Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
logi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po jul 05, 2004 10:47 pm

Citroen ZX 1.4 - ugaša

Napisal/-a logi To avg 10, 2004 9:24 pm

Na sinovem citroenu ZX 1.4 i se v zadnjem času pojavlja napaka in sicer mu motor v prostem teku llaufa na cca. 800 obratov in manj. Ko avto zaustavi, motor crkne. V prvih razgovorih z mehaniki je bil omenjan motorček prostega teka, kateri naj bi bilč zanič.

a je imel kdo podobne probleme.

lp in že vnaprej hvala za pomoč
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To avg 10, 2004 9:29 pm

ja meu sm jest podobne probleme,

pa je bilo prav to motorček prostega teka + neki potenciometer keri naj bi to vse skup fural oziroma krmilil , novo je to selo drago vsaj pr men naj bi bilo tako,da pa se za pocen rabljeno dobit :wink: ,pa še sam lahko namontiraš
Slika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To avg 10, 2004 9:45 pm

motorček prostega teka je tam okol 30k potenciometer lopute pa zna bit zelo drag,ker se dobi samo v kompletu,je pa okol 80k (te cene so čist okvirne,tko da me ne za besedo držat)

Vsekakor pa probajte za začetek samo motorček prostega teka očistit.
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 To avg 10, 2004 10:02 pm

šmeks je napisal/-a:Vsekakor pa probajte za začetek samo motorček prostega teka očistit.

se strinjam
Klikni za povezavo na salon.
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Sr avg 11, 2004 9:04 am

šmeks je napisal/-a:
Vsekakor pa probajte za začetek samo motorček prostega teka očistit.


Tudi jaz tako pravim: vzame se ga narazen, očisti in lepo ponovno namaže - preizkušeno že na več avtih...
 
logi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po jul 05, 2004 10:47 pm

Napisal/-a logi Če avg 12, 2004 12:05 pm

Zahvaljujem se vam za vaše nasvete. Danes sva bila s sinom na Citroen servisu in sva vozilo testirala na računalniku. Vse je pokazalo OK. Serviser pa je ugotovil, da se je nekdo "igral" z varovalko /ziherenga/ na zajli gasa in jo prestavil, česar pa ne bi smel. Serviser je varovalo premaknil in motor dela OK. Kakor sem rekel pa je test pokazal vse OK.
Serviser pa je tudi svetoval, da naj zamenjava še filter goriva, kar bova storila še danes.

ps.

Sedaj motor dela OK in moram potrkati ob les, kakor pravijo, vendar pa je zjutraj nagajal ko sva šla na servis, ko pa sva se vračala je delal kot ura.

Še enkrat hvala
 
Uporabniški avatar
Nuclear_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če avg 12, 2004 9:44 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Nuclear_ Če avg 12, 2004 9:52 pm

Živjo vsem citroenovcem kateri njih konjiček laufa in pa seveda tistim, k jim pač ne. Na stvari je tkole cirka 1,5 mesca nazaj sm od "kolega" oz. "sodelavca" kupil ZXa `93 1.4i kateri je imel prevoženih 175.000 .
Po vsej registraciji in ostalih problemov sem rekel, da ga lepo peljem mehaniku in mi lepo naredi server, ker ne verjamem nobenemu, ki prav:"JA sm delal servis...blabla.." , zato ker nobena nalepka ni bila čitljiva pa še čudno je "cukal".

Tako grem lepo mehaniku in mi lepo pove..tole tole tole in tole bo za zamenat jst pa :vuur .... si rečm ok in se lepo začne.

menjan:

- olje
- oljni filter
- bencinski filter
- svečke ( vse na motorju ter razdelilni kapi)
- "dihtnga" zamenjana (1 in 2 cilinder puščal olje)
- brušena glava
- jermen
-"glavni" jermen---ne vem kako bi ga imenoval saj se ne spoznam tolk
- "šponar"

to bi bilo vse....aja še motor mi je opral tako, da je kot nov...shiny and new.

Problem je pa v tem, da se s tem nobena napaka ni odpravla.

prvo mi je crkaval v prostem teku ter ko sem spustil gas na parkiriščih oz. križiščih..smo rekli da je motorček prostega teka...ok grem jerovšku na test mi javi da je vse ok in komp ni nč javu..sm bil zravn....edino kar mi je naredu je to da mi je zajlo "odšponal" saj je bila zategnjena ter je motil komp...ok se vozm domov 100km vse ok...pridm domov odprem pokrov kaj vidm...na novi dihtngi ter na novo zbrušeni glavi se je pokazalo olje...( mogoče dihtnga ali bog ne daj BLOK )... No ga pustim in grem zvečer do mehanika....vžgem avto ZAČNE CUKAT SPET...pr spelavanju mu zmanka gasa ter ga potem spet na novo zategne....dam v 2. lepo gas KOT DA BI GA KONJI OD ZAD DRŽAL....nikamor...se ustavm odprem havbo mal nateram obrate tam cirka 10s...se usedem mal zacuka ampak potem več ne....vozu tam 130km/h ter sprobaval če kej cukne če menam v 3., 2., 4 itn.....LAUFA VSE....pr mehaniku se menm za blok motorja pa za dihtngo in grem domov...na prvem križišču spet....ne gre nikamor...ga pustim v 3. in ga z 3. furam tam 3500 obratov....POTEM PA VSE SPET LEPO LAUFA...

zdaj pa moji soforumaši dejte mi pomagat, ker bom obupal in vse skup prodal čeprav sm se na njega zelo navezal saj se hudič pelje ko grom...Pa še nove gume sm kupu

PS: sorry za dolg post....
logi napaka ni odpravljena...
:sadd
 
Uporabniški avatar
Gti-Driver
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: To apr 13, 2004 9:28 pm

Napisal/-a Gti-Driver Če avg 12, 2004 9:59 pm

Nuclear_ je napisal/-a:Živjo vsem citroenovcem kateri njih konjiček laufa in pa seveda tistim, k jim pač ne. Na stvari je tkole cirka 1,5 mesca nazaj sm od "kolega" oz. "sodelavca" kupil ZXa `93 1.4i kateri je imel prevoženih 175.000 .
Po vsej registraciji in ostalih problemov sem rekel, da ga lepo peljem mehaniku in mi lepo naredi server, ker ne verjamem nobenemu, ki prav:"JA sm delal servis...blabla.." , zato ker nobena nalepka ni bila čitljiva pa še čudno je "cukal".

Tako grem lepo mehaniku in mi lepo pove..tole tole tole in tole bo za zamenat jst pa :vuur .... si rečm ok in se lepo začne.

menjan:

- olje
- oljni filter
- bencinski filter
- svečke ( vse na motorju ter razdelilni kapi)
- "dihtnga" zamenjana (1 in 2 cilinder puščal olje)
- brušena glava
- jermen
-"glavni" jermen---ne vem kako bi ga imenoval saj se ne spoznam tolk
- "šponar"

to bi bilo vse....aja še motor mi je opral tako, da je kot nov...shiny and new.

Problem je pa v tem, da se s tem nobena napaka ni odpravla.

prvo mi je crkaval v prostem teku ter ko sem spustil gas na parkiriščih oz. križiščih..smo rekli da je motorček prostega teka...ok grem jerovšku na test mi javi da je vse ok in komp ni nč javu..sm bil zravn....edino kar mi je naredu je to da mi je zajlo "odšponal" saj je bila zategnjena ter je motil komp...ok se vozm domov 100km vse ok...pridm domov odprem pokrov kaj vidm...na novi dihtngi ter na novo zbrušeni glavi se je pokazalo olje...( mogoče dihtnga ali bog ne daj BLOK )... No ga pustim in grem zvečer do mehanika....vžgem avto ZAČNE CUKAT SPET...pr spelavanju mu zmanka gasa ter ga potem spet na novo zategne....dam v 2. lepo gas KOT DA BI GA KONJI OD ZAD DRŽAL....nikamor...se ustavm odprem havbo mal nateram obrate tam cirka 10s...se usedem mal zacuka ampak potem več ne....vozu tam 130km/h ter sprobaval če kej cukne če menam v 3., 2., 4 itn.....LAUFA VSE....pr mehaniku se menm za blok motorja pa za dihtngo in grem domov...na prvem križišču spet....ne gre nikamor...ga pustim v 3. in ga z 3. furam tam 3500 obratov....POTEM PA VSE SPET LEPO LAUFA...

zdaj pa moji soforumaši dejte mi pomagat, ker bom obupal in vse skup prodal čeprav sm se na njega zelo navezal saj se hudič pelje ko grom...Pa še nove gume sm kupu

PS: sorry za dolg post....
logi napaka ni odpravljena...
:sadd


Je mel brat podoben problem na bx-u in sma spucala rezervar za gorivo pol je pa avto normalno laufal.
:wink:
 
Uporabniški avatar
Nuclear_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če avg 12, 2004 9:44 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Nuclear_ Če avg 12, 2004 10:11 pm

men tut na to idejo vleče...mogoče veš kako bi to naredu...kaj moram imeti...bolš da pokurm benz da mi ne gre vs u *urc al kako...
 
Uporabniški avatar
Nuclear_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če avg 12, 2004 9:44 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Nuclear_ To avg 17, 2004 5:52 pm

Še nekaj me zanima in sicer tole. Zakaj mi olje pušča še zmer na istm mestu...1. in 2. cilinder??? Prvič pobrusu glavo zamenjal dihtngo in je puščal kar smo ugotovili, da je bil dihtnga zanič....No pa še enkrat pobrusmo zamenamo avto laufa cirka eno uro."jebeš benz :) " in je vse ok....grem domov cirka 15km in zjutraj pogledam in kaj vidm...olje....zdej sm se pelal 12 km neki iskat in pogledam in je že vse zapacan....kaj bi to bilo....sm že obupal ampak bom probal še z tesnilno maso pa bomo vidl....drgač cukanje je verjetno to da treba injektorje spucat sam za to ni pene---morm to olje poštimat čeprav izguba ni velika in tudi motorju ne škoduje samo nočem vozit takšnega avta...any1?
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe To avg 17, 2004 10:15 pm

mogoce ti je pocu blok cist pr vrh pa k se napumpa pritisk olja zacne vn zbijat

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
Nuclear_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če avg 12, 2004 9:44 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Nuclear_ Sr avg 18, 2004 5:57 pm

evo slikci

Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr avg 18, 2004 7:58 pm

kot vidim ti še vedno (na žalost) spušča olje izpod glave....

...kaj preveč konkretnega ti ne morem rečt....lahko je pa sledeče...

*kolkrat je že bila glava brušena (če je prevečkrat tud ni dobr) dol je mora uzet največ (pri enkratnem brušenju) en centl (če se motm naj me kdo poprav!!!)

*mogoče jo mojstr ni dobr obdelal :P (glavo mislm) da jo ni poravnal...

*lahko so ti tud tesnilo glave narobe obrnili (zato k ponavadi piše na njej,katera stran je zgoraj) al pa so ti en oljni kanal zaprl (nevem no,če so izbtral napačno tesnilo,al pa ga narobe obrnili)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov