Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Motor se ne ugasne

Napisal/-a Shatzy Pe avg 13, 2004 11:12 pm

Moj čiča ma Polota 1.9 D, letnik 199x, vem pa da nima štroma v motorju. U glavnem, avto ne j**e nikog pet posto! Kljub temu da ključ obrneš in iztakneš iz ključavnice, motor še vedno laufa. Kkšn konstruktiven predlog :?: :roll:
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Pe avg 13, 2004 11:14 pm

Na + ali pa - kabel od akumulatorja naj stikalo naštima :P :lol:
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 Pe avg 13, 2004 11:17 pm

na ključavnici se stakne kable za štrom, če potem crkne:
ZAmenjava ključavnice!
Klikni za povezavo na salon.
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy Pe avg 13, 2004 11:23 pm

Motor se ugasne tko, da daš v tretjo in počas popuščaš sklopko...čiča (bivši mehankar in kamionđija) je reku da ti zarad močanga sunka v prvi lahko jermen strga...
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 So avg 14, 2004 12:34 am

Ma kakšne pa prbijate... Dizel nima veze s štromom...

Extreme ti pa si legenda! In kaj mislš da se bo zgodil če stakneš dol kable iz akumulatorja? Avto bo še naprej laufu :D


Pr teb je najbrž problem v zapornem elektromagnetnem ventilu v bosch pumpi k zapre dovod nafte in s tem ugasne motor (tko ugašajo dizli)!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 So avg 14, 2004 12:37 am

Drgač pa ker letnik je polo? A je naprodaj?
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ So avg 14, 2004 12:38 am

Crknu ventil na boschpumpi, ki kontrolira pretok nafte in je zaprt takrat, ko nimaš kontakta. Tastari dizli lavfajo brez štroma, tako da, ko enkrat lavfa, je vseeno al ma aku al nima (seveda pod pogojem, da niamjo tega ventila).

Zamenjaj ventil in stvar bo ql. Pa ne more bit drag.
Sam more bit pa precej star dizel, da ma še tako boschpumpo.

Bo kakšen mehankar vedel kaj več povedat o teh dizlih. Najbolje da pelješ do lokalnega mehanika in bo stvar rešil hitro.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe So avg 14, 2004 2:02 am

Mah ta ventil eni mu pravjo dizna stane v stacun okol jurija ponavad so ksn 20 kljuc tko da lahk sam zamenjas edino kar je je to da bos moru dobr prezract bosch pumpo ce ne ti bo crknu :P :)
aja pa navrh oz pr enih spodi odvis od izdelave mas kabl tko da njega stakn pa pol deli :P :)

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So avg 14, 2004 6:38 am

Odsraufas dol bosch pumpo pa bo zihr neho :lol:
Eno cevko za dovod dizla odsraufas pa ima da neha :D
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ So avg 14, 2004 8:06 am

Ni rečeno da ti je ventil na bosch pumpi crknu,ampak je lahko samo tist kabel čevelček staknen na pumpi in zato ne prekine dovoda nafte.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule So avg 14, 2004 11:33 am

Če je tisti kabel čevelček iztaknjen to pomeni da je ventil zaprt. Zamenjaj ventil pa bo.
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy So avg 14, 2004 2:34 pm

[quote="super98"]Ma kakšne pa prbijate... Dizel nima veze s štromom...quote]

Hotu sm rečt, da vbrizga ne kontrolira računalnik, ampak je pač običen dizl, na pumpo. OK, kako se reče temu ventilu na pumpi? Dizna?

Aja, pa avto še enkrat ni za na prodaj... :P
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov