volanskega končnika in ga zbiješ. S kladivom udariš ob končnik in mora odpustiti.
5. Odviješ matico na vijaku ki drži zglob premnika (kuglo). Nato s kladivom udariš ob zglob in mora odpustiti.
6. Potem potegneš polosovino iz pesta nato pa še iz menjalnika, pomagaš si z pajserom.
7. Zamenjaš manšeto in ponoviš vse isto v obratnem vrstnem redu.
 
mitja320
Novinec
 
Prispevkov: 327
Pridružen: Pe avg 29, 2003 2:15 pm

Napisal/-a mitja320 Če avg 05, 2004 8:22 pm

Ne pozabi na objemko, ali kako bi ji rekel notri v homokinetičnem zglobu, ker drugače ti tudi macola ne pomaga, da razdreš polos. Če boš vlekel polosi ven iz menjalnika pred tem izpusti olje iz njega, ker ti bo drugače teklo ven (po tem ga naliješ nazaj). Pazi na tisti strani, kjer pride polos notri v menjalnik, ker tisti trije ležaji nimajo neke varnostne sponke ampak kar razpadejo. In je kar jeba potem to nazaj sestaviti. Če se prav spomnem je manšeta enaka tisti na Golf II, stane pa v kompletu z objemkami in mastjo pod 2.000. Tiste masti, ki jo dobiš zraven (če) je premalo. Kupi še (700 sit/kg) in napolni celo manšeto. Pazi, da boš cel oblečen v stvari, ki jih lahko vržeš stran, ker te masti ne boš več spravil ven, pa tudi cel boš umazan. Zraven vsega tega pa še smrdi za znoret. Za tiste objemke manšete (drugačne, kot serijske) rabiš posebne klešče za stisniti, ali pa tiste za vlečti ven žeblje+vodovodarske.

Če to delaš prvič ne boš našel objemke (sponke, ne vem kako bi ji rekel), ki drži oba konca polosi skupaj, tako da boš verjetno moral vzeti celo polos ven.

Upam, da sem te s tem postom malo prestrašil in da boš to raje dal mehaniku. Poznam mehanika, ki svoj avto pelje drugam za to :wink: , pa tudi sam tega na Favoritu ne bi več delal, ga raje zažgem.
 
santos
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 64
Pridružen: Če mar 04, 2004 3:53 pm

Napisal/-a santos Pe avg 06, 2004 6:14 pm

Hvala vsem za nasvete. :D
Se je vse končalo pri tisti matici, ki drži polosovino (pri kolesu), je nikakor nisem mogel odviti, sem vrtel sprednji gumo pa je bil avto na tleh :x , sem peljal potem k mehaniku, pa se je še on matral pol ure z vsemi možnimi spray-i, pa še pogreti jo je moral z ognjem, da jo je odvil!

lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov